Anglofil Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 (endret) Jeg sitter her, titter ned på min kjære som sover så søtt (er sliten etter lange økter med lesing til eksamen), og jeg kjenner jeg blir helt nummen innvendig. Han ser så fantastisk og herlig ut der han ligger. Er det dog noe som er like herlig, eller kanskje enda mer herlig, så er det lukten av ham. Etter at jeg fikk meg kjæreste, og senere forlovede og samboer, har jeg av en eller annen grunn blitt veldig oppmerksom på lukten av ham. Jeg kan ikke helt beskrive hvorfor, det bare er sånn. Noe av det beste jeg vet er å krype inntil ham, gjerne inntil brystkassa hans og bare kjenne lukten av han. Er det noen av dere andre som har det sånn? Eller kanskje er det noe annet ved deres kjære som dere finner ekstra spesielt/herlig? Det blir kanskje en litt sånn svevende-på-rosa-skyer-tråd, men følte for litt romantikk i hverdagen, så jeg håper dere tilgir meg. Hadde vært hyggelig å høre andres erfaringer/tanker om dette. Mvh Yvonne Endret 11. mai 2009 av Yvonne
Gjest singel lesbe Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Har så dårlig luktesans at jeg bare kjenner parfymelukt. Dessverre. Derfor fokuserer jeg på ALT annet (alt fra hender til hals, til nakke til hår til hud til øyne til rompe til rygg til mage til munn) :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 Jeg er så utrolig forelsket for tiden, og han lukter heeeelt fantastisk. Det er fantastisk kjemi=)
Lady in Red Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 AAH så deilig, kjenner meg så igjen i det du skriver. Er så utrolig forelsket i kjæresten min og luka av han er så fantastisk! :D <3
Gjest Complex Skrevet 11. mai 2009 #5 Skrevet 11. mai 2009 Kjenner det ikke så mye på han. Men veldig mye på senga. Om vi har sovet sammen ofte hjemme til han og så sover jeg hjemme en dag savner jeg at senga lukter som han
Gjest singel lesbe Skrevet 11. mai 2009 #6 Skrevet 11. mai 2009 Eller vent. Jeg trekker tilbake det med luktesansen. Lånte senga til en kamerat i helga og der lukta det MANN!
Gjest Wacmoc Skrevet 11. mai 2009 #7 Skrevet 11. mai 2009 Jeg elsker lukten av min kjære. Er enda mer forelsket i han nå enn jeg tidligere har vært, og syntes han lukter så utroolig godt
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2009 #8 Skrevet 11. mai 2009 Jeg føler velbehag og trygghet når jeg kjenner lukten av min kjære :rødme: Det er så viktig for meg, at jeg rett og slett har problemer med å klare å sovne hvis jeg eller han er borte og jeg ligger alene :gjeiper: Hvis jeg kan lukte på puta/dyna og stikke det framom nesa - sovner jeg fortere Når vi sitter å ser tv f.eks, hender det seg ofte at jeg "trør nesa i han" - og sitter å lukter uten at jeg tenker over det selv. Men han merker det jo seff, og ler somregel av meg Så jeg forstår alle sære vaner til pattedyrene rundt omkring i dyreverdenen, for å si det sånn
Ida* Skrevet 11. mai 2009 #9 Skrevet 11. mai 2009 Kjenner meg veldig igjen i det du sier, syns lukten av samboer er det beste i verden, spesielt i halsgropa hans. Det er ikke parfymelukt eller noe sånt, bare en fantastisk god lukt som bare han har
Gjest milkyway Skrevet 11. mai 2009 #10 Skrevet 11. mai 2009 Veldig glad i lukta av min! På slutten av de 2 og en halv mnd han satt i buret husker jeg at jeg nesten grein til vaktene bare av å få en sniff av han!
Envy Skrevet 11. mai 2009 #11 Skrevet 11. mai 2009 aww, for en søt tråd Og ja, jeg elsker lukten av kjærsten min :rødme: Kommenterer nesten hver dag at jeg syns han lukter så godt, og hvis han nettopp er kommet fra skolen, eller vi nettopp er våknet eller noe ser han alltid rart på meg og spør "NÅ lukter jeg vel ikke så godt, har jo ikke tatt på parfyme" men jooo, han lukter HAN og det er det beste
Gjest Complex Skrevet 11. mai 2009 #12 Skrevet 11. mai 2009 aww, for en søt tråd Og ja, jeg elsker lukten av kjærsten min :rødme: Kommenterer nesten hver dag at jeg syns han lukter så godt, og hvis han nettopp er kommet fra skolen, eller vi nettopp er våknet eller noe ser han alltid rart på meg og spør "NÅ lukter jeg vel ikke så godt, har jo ikke tatt på parfyme" men jooo, han lukter HAN og det er det beste Sa en nyforelsket Envy Kjærester lukter rett og slett best!
Gjest brutal_mann Skrevet 11. mai 2009 #13 Skrevet 11. mai 2009 Har ikke luktesans som fungerer skikkelig slik at jeg aldri har hengt meg opp i det i forhold til tidligere partnere. Men dissepartnerene har kastet en del ting etter brudd fordi gjenstanden "luktet av meg" Vet ikke heeeelt hvordan jeg skulle tolke den...
Anglofil Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #14 Skrevet 11. mai 2009 (endret) Har ikke luktesans som fungerer skikkelig slik at jeg aldri har hengt meg opp i det i forhold til tidligere partnere. Men dissepartnerene har kastet en del ting etter brudd fordi gjenstanden "luktet av meg" Vet ikke heeeelt hvordan jeg skulle tolke den... Antagelig at lukten av deg sitter igjen i tingene, eventuelt at får assosiasjoner om din lukt når de ser/tar på tingene. Jeg tolker det som at dette da kan bringe fram minner om deg, noe de kanskje ikke ønsker om forholdet er over. Jeg tror ihvertfall ikke at det betyr at du lukter vondt eller noe i den duren. Mvh Yvonne Endret 11. mai 2009 av Yvonne
ynskje Skrevet 11. mai 2009 #15 Skrevet 11. mai 2009 Ååh, jeg føler det akkurat slik du beskriver, Yvonne! Det er faktisk ingenting som er bedre å bare holde rundt ham og kjenne hvor godt han lukter! Hvis vi ikke har sett hverandre på lenge føles det som om jeg er i himmelen hvis jeg bare får stå og holde rundt ham lenge. Hvis jeg er stresset en periode er det å kjenne lukten av ham som faktisk får verden min på plass igjen
sebra Skrevet 11. mai 2009 #16 Skrevet 11. mai 2009 (endret) ikke det at jeg har noen min kjære , men lukt er så viktig. jeg klarer ikke falle for en kar som ikke lukter naturlig godt , eller har en lukt som jeg liker. Endret 11. mai 2009 av sebra
Gjest Vestlandslefsa Skrevet 11. mai 2009 #17 Skrevet 11. mai 2009 Enig i det du skriver Yvonne Elsker lukta av min kjære, kan ikkje heilt beskrive kva han lukter, det lukter bare HAN Han er ofte bortreist i jobbsammenheng og da liker eg å ligge på hans pute om natta og kjenne lukta av han I tillegg liker eg å synet av han når han sover, blir så varm innvendig da der han ligger så uskyldig Samboeren min har det likedann, han og driv å sniffer på meg i blant Haha husker første året me var sammen. Var sommer og me skulle vere vekke frå kvarandre i 5 heile veker (det syns eg er masse fem år etter og ), fulgte han til bussen og sa hade på nyforelska vis. Gjekk tilbake til hybelen med tårer i augene, inn på rommet og oppdaga ein brukt genser han hadde gløymt igjen. Trakk den inntil meg og lukta på den og starta å hylgrine !!
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2009 #18 Skrevet 11. mai 2009 Jeg pleier å legge igjen en brukt t-skjorte til bikkja når hvis jeg skal la den være alene lenge. Da er den så rolig og avslappet, ingen bjeffing og gneldring. Får litt assosiasjoner her
Involvert Skrevet 11. mai 2009 #19 Skrevet 11. mai 2009 Jeg er så utrolig forelsket for tiden, og han lukter heeeelt fantastisk. Det er fantastisk kjemi=) Signerer denne! Åh, så glad i mannen min :rødme:
Gjest Invicta Skrevet 11. mai 2009 #20 Skrevet 11. mai 2009 Mannen min lukter mann. Ikke ekkel-altfor-mye-svette-gammel-tskjorte-mann, men sånn mannemann :D Det er kjempeherlig å ligge i armkroken hans og snuse på brystet hans
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå