Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Vi skal på Michael J konsert i London (O2 arena) Vi skal bo på et hotell som ligger rett ved arenaen, men -Hvilken flyplass ligger nærmest, er jo et par flyplasser å velge mellom i London ser jeg. -Hvor lang tid tar det med tog/buss til O2 arena og må man evt. ta taxi siste biten? -Har aldri vært i London, så veldig fint om noen kan forbarme seg over meg og gi meg noen retningslinjer, før jeg bestiller flybilletter. Takker så mye for svar.
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #2 Skrevet 12. mai 2009 Ingen ???? :-( Noen som klarer å finne det ut for meg da? Takker så mye for hjelpen.
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Her står det hvordan man kommer dit. Den nærmeste flyplassen er visst London City Airport, men jeg innbiller meg at det er en "buisness-flyplass". De andre flyplassene er ca. 50 min. unna. Det er Jubilee line på T-banen som går til arenaen og det står i linken min at den korresponderer med alle andre T-bane-linjer. T-banen i London er veldig enkel å bruke og en av linjene går helt fra Heatrow (f.eks.) Tror jeg ville valgt den flyplassen som ga meg billigst flybillett og tatt tog / t-bane videre. God tur!
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #5 Skrevet 12. mai 2009 Tusen , tusen takk for svar:) De billigste flybillettene jeg kan finne er til Gatwick, så da blir det vel dit og med tog inn til London. Ha en flott dag:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå