Gjest TS Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Dette høres sikkert ut som en tulletråd, men det er det hvertfall ikke. Jeg har fått mensen i yndlingstrusa mi, og dette størkna før jeg vaska den, og nå går det ikke bort i vask! kommer det aldri til å gå bort, eller må jeg kjøpe ny? Noen tips til å få mensenflekkene bort?
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Har du prøvd de der "stol på rosa" produktene. Har aldri opplevd at de ikke fjerner alt av flekker.
Gjest antigartner Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 Støtter gjesten over meg. Prøv Vanish. Et tips til en annen gang: prøv alltid å skylle vekk blodflekker med kaldt vann. 1
mia83 Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 Støtter gjesten over meg. Prøv Vanish. Et tips til en annen gang: prøv alltid å skylle vekk blodflekker med kaldt vann. Signerer denne!
Cookiemonster Skrevet 11. mai 2009 #5 Skrevet 11. mai 2009 Ta Zalo på flekken, og la den ligge med Zalo på i en times tid før du vasker den i maskinen. Funker
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2009 #7 Skrevet 14. mai 2009 Neste gang det skjer legger du trusa i kaldt vann med en gang. Etter en stund vasker du den på vanlig måte i maskin (med annet tøy). Da blir det borte!
Gjest Gjest_Mai_* Skrevet 16. mai 2009 #9 Skrevet 16. mai 2009 Jeg har latt hvite truser med blodflekker ligge flere dager før vask, men de har alltid blitt rene på 60 grader. Hva slags blod har du egentlig som sitter så godt? 1
Suzy Skrevet 16. mai 2009 #10 Skrevet 16. mai 2009 Vanish eller Bio Tex-spray rett på flekken - la det ligge og virke en stund og vask på 60 - vekk blir det.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #11 Skrevet 13. april 2011 Jeg har latt hvite truser med blodflekker ligge flere dager før vask, men de har alltid blitt rene på 60 grader. Hva slags blod har du egentlig som sitter så godt? Jeg har gjort det samme, det har alltid gått bort på 60 grader vanlig vask, uansett hvor lenge de har ligget. Men i dag! I dag skjedde det meg også for første gang at det ikke gikk bort i vask. Så putta den inn på nytt sammen med litt vanish, og vips, så var det borte. Det her var også en favorittruse, så da ble jeg fornøyd :D
Kontormus Skrevet 13. april 2011 #12 Skrevet 13. april 2011 Før du bruker Vanish bør du sjekke lappen på trusa. Mange kunststoffer reagerer med å bli grå eller missfargede av sterke flekkfjernere. Er det en slik fin truse som man gjerne kjøper i sett med bh, er de ofte merket med håndvask. Jeg ville først ha prøvd Zalo før jeg eventuelt brukte sterk flekkfjerner. Slike truser er gjerne foret med bomull i skrittet, prøv å ikke søle med flekkfjerneren på hele trusa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå