Noli Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Hvor lang tid tok det før dere fikk vielsesattesten? Og hvor lang tid tok det før dere fikk navneendringen godkjent dere som endret navn?
thumbalina Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Hvor lang tid tok det før dere fikk vielsesattesten? Og hvor lang tid tok det før dere fikk navneendringen godkjent dere som endret navn? vielsesattesten fikk vi av presten rett etter vielsen... sammen med bibelen han brukte. tok ca en mnd å endre navn etter vielsen.... dersom du ønsker å ha det på plass til bryllupet, så sender du bare inn endringspapirene før bryllup - med vielsesdatoen - så endrer de i forhold til den datoen...
Gjest faerytale Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 vielsesattesten fikk vi av presten rett etter vielsen... sammen med bibelen han brukte. tok ca en mnd å endre navn etter vielsen.... dersom du ønsker å ha det på plass til bryllupet, så sender du bare inn endringspapirene før bryllup - med vielsesdatoen - så endrer de i forhold til den datoen... Den midlertidige får vi rett etter vielsen så tok det kanskje en måned før vi fikk den ordentlige! Navnet ble bekreftet litt etter vi fikk den ordentlige vielsesattesten, men tilbakedatert (ettersom jeg sendte navneendringsskjemaene inn sammen med prøvepapirene).
Noli Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2009 dersom du ønsker å ha det på plass til bryllupet, så sender du bare inn endringspapirene før bryllup - med vielsesdatoen - så endrer de i forhold til den datoen... Litt seint, ettersom jeg har vært gift i over en uke... :gjeiper: Men var altså det jeg gjorde. Har ikke sett inni Bibelen vi fikk, aner ikke hvor den er engang. Kanskje den ligger der da. Tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå