Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Har en sønn på 10 mnd. Han krabber, men har ikke begynt å reise seg enda. Lurer på hvordan dere andre med barn på omtrent samme alder gjør det når dere er ute. Hittil har han bare sittet i vogna eller på fanget, men det er vel vanlig å legge dem i gresset etter hvert når det blir varmere eller? Prøvde å legge han på en matte på terrassen, men han krabbet fort vekk fra matten, og det er kanskje fare for å få flis på terrassegulvet?

Hva gjør dere? og hva har dere på de små når de er på bakken ute nå?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Dro på mi en altfor diger parkdress og lot henne få krabbe når vi satt ute. Hun var 6-7 mnd.

Gjest Gjest
Skrevet

hm, kanskje jeg skal kjøpe parkdress til han nå:) Han skal jo uansett begynne i barnehagen til høsten..

Skrevet

Vi hadde ungen litt ute i vinter, men først nå i vår vi begynte skikkelig, med parkdress og fullt utstyr ;) Men vi hadde nok begynt tidligere, hadde det vært en annen årstid. Frista liksom ikke å ta med en 9-10 mnd gammel unge ut i vinter, i 20 kuldegrader og halvannen meter snø ;) Så her var ungen rundt 11 mnd før han begynte å leke ute.

Skrevet

Hadde i alle fall ikke bekymret meg for flis etc.

Bare å ta på klær som tåler å bli møkkete og la ungen få utforske litt - og passe på at ikke alt mulig forsvinner inn i munnen ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Vi kjøpte parkdress til vår gutt på 10 mnd, og han elsker å leke på gresset, rote i sandkassen og ta på trærne, blader....alt mulig :) Han krabber og reiser seg opp selv.

Skrevet

De har fått lov til å krabbe rundt. Fliser kan man pirke ut igjen etterpå. Det har hatt en tynn dress på denne tiden av året.

Gjest Gjest
Skrevet

noen som kan anbefale meg en sånn egnet dress?

Skrevet

Vi har en Reflex parkdress. Tynn, vindtett og til en viss grad vanntett dress som passer fint ute vår/høst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...