Gå til innhold

Redd for sex

Fremhevede innlegg

Gjest TS Nervøs
Skrevet

Hei

Jeg er en mann som dater en nydelig kvinne. Vet at det er stor sjanse for at vi havner i sengen snart og er nervøs. Min penis er 13 cm og omkrets er 12 cm, burde jeg være nervøs for at hun synes den er for kort, for lite tykk eller kan jeg være optimist?

Er flinkt til å slikke så kanskje det tar igjen det evt. jeg ikke matcher på størrelse?

Takknemlig for ærlige svar :-)

Hilsen lysten mann

Videoannonse
Annonse
Gjest meg ja
Skrevet

Det er vel ikke størrelsen det kommer ann på , men "meter i sekundet"

Og om du "kan" bruke den...

Litt info: ei dame/jente er bare 15-16 cm fra starten på skjeden til slutten... Og etter det er det noen som får vomdt..

Og det finnes stillinger som gjør at mannen "kommer" lengere inn i skjeden;)

Jeg har selv hatt en type med en på 11-12 cm... Han var utrolig god i senga., så hadde jeg kunnet velge hadde jeg tatt en med 12 cm og flink enn en på 20+ som bare "jukker"

Gjest Gjest
Skrevet
Hei

Jeg er en mann som dater en nydelig kvinne. Vet at det er stor sjanse for at vi havner i sengen snart og er nervøs. Min penis er 13 cm og omkrets er 12 cm, burde jeg være nervøs for at hun synes den er for kort, for lite tykk eller kan jeg være optimist?

Er flinkt til å slikke så kanskje det tar igjen det evt. jeg ikke matcher på størrelse?

Takknemlig for ærlige svar :-)

Hilsen lysten mann

Oss menn har blitt kastet ut av sengen med såååååå lite utstyr :(

Har ikke såååå lite utstyr så jeg kan ikke uttale meg desverre,du får håpe hun er supertrang,ellers så har du ikke så mye å stille opp med desverre.

Gjest dai di dai
Skrevet
Det er vel ikke størrelsen det kommer ann på , men "meter i sekundet"

Og om du "kan" bruke den...

Litt info: ei dame/jente er bare 15-16 cm fra starten på skjeden til slutten... Og etter det er det noen som får vomdt..

Og det finnes stillinger som gjør at mannen "kommer" lengere inn i skjeden;)

Jeg har selv hatt en type med en på 11-12 cm... Han var utrolig god i senga., så hadde jeg kunnet velge hadde jeg tatt en med 12 cm og flink enn en på 20+ som bare "jukker"

jeg tilføyer en ting til her fra "meg ja" ... g-punktet til damen ligger jo bare 5 cm inn.. så go go .. ingenting å være redd for ... men ikke alle damer er like..

Skrevet

Har ikke såååå lite utstyr så jeg kan ikke uttale meg desverre,du får håpe hun er supertrang,ellers så har du ikke så mye å stille opp med desverre.

lol super trang.. ehhhh.. det er jo bare litt berørelse fremm på "hodet2 som skal til for at mennen kommer da:P så hva er visten med SUPER trang kjerringer???????????????????????????

Gjest Gjest
Skrevet
lol super trang.. ehhhh.. det er jo bare litt berørelse fremm på "hodet2 som skal til for at mennen kommer da:P så hva er visten med SUPER trang kjerringer???????????????????????????

Pointet er vel og rekke fram for og gi dama litt nytelse og,det er vel det ts er redd for og ikke klare.

Skrevet

Dette er det dummeste jeg har hørt. 13 cm er littegranne under snittet når det gjelder lengde, og omkretsen er på snittet (12-13 cm). Trådstarter vil ikke støte på noe som helst problemer såfremt det ikke er snakk om en ganske så vid jente, eller en size-queen han møter.

Sex er langt mer enn penetrasjon og størrelser, og det er på tide at folk våkner, eller så har vi skapt et samfunn der menn som er helt normalt utstyrt går rundt og er redd for å ha sex. Det er ille nok at de med små peniser skal føle dette. Alle er født forskjellig, og det er noen for alle. Det er dessverre noen som må lete lenger i en overfladisk verden for å finne frem. Men trådstarter burde absolutt ikke ha det problemet!

Gjest Gjest
Skrevet

Regner med at du er elendig i sengen, og labber rundt med din ubrukelige patetiske pølse. Kanskje du greier å tisse med den, men sansynligvis søler du både på gulvet og i buksen din. God bedring :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...