Gjest Martagjest Skrevet 20. juli 2003 #1 Del Skrevet 20. juli 2003 Jeg er ei jente på 21 år og er sammen med en gutt som er to år eldre. Jeg har vært fornøyd og tilfreds i forholdet så langt, det er mange jenter som viser interesse for kjæresten min, og jeg har følt meg heldig fordi nettopp han og jeg har det så spesielt og fint sammen. problemet er at han så gjerne vil at vi skal ha sex, og i det siste har han vært mer og mer pågående. han mener at siden vi har vært sammen i to år er forholdet modent for å ha sex. jeg har prøvd alle unnskyldninger og hvite løgner i boka, men jeg klarer snart ikke holde han på avstand lenger. hva skal jeg gjøre? er det noen måte jeg kan få slutt på alt maset og presset? det føles helt ekkelt. jeg liker ikke å se kjæresten min som en slags hund rundt meg, slik som han nedverdiger seg. hjelp meg, jeg trenger gode råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 20. juli 2003 #2 Del Skrevet 20. juli 2003 Si nei hvis du ikke vil, det er det eneste rette. Men hvorfor vil du ikke, det er jo ikke uvanlig etter så lang tid? På den annen side synes jeg ikke han er urimelig hvis du sier nei, slik at du må akseptere hvis han da velger noe annet enn å være sammen med deg siden dette er så viktig for ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 20. juli 2003 #3 Del Skrevet 20. juli 2003 Et spørsmål.... når anser du tiden inne for at et forhold kan begynne å inneholde sex...?? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brudulja Skrevet 20. juli 2003 #4 Del Skrevet 20. juli 2003 Er det lov til å spørre om grunnen til at du ikke vil ha sex? Jeg hadde ikke taklet å ha en kjæreste som ikke ville hatt sex med meg etter hele 2 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Martagjest Skrevet 20. juli 2003 #5 Del Skrevet 20. juli 2003 Er det lov til å spørre om grunnen til at du ikke vil ha sex? Jeg hadde ikke taklet å ha en kjæreste som ikke ville hatt sex med meg etter hele 2 år Jeg føler det er helt ekkelt, den klamme, harde beinete kroppen hans inntil min. uff nei. sex er bare ikke noe for meg, tror jeg... det tenner meg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 20. juli 2003 #6 Del Skrevet 20. juli 2003 Jeg føler det er helt ekkelt, den klamme, harde beinete kroppen hans inntil min. uff nei. sex er bare ikke noe for meg, tror jeg... det tenner meg ikke. Så heldig han er som har deg. Må føles godt å bli godtatt med hele seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Martagjest Skrevet 20. juli 2003 #7 Del Skrevet 20. juli 2003 Så heldig han er som har deg. Må føles godt å bli godtatt med hele seg. det er nok mange kvinner som føler som meg. mannssamfunnet tillater bare ikke at det kommer ut i det offentlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 20. juli 2003 #8 Del Skrevet 20. juli 2003 Det har du nok rett i, men det gjør ikke mennene deres mer heldige av den grunn at kvinnen deres synes de er ekle og lite behagelige å ligge inntil. Stakkars! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Martagjest Skrevet 20. juli 2003 #9 Del Skrevet 20. juli 2003 Det har du nok rett i, men det gjør ikke mennene deres mer heldige av den grunn at kvinnen deres synes de er ekle og lite behagelige å ligge inntil. Stakkars! Egentlig er det nok unntaksvis at jenter setter pris på sex. jeg synes ihvertfall det virker ekkelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 20. juli 2003 #10 Del Skrevet 20. juli 2003 Vet ikke helt om jeg skal ta deg og problemet ditt seriøst? Det høres (for meg) ganske tullete ut. Hvis dette er ditt ramme alvor, så beklager jeg min skepsis.. Dere er jo (på pairet) voksne mennesker i et langvarig forhold. Sex er en naturlig del av slike forhold, bla bla bla for de aller fleste. Noen avstår pga religiøse overbevisninger (men de har jo l y s t på kjæresten sin ).. du avstår fordi du syns han er ekkel og vemmelig... En gutt/mann man ikke har lyst til å være intim med er ikke en kjæreste, toppen en venn. (men jeg er fortsatt ikke sikker på om jeg skal gidde å skrive dette for det virker som et dårlig forsøk på å være...morsom)?! (beklager) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. juli 2003 #11 Del Skrevet 20. juli 2003 Vet ikke helt om jeg skal ta deg og problemet ditt seriøst? Det høres (for meg) ganske tullete ut. Hvis dette er ditt ramme alvor, så beklager jeg min skepsis.. Dere er jo (på pairet) voksne mennesker i et langvarig forhold. Sex er en naturlig del av slike forhold, bla bla bla for de aller fleste. Noen avstår pga religiøse overbevisninger (men de har jo l y s t på kjæresten sin ).. du avstår fordi du syns han er ekkel og vemmelig... En gutt/mann man ikke har lyst til å være intim med er ikke en kjæreste, toppen en venn. (men jeg er fortsatt ikke sikker på om jeg skal gidde å skrive dette for det virker som et dårlig forsøk på å være...morsom)?! (beklager) Enig med deg men om dette virkelig er et problem synes jeg du bør være ærlig med han, og gi han en mulighet til å få seg en kjæreste og ikke være smamen med en venninne. En sak er om du var overbevist om at du ville vente til ekteskap ol, men det er ikke saken her, saken er at han ikke tenner deg, og da er han en god venn og ikke en kjæreste. En eller annen gang vil den du er sammen med tenne lysten i deg om de rette følelsene er der, men det er de ikke i dette tilfellet og da bør du bare være venner med han, og la han få seg en kjæreste som liker hele han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marte* Skrevet 20. juli 2003 #12 Del Skrevet 20. juli 2003 Enig med deg men om dette virkelig er et problem synes jeg du bør være ærlig med han, og gi han en mulighet til å få seg en kjæreste og ikke være smamen med en venninne. En sak er om du var overbevist om at du ville vente til ekteskap ol, men det er ikke saken her, saken er at han ikke tenner deg, og da er han en god venn og ikke en kjæreste. En eller annen gang vil den du er sammen med tenne lysten i deg om de rette følelsene er der, men det er de ikke i dette tilfellet og da bør du bare være venner med han, og la han få seg en kjæreste som liker hele han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann25 Skrevet 20. juli 2003 #13 Del Skrevet 20. juli 2003 Dette høres bare helt teit ut for meg. Vist du mener at dere har det bra sammen uten å ha sex så er dere bare venner. Sex er det som skiller noen fra å være venner og det å være et par i mine øyne. Hadde aldri ventet i 2 år med å ha sex med noen, da hadde jeg slått opp for lenge siden og funnet meg noe annet. Ei som virkelig kan vise meg at hun er glad i meg på alle måter og jeg kan vise henne at jeg er glad i henne. Det du sier at få jenter liker sex er bare rett å slett TEIT!! Er MANGE jenter som liker sex og bare syntes det er godt og kan nyte det! Klarer ikke helt å ta deg seriøst og syntes nok du oppfører deg rart. Hadde skjønt det vist du var 14-15 år og var redd for å ha sex første gangen. Men når dere har vært i lag så lenge så er det noe som ikke stemmer! La han gå å ha sex og finne ei som er ordentlig glad i han!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 20. juli 2003 #14 Del Skrevet 20. juli 2003 Drikk deg dritings jente! Da ser du at verden og typen din framstår i et bedre lys. Anser dette innlegget for sprøyt. Derfor dette svada tilbale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Achmed Skrevet 20. juli 2003 #15 Del Skrevet 20. juli 2003 Jeg skulle til å si at om det var jeg som var sammen med deg, så... men det hadde ikke vært noen «så», for jeg hadde ganske enkelt ikke vært sammen med deg de siste drøye 1 1/2 årene... *sniff sniff* Dette innlegget lukter egentlig litt Stine38 det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 20. juli 2003 #16 Del Skrevet 20. juli 2003 *sniff sniff* Dette innlegget lukter egentlig litt Stine38 det også. *sniff sniff* ja, du har faktisk rett, Achmed! Stine 38, slaget er tapt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå