Gå til innhold

Sex med eksen

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Eksen og jeg har sex, og det fungerer bra. Jeg har bare sex med han, men vet ikke om han har sex med flere. Tenker det kan være greit å vite det, men er usikker på hvordan jeg skal ta det opp. Jeg har jo ikke rett på å vite det, men jeg tenker det er viktig for meg å vite for det sier noe om hvor han står i forhold til meg. Tanker rundt dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest Hilde K S
Skrevet

Du sier det så fint selv; du har ingen rett til å vite det.

Dersom det er viktig for deg å vite, så spør du. Han velger selv om han vil svare og om han vil svare sant.

*enkel*

Skrevet
Du sier det så fint selv; du har ingen rett til å vite det.

Ingen rett? Når har man egentlig "rett" til å vite noe som helst? Jeg har aldri sett dette lovverket.

Spørsmål til trådstarter blir jo heller: har du fortsatt følelser for fyren? Isåfall ville jeg ikke ha knullet ham.

Skrevet

Jeg ville bare spurt han rett ut. Om han svarer deg ærlig eller ikke, er et annet spm.

Gjest Hilde K S
Skrevet
Ingen rett? Når har man egentlig "rett" til å vite noe som helst? Jeg har aldri sett dette lovverket.

Spørsmål til trådstarter blir jo heller: har du fortsatt følelser for fyren? Isåfall ville jeg ikke ha knullet ham.

Jeg sier jo det samme som deg. :)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Hvem bryr seg, det er jo en eks...

Gjest Gjest
Skrevet

Spør.

Jeg har (eller hadde, det begynner bli en stund siden nå så jeg vet ikke hvordan ting blir når vi møtes igjen) sex med en X som også er en god venn av meg.

Vi har hele tiden hatt en avtale om at når sex med andre blir aktuelt skal den andre få vite. Smittefare er det alltid (spesiekt herpes og HPV), uansett kondombruk eller ei. Ingen av oss har rett til å velge for den andre når det gjelder dette.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg har også hatt sex med eksen min, og jeg spurte han rett ut om han hadde hatt det med noen andre i tiden etter at det ble slutt mellom oss. Han valgte å svare "det har ikke du noe med!"

Gjest Glør
Skrevet

Jeg ville spurt om det, før jeg eventuelt kuttet ut kondom.

Skrevet
Eksen og jeg har sex, og det fungerer bra. Jeg har bare sex med han, men vet ikke om han har sex med flere. Tenker det kan være greit å vite det, men er usikker på hvordan jeg skal ta det opp. Jeg har jo ikke rett på å vite det, men jeg tenker det er viktig for meg å vite for det sier noe om hvor han står i forhold til meg. Tanker rundt dette?

Må vel være et helt naturlig spørsmål å komme med, siden du tross alt knuller karen. Om dere har ubeskyttet sex er det jo i alle fall noe som angår deg. :filer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...