Gå til innhold

Umettelig eller bare sinnsyk?

Fremhevede innlegg

Gjest sinsyk!?
Skrevet

jeg vet ikke om det er noe feil med meg eller om at jeg bare skal være sån.... Men jeg er umettelig på sex.. Gjør meg kåt og gutten (typen) får gjøre det han vil med meg .... Jeg har ingen hemminger når det kommer til sex, og jeg faker nesten heletiden... Jeg vil liksom ikke si hva som får meg til å komme, for det vet jeg ikke.. Har aldri hatt behov får å komme under sex .... Jeg liker å komme etter sex:P kose meg i dusjen... noen ganger alene og noen ganger med gutten.

Jeg har hatt i overkant 40-50 forskjellige sex partnere , men har roet meg litt ned i de siste årene.. For meg er det heller ikke nøye hvem jeg har sex med.. så lenge jeg vet at han liker meg ...

i det siste har jeg begynt å tenke litt på sex livet mitt... Det jeg kom frem til er at jeg liker å tilfredsstille gutten.... Og jeg ble skremt da jeg kom på at jeg ALDRI (det er helt sant) sagt NEI til sex:(

Kansje jeg er redd for å bli misslikt om jeg sier nei ...

jeg vet ikke hvorfor men jeg tror jeg skal srive at jeg er 28 år.. Det har vell litt å si i denne sammenhengen :P

så.... blir det psykolog eller bare fortsette å si JA og la alt og alle gjøre som e vil??

Jeg liket kansje å bli brukt som "knulledukke"???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...