Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2009 #1 Skrevet 11. mai 2009 Jeg er svært lite bereist, og sliter med situasjonsbetinget angst, og prøver i den sammenheng å forberede meg best mulig til at jeg nå muligens kan ende opp med å bli i overkant av en natt der, sannsynligvis på terminal 3 her. Så, helt konkret det jeg lurer på som jeg kommer på nå: - Ser det er dusj der. Det kunne vært deilig. Hvordan er mulighetene for å oppbevare bagasje trygt i der? (Ryggsekk med laptop, den kan jeg ikke miste). Pris på herlighetene? Er det båser der, eller fellesdusj? - Toaletter. Pleier det være stappfullt der? - Finnes det stille kroker til å lese el? - Internett-tilkobling. Har lett rundt, men ikke funnet noen oversikt over priser ol. - Skrankepersonal ol. Stort sett trivelige, eller er de satt på eddik og sitronkur hele gjengen? Jevnt over, jo mer informasjon, jo bedre er det
Monarabb Skrevet 11. mai 2009 #2 Skrevet 11. mai 2009 Kan ikke svare på alt, men skrankepersonalet har jeg (de gangene jeg har reist via heathrow) er hyggelige og service innstillte. Så klart finnes det unntak her som alle arbeidsplasser, men du får krysse fingrene for at de er koselige! Internett er det tilgang til, litt usikker på hvordan du får koblet deg opp. Men vil tro du får kjøpt internett tid i en kiosk eller lignende. Slik er det hvertfall på norske flyplasser. ' Toalettene er veldig fulle de gangene et fly nettopp har landet, noe som skjer ofte, men stort sett er det greit å gå på do der. De er og ganske flinke til å vaske doene. Er en av de flyplassene der jeg har opplevd mest rene toaletter... Ja, det var vel det jeg kunne bidra med.. Hvordan andre oppfatter flyyplassen vet ikke jeg. Men jeg sitter igjen med positive inntrykk av heathrow hvertfall!
gard Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 Hei Terminal 3 er en grei terminal det. Jeg har heldigvis gullkort og dermed har jeg tilgang på SAS loungen og der har de dusj, mat og drikke etc og jeg har dermed ikke utforsket terminalen så mye. Men selve sentrum i terminalen pleier å være ganske hektisk og med masse folk ettersom det er her mange av spiseplassene og tax-free butikkene ligger. Når det gjelder internet så tror jeg ikke dette er gratis men mindre du er nær nok noen av loungene og klarer å finne ut hva som er deres brukernavn og passord :-) Det pleier å være ganske enkle kombinasjoner for å si det slik ;-) Håper at du får en fin tur. Hvor skal du til slutt?
Gjest TS Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Får inntrykk av at det er midten som er verst ja. I aller verste fall, så vurderer jeg faktisk å bli et par hakk mer "offentlig utøvende" religiøs enn jeg vanligvis er En liten bønn om fred og ro er like god som en annen skulle jeg tro Finne ut hvilke butikker som har nattstengt er kanskje heller ikke helt dumt. Jeg skal faktisk til USA, av alle ting. Aldri vært på en flyplass, og hopper i det med begge føttene først. (Jeg har fått hørt "et par ganger" at jeg burde reist litt i Europa først, jeg vet Men nå har det nå blitt slike av ulike årsaker) Egentlig tror jeg det er like greit, det går stort sett bra Har heldigvis funnet meg direktefly fra Heathrow til dit jeg skal, så det hjelper godt. Et ekstra bytte i USA så jeg ganske så mørkt på her en stund. Men er jeg overdrevent optimist om jeg håper at det er "rolig" der på natten? Neppe på nivå at det går an å få seg en lur, men alt under "kjøpesenter på lillejulaften" hadde vært en stor forbedring i forhold til hva jeg forestiller meg at det kan være i verste fall. Kom på noe mer. Når det gjelder mat. Jeg har et rimelig restriktivt kosthold, og pleier stort sett ha med meg niste i tilfelle jeg ikke finner noe. Er det lov å ta med seg mat på flyene til Norwegian? Behøver ikke spise på flyet, men kunne vært greit å hatt for å spist på flyplassen. Samme med American Airlines også egentlig. Men 8-9 timer uten mat går egentlig greit. Uroen er når det kan se ut til å nærme seg et døgn uten å være sikker på at jeg finner noe spiselig. Barberhøvler. Er det lovlig å ha med seg på fly nå for tiden? Om jeg ikke får dusjet hjelper det å i det minste være nybarbert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå