Gå til innhold

Er gullringer billigere i Skottland?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal til Skottland en tur i sommer, og plutselig slo det meg at vi kan benytte anledninga til å kjøpe oss gifteringer der. Er det noen som vet om prisene i Storbritania er laver enn her hjemme? Noen som vet om det er et annet eller bedre utvalg?12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet dessverre ikke hvordan prisene er. Men jeg ville bare gjøre dere oppmerksomme på en ting. Ikke la dere lure av billige priser i England (og Skottland)!For selv om det kan være billig - se først på hvor mange karat ringen er i! De selger nemlig også gull som bare er 9 karat!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Gullringer i Skottland er ikke så veldig mye billigere enn i Norge. Det som er billig er 9 karat.

Jeg har familie i Skottland og har vært der selv, så det vet jeg.

Ikke sats på det, men dere akn være heldige å finne et par med ringer som dere liker og som er litt billigere enn her hjemme.

Hva med å kikke rundt der borte, og finner dere ingen er det alltid mulig å finne noen her hjemme for det.

Lykke til.

Skrevet

Takk for tipsene icon_smile.gif Vi skal til Skottland i juni, og gifter oss ikke før i september, så vi har god tid til å finne noe her hjemme dersom vi ikke finner noe i Skottland.12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...