Fakse Skrevet 19. april 2002 #1 Skrevet 19. april 2002 Vi skal til Skottland en tur i sommer, og plutselig slo det meg at vi kan benytte anledninga til å kjøpe oss gifteringer der. Er det noen som vet om prisene i Storbritania er laver enn her hjemme? Noen som vet om det er et annet eller bedre utvalg?12
09.08.2002 Skrevet 19. april 2002 #2 Skrevet 19. april 2002 Vet dessverre ikke hvordan prisene er. Men jeg ville bare gjøre dere oppmerksomme på en ting. Ikke la dere lure av billige priser i England (og Skottland)!For selv om det kan være billig - se først på hvor mange karat ringen er i! De selger nemlig også gull som bare er 9 karat!!!
Gjest Anonymous Skrevet 19. april 2002 #3 Skrevet 19. april 2002 Gullringer i Skottland er ikke så veldig mye billigere enn i Norge. Det som er billig er 9 karat. Jeg har familie i Skottland og har vært der selv, så det vet jeg. Ikke sats på det, men dere akn være heldige å finne et par med ringer som dere liker og som er litt billigere enn her hjemme. Hva med å kikke rundt der borte, og finner dere ingen er det alltid mulig å finne noen her hjemme for det. Lykke til.
Fakse Skrevet 20. april 2002 Forfatter #4 Skrevet 20. april 2002 Takk for tipsene Vi skal til Skottland i juni, og gifter oss ikke før i september, så vi har god tid til å finne noe her hjemme dersom vi ikke finner noe i Skottland.12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå