Gå til innhold

Don Pedro...

waco

Anbefalte innlegg

Man hugger et tre for at et nytt skal vokse opp skre my favorite Victor Hugo.... En liten melding til Don Pedro.... det er ikke meningen å latterliggjøre akademikerutdannelsen din, men når man argumenterer med at man er jurist... noe som etter min mening er helt høl i hue, da vi alle er likeverdige på forumet og kun kan bruke tastatur som våpen..

Og beviser egentlig en jurist? Jeg leste i dagsavisen tror jeg at en av fire juriststudenter har med seg legeattest på eksamen.

Noen av dere irriterer dere over at jeg gang på gang som gjentar hvorfor jeg misliker damer... Men det er FACTS!! Jeg skjønner meg ikke på damer, jeg forstår ikke hvordan en person kan synes det er greit å skifte bleie på en senil nittåring, men kvalmt å onanere en sytten år gammel gutt som tester "gatepiker" i fylla om sommern..

Det henger altså ikke på greit.

Jeg er også redd damer. Jeg håper kvinner ALDRI kommer til makten, fordi at kvinners bekymringsliv betyr døden for utferdstrangen.

JEg husker den gang jeg som guttunge måtte kjøpe mitt første skateboard i Usa, fordi det var forbudt i norge....

HUSMØDRER og millionstalls kvinner gjorde slik i 94at vi må forhandle eøs-avtalen med POLEN i 2004!!!!! DETTE BEVISER AT KVINNER IKKE SKJØNNER SEG PÅ POLITIKK!!!!!!!!! *SINT*

Jeg synes kvinner burde skamme seg.

Dere vil ikke gi utlendinger opphold i dette land, og det går utover kvinner i den tredje verden.

Det fødes 6 % flere gutter enn jenter i vår del av verden, det er et mannsoverskudd uten like...Først i sekstiårsalderen jevner kjønnsfordelingen seg ut...

Hvorfor er Norge så fiendtlig innstillt til menn?

- Vi har ikke Reperbahn i Hamburg, Red Light District i Amsterdam, 10 'avenue i New York, Istergate i København og enda skal man diskutere kriminalisering av horekunden.

Likestillingsombudet var imot loven av 1 april som gjorde det tillatt for fedre å dna teste sitt barn.

Dere lever 10 % lengere.

Dere tar sjeldnere selvmord.

Ruser dere mindre.

- Dette beviser at dere lever bedre.

Og dere bruker tiden til å klage på at jeg klager på dere?

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke sant, det er likegyldigheten hos folk som er et virkelig problem.

Eller hva jurist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...