Gjest Gjest_linn_* Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Jeg er en jente på snart 19, det siste året har jeg bodd på hybel hjemmefra for å gå på skole. Det er ikke akkurat mye penger å rutte med, så av en eller annen grunn så rett etter jul ble det sånn at jeg hadde sex med husverten for å avkorte husleien. Vel han er 63 og en ganske merkelig mann, men jeg føler ikke det er riktig. Nå er det så mye av det at han faktisk betaler meg for å bo der, noen ganger overnatter jeg oppe hos ham. Jeg vil egentelig ikke, men har ikke råd til å la være. Nå kan jeg være med på alt jeg ikke kunne før, ut å spise, fester, ta lappen osv. Hvordan kan jeg gi meg med dette når jeg har blitt så avhengig av pengene, kan ikke tenke meg å tygge spagetti igjen.
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Jeg er en jente på snart 19, det siste året har jeg bodd på hybel hjemmefra for å gå på skole. Det er ikke akkurat mye penger å rutte med, så av en eller annen grunn så rett etter jul ble det sånn at jeg hadde sex med husverten for å avkorte husleien. Vel han er 63 og en ganske merkelig mann, men jeg føler ikke det er riktig. Nå er det så mye av det at han faktisk betaler meg for å bo der, noen ganger overnatter jeg oppe hos ham. Jeg vil egentelig ikke, men har ikke råd til å la være. Nå kan jeg være med på alt jeg ikke kunne før, ut å spise, fester, ta lappen osv. Hvordan kan jeg gi meg med dette når jeg har blitt så avhengig av pengene, kan ikke tenke meg å tygge spagetti igjen. Velger å svare på dette som at dette faktisk er sant, selv om jeg har mine små tvil. Du bedriver en form for prostitusjon, det er ulovlig. Du kan umulig ha mye til selvfølelse eller respekt for deg selv, når du selger deg for penger/lav husleie.
Gjest Gorgonzola Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 Av en eller annen grunn så ble det sex med husverten?????? Spurte han deg om dere kunne ha sex som betaling av husleie eller hadde dere sex og han var så happy at gjentagelser kunne anses som betaling av husleie? Unnskyld at jeg spør men lurer på to ting: 1. Er dette en tulletråd? Hvis nei, se neste spørsmål 2. Er du uten egne tanker og egen integritet?
Gjest brutal_mann Skrevet 10. mai 2009 #4 Skrevet 10. mai 2009 *flire* en kvinne gjør hva som helst for høyere levestandard.
Gjest Gjest_linn_* Skrevet 10. mai 2009 #5 Skrevet 10. mai 2009 Hvorfor kan dere ikke snakke om hva jeg spør om? Jeg har masse tanker som er egne jeg, men jeg har liksom blitt avhengig av pengene. Kunne du/dere tenker dere bare å slutte i jobben fordi noen sa dere var uten integritet? Det tar meg 10 minutter å få 500 kroner ekstra til helgen, jeg er på fest hver fredag og lørdag, skulle jeg liksom bare sitte hjemme da, forstår dere ikke?
Gjest womenwomen Skrevet 10. mai 2009 #6 Skrevet 10. mai 2009 (endret) Jeg er en jente på snart 19, det siste året har jeg bodd på hybel hjemmefra for å gå på skole. Det er ikke akkurat mye penger å rutte med, så av en eller annen grunn så rett etter jul ble det sånn at jeg hadde sex med husverten for å avkorte husleien. Vel han er 63 og en ganske merkelig mann, men jeg føler ikke det er riktig. Nå er det så mye av det at han faktisk betaler meg for å bo der, noen ganger overnatter jeg oppe hos ham. Jeg vil egentelig ikke, men har ikke råd til å la være. Nå kan jeg være med på alt jeg ikke kunne før, ut å spise, fester, ta lappen osv. Hvordan kan jeg gi meg med dette når jeg har blitt så avhengig av pengene, kan ikke tenke meg å tygge spagetti igjen. Hvis du absolut vil slutte å ha sex med han . Så flytt til et billigere boalternativ - eks bofellesskap o.a ? Du velger selv ...du er voksen . Endret 13. mai 2009 av vimse
Gjest brutal_mann Skrevet 10. mai 2009 #7 Skrevet 10. mai 2009 Om du gidder å tenke så har du svaret mitt i mitt forrige innlegg.
Gjest Gorgonzola Skrevet 10. mai 2009 #8 Skrevet 10. mai 2009 Om du setter sånn pris på den økonomiske friheten - be my guest. En form for prostitusjon er det jo. Om du mener en kjappis eller sugejobb til 500,- er ok - your choice, Om jeg forstår det? Nei, jeg gjør ikke det. Å bruke tiden på å skaffe seg utdanning og erfaring i stedet for å selge kroppen og løpe på fest hver fredag og lørdag kan vise seg å være en god investering på sikt. Om du ikke har fritt økonomisk spillerom i dag er sjansen stor at du har det om noen år dersom du velger rett. Jeg har god utdanning, enda bedre jobberfaring og tjener drøye 800.000 i året nå, det går an.............................
Gjest Gjest_hogwash_* Skrevet 10. mai 2009 #9 Skrevet 10. mai 2009 jeg er på fest hver fredag og lørdag, skulle jeg liksom bare sitte hjemme da, forstår dere ikke? Nei dessverre, jeg forstår virkelig ikke at du synes det er verdt det. Høres forøvrig ikke helt bra ut i mine ører når man er ute 2 ganger hver helg Ikke meningen å dømme deg altså, så lenge du er lykkelig kan du gjøre det meste uten at jeg bryr meg.. men er du lykkelig?
Gjest Gorgonzola Skrevet 10. mai 2009 #10 Skrevet 10. mai 2009 Så det er egentlig slik at du har sex med ham både fordi du liker ham og at han er en bra sexpartner? Det er jo intet mindre enn bra! At han velger å betale deg noen kroner for samværet er en bonus slik du ser det? Eller er det slik at du egentlig er glad for at du hadde flaks med stamkunden din, han er både hyggelig og velutrustet og at du faktisk også får noe ut av seansen? Da er det i så fall prostitusjon samme f....
Gjest Eurodice Skrevet 10. mai 2009 #11 Skrevet 10. mai 2009 *flire* en kvinne gjør hva som helst for høyere levestandard. Dette er selvfølgelig en allmenn sannhet. Hvor toskete går det an å uttrykke seg?
Gjest Gjest_macdreamy_* Skrevet 11. mai 2009 #12 Skrevet 11. mai 2009 (endret) hmmm. dette er noe du driver med. så angre er litt for dumt. tydeligvis har du ikke fått mye lærdom av selvrespekt i livet. du vet vell selv at du ikke klarer slutte før du får deg en type som betaler alt for deg. virker som du har havnet i en situasjon der du gjør alt du kan for penger. Endret 13. mai 2009 av vimse
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2009 #13 Skrevet 11. mai 2009 Enkelte blir jo også boende hos husverten i årevis....enkelte har også forhold med husverten og deltar i trekanter, fjerner kjæresten til husverten m.m. Og sørger for at alle nye damer bare må reise sin kos...der SKAL de bo.
Gjest usj.. Skrevet 11. mai 2009 #14 Skrevet 11. mai 2009 (endret) Hva folk gjør er deres problem, bare de er klar over konsekvensene og ikke ødelegger for andre så kan man gjøre som man vil.. Endret 13. mai 2009 av vimse
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2009 #15 Skrevet 11. mai 2009 Velger å svare på dette som at dette faktisk er sant, selv om jeg har mine små tvil. Du bedriver en form for prostitusjon, det er ulovlig. Du kan umulig ha mye til selvfølelse eller respekt for deg selv, når du selger deg for penger/lav husleie. Det som er styggest her , rent juridisk, er at huseier leier ut til hore, og derfor kan straffes meget strengt etter hallikparagrafen. Å leie ut bolig til prostituert regnes som hallikvirksomhet. Hvis han ikke kaster deg ut umiddelbart risikerer han en svært alvorlig dom.
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2009 #16 Skrevet 11. mai 2009 Det som er styggest her , rent juridisk, er at huseier leier ut til hore, og derfor kan straffes meget strengt etter hallikparagrafen. Å leie ut bolig til prostituert regnes som hallikvirksomhet. Hvis han ikke kaster deg ut umiddelbart risikerer han en svært alvorlig dom. Vi får håpe noen anmelder han da.
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2009 #17 Skrevet 11. mai 2009 Du kunne fått 3000 for et ligg andre steder. Men hvis det oppleves trygt og godt er det kanskje ok å bare få 500?
Gjest Gjest_anne_* Skrevet 11. mai 2009 #18 Skrevet 11. mai 2009 (endret) Hva er det du er ute etter her? Fisker du bare etter at vi skal si det er smart og ok? Skjønner ikke helt hva du er ute etter. Du har et valg, du har alltid et valg. Dersom synes det er greit å være hore for å få ha en høyere levestandard, så du om det. Men da må du jo stå for det, og ikke bli sur om andre synes du er ekkel. Du kan ikke forvente at vi skal si at vi ville gjort det samme osv, for det er svært få som ville gjort det. At livet er hardt som student og man ikke har mye penger å rutte med, vel, slik er livet. Om du ikke takler det og heller vil jobbe som hore så er det ditt valg, og da får du stå for det. Alle valg har sine konsekvenser og man får ta følgene av det. Endret 14. mai 2009 av vimse
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2009 #19 Skrevet 11. mai 2009 Personlig hadde jeg heller knasket spaghetti enn og solgt kroppen min, men vi er vel forskjellige der. Virker jo som du ikke tar noe skade av det, og da er det vel forsåvidt greit.. men jeg vet ikke om dette er noe som kan komme tilbake og bite deg i ræva psykisk en dag. Jeg hadde nok slitt med det, men som sagt så er vi kanskje bare forskjellige.
Gjest Gjest_Janne_* Skrevet 11. mai 2009 #20 Skrevet 11. mai 2009 Enkelte blir jo også boende hos husverten i årevis....enkelte har også forhold med husverten og deltar i trekanter, fjerner kjæresten til husverten m.m. Og sørger for at alle nye damer bare må reise sin kos...der SKAL de bo. Har ikke du en egen tråd om dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå