Gå til innhold

Hvor mye penger

Anbefalte innlegg

Gjest Livida
Skrevet

Hvor mye penger gir du i konfirmasjonsgave til din datter/sønn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det varierer vel fra familie til familie vil jeg tro :)

Jeg fikk selve selskapet og 5000 kroner tror jeg... Veldig fornøyd med det i grunn. Fikk jo så mye fint av alle andre i tillegg.

Jeg har alltid visst at mamma og pappa er der for meg uansett hva som skjer og det kan ikke måles i pengesummer! Håper virkelig alle barn er klar over det...

Gjest Wacmoc
Skrevet

Av min far fikk jeg konfirmasjonen, klær til konfirmasjonen ( 2500,-), 5000kr pluss et kort hvor det sto at " dette kortet kan utløses i 150,- euro, men kan KUN brukes i syden (skulle til syden den sommeren)). Av min mor fikk jeg et kjede i hvitt gull, en babybok ( bilder av meg fra jeg ble født til jeg ble 5 ), og en londontur m/shoppingpenger. Londonturen takket jeg nei til da jeg ikke vil ha noe med hu å gjøre.

Foreldrene mine er skillt, og de lever begge under den forstand at jeg er ung og dum og lar meg kjøpe av penger og all den dritten de stapper oppi rævva mi. ( ikke bokstavlig talt.. )

Gjest Gjest
Skrevet

Min datter arvet min bunad. Vi holdt selskapet og hun fikk 5000 kr utenom, da vi ikke hadde hatt utgifter til bunaden.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg fikk 5000kr av min snille bestefar for å ikke konfe meg. :)

Off Topic: Wacmoc, er du den samme som var på libbe for en del år siden?

Gjest Gjest_Amelie_*
Skrevet

Bunad med alt sølv. Sølvtøy for 15-20 000 (komplettere en samling de startet da jeg var liten). Selskap med tre retters middag på hotell. De har god råd og har alltid vært veldig rause.

Gjest konfirmert
Skrevet

Fikk en tur med mamma til en hovedstad i Europa. Ble veldig overrasket! Hadde ikke trodd jeg skulle få noe. Det er jo egentlig nok at foreldrene betaler for selskapet, synes jeg. Mange får jo bunad til konfirmasjonen, jeg arvet en etter bestemor. Er usikker på om det var bestemor eller mamma som betalte 900,- for å få sydd den om (billig sydame). Ja, så fikk jeg jo 900 kroner i bunadsko hos foreldrene mine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...