Gjest Marillia Skrevet 25. juni 2009 #21 Skrevet 25. juni 2009 Jeg har alle bøkene til Marian Keyes, og dette er den eneste boken jeg egentlig ikke likte...
Gjest Glør Skrevet 25. juni 2009 #22 Skrevet 25. juni 2009 Jeg synes dette var en av de beste til Marian Keyes. Det eneste som var litt irriterende var den lille fonten på dagbokdelen, men jeg leste den i pocket. På norsk var det også noe dårlig oversettelse, så angrer litt på at jeg ikke kjøpte den på engelsk .
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #23 Skrevet 8. november 2009 Jeg synes dette var en av de beste til Marian Keyes. Det eneste som var litt irriterende var den lille fonten på dagbokdelen, men jeg leste den i pocket. På norsk var det også noe dårlig oversettelse, så angrer litt på at jeg ikke kjøpte den på engelsk . Jeg har lest flere av bøkene til Keyes, og synes at oversettelsene er av svært varierende grad. I enkelte av bøkene er det flere direkte feil og dårlig språk, mens i andre er oversettelsen rett og slett fantastisk god. Noen andre som synes det samme?
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2009 #24 Skrevet 15. november 2009 Jeg har alle bøkene til Marian Keyes, og dette er den eneste boken jeg egentlig ikke likte... Samme her.. jeg synes "This charming man" var skikkelig dårlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå