Hårek Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Lurer litt på å kjøpe "for god til å være sann", men den er jo en skikkelig murstein. Vanlivis elsker jeg tjukke bøker, men her er jeg litt i tvil - kan en bok i denne sjangeren holde koken i over 700 sider?
Gjest *Mim* Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Jeg tipper nei, men smaken er så forskjellig.
Fluffie Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 Jeg likte boka godt Jeg leste den foroevrig paa engelsk, saa kan ikke uttale meg om oversettelsen. Synes ikke 700 sider er saa mye, personlig, liker aa ha litt tykkelse paa boekene saa de varer en stund.
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Jeg elsker marian keyes sine bøker, og pløyde gjennom nevnte tittel så fort at jeg ikke merket det en gang. Svært god bok, verd å lese!
Hårek Skrevet 12. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 12. mai 2009 Falt for fristelsen, kjøpte den i dag. Marian Keyes liker jeg, i motsetning til mye annet i den sjangeren som bare blir dumt og flaut. Har blitt litt (for) hekta på krim i det siste, noe som gjør at bøker jeg normalt ville likt kjeder meg litt, derfor er jeg på en slags krim-avvenning.
Gjest Gjest_Clarissa_* Skrevet 13. mai 2009 #6 Skrevet 13. mai 2009 Jeg likte boka godt Jeg leste den foroevrig paa engelsk, saa kan ikke uttale meg om oversettelsen. Synes ikke 700 sider er saa mye, personlig, liker aa ha litt tykkelse paa boekene saa de varer en stund. Er det den som heter "This charming man"? eller noe sånt? Sto med den i hånda med synes å huske at jeg satte den tilbake fordi den er skrevet i dagbokformat eller noe sånt? Stemmer det? Har lest alle de andre hennes bortsett fra "Under the duvet" som er en bok med essays.
Fluffie Skrevet 13. mai 2009 #7 Skrevet 13. mai 2009 Er det den som heter "This charming man"? eller noe sånt? Sto med den i hånda med synes å huske at jeg satte den tilbake fordi den er skrevet i dagbokformat eller noe sånt? Stemmer det? Har lest alle de andre hennes bortsett fra "Under the duvet" som er en bok med essays. Ja, det er den boka. Deler av den er skrevet i dagbokformat, men det er mest vanlig format.
MarianneE Skrevet 15. mai 2009 #8 Skrevet 15. mai 2009 kan du ikke gi litt tilbakemedling på boka? Liker Keyes sine bøker...
Elbereth Skrevet 16. mai 2009 #9 Skrevet 16. mai 2009 Jeg har lest boka på engelsk (This charming man), og jeg likte den veldig godt. Det virket litt forvirrende da jeg bladde i den at den var skrevet fra mange forskjellige synsvinkler, men jeg ble bergtatt med en gang og klarte ikke å legge den fra meg. Anbefales på det varmeste! Liker forøvrig Marian Keyes veldig godt, og leste nettopp "Anybody out there?". Veldig bra bok, og etterhvert et hyggelig lite gjensyn med noen av personene fra "Rachel's holiday"...
MarianneE Skrevet 16. mai 2009 #10 Skrevet 16. mai 2009 Anybode out there? har jeg og lest. Likte ikke den noe særlig, for jeg ble så forrvirret av den. Tok (for) lang tid før jeg skjønte "greia" og synes boka bare var rar. Godt man liker forskjellig, gitt!
Arwen Skrevet 19. mai 2009 #11 Skrevet 19. mai 2009 Anybode out there? har jeg og lest. Likte ikke den noe særlig, for jeg ble så forrvirret av den. Tok (for) lang tid før jeg skjønte "greia" og synes boka bare var rar. Godt man liker forskjellig, gitt! Nei, det er ikke den trådstarter spør om. Jeg synes den forrige boka var skikkelig dårlig, men synes for god til å være sann var ok igjen greie bøker i perioder man ikke har lyst å tenke så altfor mye
MarianneE Skrevet 19. mai 2009 #12 Skrevet 19. mai 2009 Nei, det er ikke den trådstarter spør om. Jeg synes den forrige boka var skikkelig dårlig, men synes for god til å være sann var ok igjen greie bøker i perioder man ikke har lyst å tenke så altfor mye Vet det, kommenterte bare innlegget over ang boka "Anybody out there?" Skjønte at ikke TS sitt innlegg var om den boka, men en annen en....
Søtpotita Skrevet 22. mai 2009 #13 Skrevet 22. mai 2009 Dersom dette ikkje er The Charming Man, kva er då tittelen på engelsk? Eg kjøpte nyleg The Charming Man og diggar den! Herleg skriven, og greier knapt å leggje den frå meg
Fluffie Skrevet 22. mai 2009 #14 Skrevet 22. mai 2009 Dersom dette ikkje er The Charming Man, kva er då tittelen på engelsk? Eg kjøpte nyleg The Charming Man og diggar den! Herleg skriven, og greier knapt å leggje den frå meg Det er den boka TS spoer om
Hårek Skrevet 23. mai 2009 Forfatter #15 Skrevet 23. mai 2009 Nå er boken ferdiglest og jeg er godt fornøyd med den. Syntes Marian Keyes skriver bra. Hun klarer å lage lett lesestoff uten at hun forutsetter at vi som leser er hjernedøde, jf endel andre typiske jentebøker jeg har forsøkt meg på. Ikke syntes jeg 700 sider var for mye heller, tror de ulike synsvinklene den var skrevet fra bidro til det.
Elbereth Skrevet 29. mai 2009 #16 Skrevet 29. mai 2009 700 sider i ei bok er et minstekrav Eeeelsker tykke bøker!
Hårek Skrevet 29. mai 2009 Forfatter #17 Skrevet 29. mai 2009 700 sider i ei bok er et minstekrav Eeeelsker tykke bøker! Det gjør jeg også - hvis boken er god! (hvis ikke er det en lidelse, men det å gi opp en bok uten å lese den ut er en enda større lidelse )
Gjest lesehesten Skrevet 2. juni 2009 #18 Skrevet 2. juni 2009 Hvis dere liker Marian Keyes bøker burde dere også prøve Cecelia Aherns bøker ( det er hun som skrev ps I love you) Veldig bra bøker!!
Gjest Gjest_Ylva Virvla_* Skrevet 5. juni 2009 #19 Skrevet 5. juni 2009 Har det kommet bok om den yngste av søstrene som Keyes skriver om?
Fluffie Skrevet 5. juni 2009 #20 Skrevet 5. juni 2009 Har det kommet bok om den yngste av søstrene som Keyes skriver om? Nei ikke enda. Hun holder paa aa gjoere ferdig en bok i disse dager, men vet ikke hva den handler om...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå