Gjest g j e s t Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 jeg er veldig fornøyd over brystene mine, men viser de aldri til ham fordi jeg har en 2 cm stor føflekk på venstre bryst. den er HELT FLAT, alså går i ett med huden og ikke hårete eller noe sånt:P men har bare tenkt veldig mye på det derfor jeg ikke tør å vise han brystene under sex, uten den føflekken hadde jeg aldri vært sjenert over brystene mine, og jeg er ellers ikke sjenert i senga i det hele tatt. men jeg stoler ikke alltid på han, og jeg er redd han går å sier det til noen, jeg vet ikke hvorfor jeg tror det.. er det helt turn off med fine pupper men føflekk på? ødlegger det alt? og burde jeg bare vise han det og stole på han? det har ofte endt med at jeg vrir meg unna å ha sex med han og at jeg til og med dropper å møte han når jeg tror jeg må ha sex med han, egentlig elsker jeg å ha sex med han , men han blir sur nårjeg ikke vil vise han brystene mine under sex, siden vi er sammen og alt. vi har bare vært sammen en mnd
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 jeg er veldig fornøyd over brystene mine, men viser de aldri til ham fordi jeg har en 2 cm stor føflekk på venstre bryst. den er HELT FLAT, alså går i ett med huden og ikke hårete eller noe sånt:P men har bare tenkt veldig mye på det derfor jeg ikke tør å vise han brystene under sex, uten den føflekken hadde jeg aldri vært sjenert over brystene mine, og jeg er ellers ikke sjenert i senga i det hele tatt. men jeg stoler ikke alltid på han, og jeg er redd han går å sier det til noen, jeg vet ikke hvorfor jeg tror det.. er det helt turn off med fine pupper men føflekk på? ødlegger det alt? og burde jeg bare vise han det og stole på han? det har ofte endt med at jeg vrir meg unna å ha sex med han og at jeg til og med dropper å møte han når jeg tror jeg må ha sex med han, egentlig elsker jeg å ha sex med han , men han blir sur nårjeg ikke vil vise han brystene mine under sex, siden vi er sammen og alt. vi har bare vært sammen en mnd hei jeg er en hetro jente så jeg kan ikke svare deg på det, men det virker som om denne føflekken er litt i veien.. har du tenkt over muligheten for å fjerne den?
Aftensol Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 Personlig så ville jeg ikke hatt sex med en person jeg ikke stolte på... Men det er selvfølgelig opp til deg å bestemme Hvis du ikke stoler nok på han til å vise han det, så ville jeg eventuelt ha ventet litt.. Men jeg er rimelig sikker på at han blir glad for bare å se brystene dine Som du skrev, den er jo faktisk helt flat og ikke noe hår eller noe sånn på den.. Og alle har jo faktisk føflekker et eller annet sted på kroppen...
Gjest Gorgonzola Skrevet 10. mai 2009 #4 Skrevet 10. mai 2009 Synd at du ikke stoler på ham vedrørende dette, dere virker ganske unge på meg siden dette er en problemstilling du anser som mulig aktuell. Du er fornøyd med brystene dine sier du, antar at du mener størrelsen/formen da siden denne føflekken sjenerer deg noe men du er mest bekymret for at han skal finne det avtennende. Hadde dama hatt fine pupper (passe store, faste og fine) hadde jeg gitt blanke i en føflekk for å si det sånn, det hadde ihvertfall ikke virket avtennende på meg. Heller morsomt at de ikke er som andres pupper. Synes du skal ta sjansen jeg, vis fram attributtene :-)
Gjest Gjest_Sofia_* Skrevet 11. mai 2009 #5 Skrevet 11. mai 2009 Tror den avtenningen mest sitter inne i ditt eget hode og at du har store komplekser for denne føflekken. Den virker også tydeligvis hemmende for sex livet ditt. Synest du skal gå til fastlegen din og be om å bli henvist til en hudlege som kan vurdere hvordan den kan fjærnes (ikke la fastlegen gjøre det.... det blir mye penere hos en hudlege som har litt forkjellige teknikker). Men du må selvfølgelig prate med kjæresten om det også. Dere har bare vært sammen 1 mnd.... ikke så unaturlig å føle seg litt usikker på forholdet, på hva han føler og vil etter så kort tid. Gå til fastlegen med en gang så snakker du med kjæresten når det faller naturlig. Lykke til !
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2009 #6 Skrevet 11. mai 2009 Tror den avtenningen mest sitter inne i ditt eget hode og at du har store komplekser for denne føflekken. Den virker også tydeligvis hemmende for sex livet ditt. Synest du skal gå til fastlegen din og be om å bli henvist til en hudlege som kan vurdere hvordan den kan fjærnes (ikke la fastlegen gjøre det.... det blir mye penere hos en hudlege som har litt forkjellige teknikker). Men du må selvfølgelig prate med kjæresten om det også. Dere har bare vært sammen 1 mnd.... ikke så unaturlig å føle seg litt usikker på forholdet, på hva han føler og vil etter så kort tid. Gå til fastlegen med en gang så snakker du med kjæresten når det faller naturlig. Lykke til ! Jeg synes det blir helt feil å råde trådstarter til å fjerne føflekken. Dette er noe hun må ta stilling til selv. Personlig kan jeg ikke forestille meg at noen skulle finne det avtennende med en føflekk på brystene. Ts, hvis denne gutten din ikke skulle like brystene dine pga føflekken din, er det veldig spesielt. Tenk etter, hvis gutten din hadde en stor føflekk på brystkassen sin, ville du brydd deg om det? Denne problemstillingen minner meg om da jeg var ung. Jeg har litt små brystvorter og hadde store komplekser for dette. Synes ikke brystene mine var pene på grunn av det. Etter hvert som årene gikk tenkte jeg mindre på det og klarte å se at brystene mine var pene. Nå i dag vet jeg at mange synes små brystvorter er fint. Og jeg ser også at mine ikke er unormalt små heller. Så det er noe med at når man er ung og usikker så har man lett for å henge seg opp i småting på grunn av at man er usikker. Jeg er sikker på at det egentlig ser bare fint ut med en føflekk på brystene. Det gir litt særpreg.
Gjest Yihaa Skrevet 11. mai 2009 #7 Skrevet 11. mai 2009 jeg er veldig fornøyd over brystene mine, men viser de aldri til ham fordi jeg har en 2 cm stor føflekk på venstre bryst. Dette høres nesten ut som et fødselsmerke? Men uansett; Hadde du synes det var ekkelt om han hadde en slik føflekk? Jeg synes det høres trist ut at du har en kjæreste som du er så usikker på at dette hemmer deg i den grad det gjør. Dette er en bagatell, intet mindre. Hadde dama hatt fine pupper (passe store, faste og fine) hadde jeg gitt blanke i en føflekk for å si det sånn, det hadde ihvertfall ikke virket avtennende på meg. Så hvis de ikke hadde vært fine og med føflekk hadde det vært avtennende? Eller er det avtennende nok i seg selv at pupper ikke er "passe store, faste og fine"? Jeg er glad jeg er et tenningsmønster som ser forbi mindre kroppslige lyter. Jeg har visse preferanser som de fleste, men de er ikke under kategorien "passe store, faste og fine" eller "skjemmende føflekk".
Gjest Gjest_G Skrevet 11. mai 2009 #8 Skrevet 11. mai 2009 Sannsynligvis så gir gutten blanke i dette. Men vil det hjelpe noe for trådstarter når hun konstant tenker på denne føflekken? Det er ikke så lett å avvenne seg dette mentalt på kort tid at det er helt greit å ha denne føflekken på brystet. I mitt eget tilfelle har jeg i en årrekke vært plaget mentalt over en føflekk jeg hadde i pannen ved starten av hårfestet. Det var sikkert ingen som brydde som om dette, men det gjorde jeg konstant. Så jeg passet på å style håret slik at det dekket over føflekken. Til slutt gadd jeg ikke dette mer og tok å fjernet den, og resultatet blei utrolig bra. Det finnes en forholdsvis lett, kjapp og billig måte å fjerne føflekker. Og du trenger ingen henvisning fra fastlegen så lenge du går til en privat hudlege, og du slipper å vente i månedsvis. Ta en kikk på http://www.foflekken.no/
Gjest brutal_mann Skrevet 11. mai 2009 #9 Skrevet 11. mai 2009 JEG BLIR SÅ FRUSTREEEEERT!!! Hva er det med kvinner og bagateller? Jeg hadde blitt kjempeskuffet om en kvinne prøvde å dekke til kroppen sin eller på andre måter gjemme seg for meg mens vi hadde sex. Gaah! Vær stolt av kroppen din og blottlegg den for han. Det vil tenne han mer enn noe annet.
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2009 #10 Skrevet 11. mai 2009 Jeg har også en føflekk på det ene brystet. Faktisk rett ved brystvorten. Jeg har, som deg, vært flau over den og til og med prøvd å fjerne den hos en hudlege (uten at det hjalp nevnverdig. Dårlig lege ..). Nå bryr jeg meg ikke om den lenger. Kjæresten min tenker ikke noe på det heller. Jeg hadde ikke brydd meg om kjæresten min hadde hatt en føflekk på et "rart" sted heller. Hadde du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå