Gå til innhold

Forstår ikke pakkereisene på Finn.no

Anbefalte innlegg

Gjest Anne-Grethe
Skrevet

Hei!

Jeg holder på å titte litt rundt på pakkereiser for meg og min mor nå, og har akkurat sett på pakkereiser fra Finn.no. På turene deres står det utreisedato, antall netter på hotell og en pris. Men det står ikke hjemreisedato. Når jeg forsøker å klikke meg "videre" er det bare en registrering av navn, adresse osv. på de reisende for å bestille en slik tur.

Men det jeg lurer på er altså: Er den prisen som kommer opp på pakketurene for fly tur-retur, eller bare den ene veien? Dersom det er tur-retur er jo noen av turene veldig billige. Og det er jo merkelig at dato for hjemreise ikke kommer opp? Hvis det ikke er for tur-retur, hvordan kan jeg i tilfelle se hva totalprisen for fly begge veier kommer til å være før jeg legger inn all informasjon og bestiller?

Jeg synes dette var veldig uklart på sidene deres. Jeg blir veldig takknemlig dersom noen av dere her inne som har bestilt gjennom Finn før, eller noen som har mer peilig på dette enn meg, kan hjelpe meg :)

På forhånd, tusen takk.

Mvh. Anne-Grethe

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Bettina_*
Skrevet

Det er nok totalpris for fly t/r + hotell du får opp - altså en PAKKE-pris som du søker etter. Returdatoen gir seg jo selv utifra antall netter du ønsker å være borte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...