Gjest Emil Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 OK! Dette begynner da jeg traff verdens nydeligste jente den 20.10.2008. Jeg husker datoen spesielt godt fordi det er verdens nydeligste jente det er snakk om her. Ikke at jeg er så veldig overfladisk av meg, men det går ikke an å unngå et så vakkert vesen. Mørke blåe øyne og blondt hår som silke. Smilet er heller ikke til å unngå, det mest nydelige smilet i verden. Jeg, derimot, er ikke akkurat noe spesielt å se på. Ikke at jeg er spesielt fæl, eller noe, men at jeg er veldig gjennomsnittig; en liten tanke overvektig mage, tynn ellers, mangler muskler, bleik, skallet; men jeg anser meg som en veldig snill og myk mann; det var kanskje det hun så i meg? Ikke har jeg stort med penger heller, så det er helt utrolig. Jeg kan iallfall ennå ikke fatte hva at jeg er tillatt å være så mye som 5 meter fra henne sett i forhold til hvordan hun ser ut og hvor skjønt blondt vesen hun er. Hun er sånn naturlig pen, trenger ikke sminke for å dolle seg. Hun er smellfin like etter hun våkner opp om morgenen! Det ble et smell mellom oss, positivt ment, og jeg ble så forelsket og glad i henne at hun ble like viktig for meg som den luften jeg puster inn. Det eneste problemet eller utfordringen som vi møtte var at jeg ville ha sex med henne hele tiden. Nå høres jeg sikkert ut som en fæl gris, men sånn er jeg ikke, hadde du vært sammen med et så deilig vesen hadde du villet gjort det samme; hatt masse sex og berøring. Jeg klarte ikke å holde hendene unna henne, så flott er hun. Det smalt igjen da hun en dag var lei seg og sa hun måtte gjøre det slutt fordi hun skulle tilbake til gamlekjæresten sin. Dette er en ganske kjekk mann med en god del penger, ålreit er han også, så det er umulig å konkurrere mot noe sånt. Jeg bare slapp henne løs og gikk skuffet fra henne. Jeg fikk en voldsom kjærlighetssorg og gråt som en kjempestor baby, sett bort fra at jeg ikke hylte akkurat, men lei meg var jeg dog. Jeg gadd ikke engang konkurrere mot en såpass pen og ålreit mann, så jeg bare gav opp og måtte pent innse det jeg hele tiden fryktet. Buh. Sorgen varte ikke så lenge når alt kom til alt, jeg måtte tross alt bare innse at det var for godt til å være sant allikevel og fortsette på livet. Nå for noen dagen siden ringte min blonde lille engel gråtende, fordi typen hennes hadde valgt en annen jente og dumpet henne. Umiddelbart fikk jeg håper tilbake. Og hun spurte gråtende om jeg kunne kjøre bort og trøste henne; og jeg kom. Hun var faktisk helt fra seg. Øynene hennes rant som en to ødelagte kraner der hun satt i stua si. Nå må jeg kanskje nevne i farta at det er en viss aldersforskjell mellom oss. Hun er 20 og jeg er 30. Wooops! Jeg er dum og forelsket og hun har kontroll over meg. Jeg trøstet henne og sov over. Endelig var jeg tilbake igjen, tenkte nå jeg. Og hun sverget at hun aldri mer skulle gjøre noe lignende igjen og sa hun hadde gjort noe dumt, osv. Så vi er nå sammen igjen! Nå er problemet imidlertid at INGEN av mine venner eller mine foreldre liker henne. De alle sier at jeg må holde meg unna og være litt mer kostbar; DET FINNES DA GRENSER EMIL! Det er hva jeg hører mye av for tiden. Alle klager på at hun er for ung og at hun behandler meg dårlig. Men jeg er helt under hennes fortryllelse. Det er ikke mange som meg som kan elske en jente av hennes standard. Alt hun sier gjør jeg og jeg er helt fortapt. Jeg steller henne, masserer henne, lager mat til henne, kjøper blomster flere ganger i uka, og jeg har gitt henne min hele sjel. Er dette så unormalt og galt? Vi er bare mennesker. Hadde jeg vert i hennes situasjon hadde jeg kanskje gjort det samme? Det er kanskje ikke lett å dras mellom to hold som hun åpenbart gjorde. Jeg vil gjerne ha noen tredjepartsmeninger her, i tillegg til venner og familie som har sine klare ognegative meninger. Takker for tilbakemeldinger. Hilsen Emil
Gjest brutal_mann Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Tja... Du har ikke gjort noe galt, men du er hennes lille tøffel. Hun springer snart avgårde til neste mann så fort hun finner en bedre enn deg.
Gjest Gjest09 Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 Shit mann! Ta deg sammen! Hun behandler deg som en dørmatte, dørmatter er fine de når man skal tørke av seg dritt på bena, men når skoene er rene har man ikke bruk for de mer. Til de blir skitne igjen. Du lever på smuler fra de rikes bord og vil aldri komme til det bordet hvis du ikke setter litt grenser og viser deg som et individ med standarder og krav. Nå er du hennes free lunch ticket i mellom forhold, og du vil aldri bli noe annet hvis du ikke stiller litt krav selv. Risikerer du å miste henne hvis du gjør dette? Ja helt klart, men som du kjører nå er det garantert at du mister henne. Hun (kvinner generelt også) har null respekt for menn de kan valse så lett over. Gjør din plikt, krev din rett!
Gjest Eurodice Skrevet 10. mai 2009 #4 Skrevet 10. mai 2009 Nå har jeg lest ditt innlegg grundig to ganger. Jeg synes det koker ned til at denne jenta har et vakkert utseende, og det er det. Du skriver ingenting om hennes personlighet, interesser osv. Det er det som har betydning i et forhold, hvis man mener alvor. Dere virker temmelig umodne, begge to.
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2009 #6 Skrevet 11. mai 2009 Det virker som du totalt har mistet hodet på grunn av utseendet til denne jenta. Det verste er din grenseløse tilbedelse som du ikke prøver å skjule for henne. Hun har det sikkert komfortabelt enn så lenge, men hun respekterer deg ikke. Når hun går lei skifter hun deg ut. Og kommer tilbake når hun trenger trøst.
Gjest Gjest_ida_* Skrevet 11. mai 2009 #7 Skrevet 11. mai 2009 Du er en tøffel. og du er dumsnill. blomster et par ganger i året er fint, men flere ganger i uka ? jeg hadde blitt kvalm! skikkelig lei og kvalm! Og det er sant, hun bruker deg bare. Du skjønte det første gangen hun dro fra deg, men nå er du dum igjen. Det er snart over igjen. Den jenta der er kun tid og penger! kom deg vekk du
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2009 #8 Skrevet 11. mai 2009 Damen som slo opp med deg kontakter deg igjen etter at typen gjorde det slutt. Og du kommer med en gang! Ringer det ingen bjelle her??? Du skulle hatt stolthet og avvist henne. Oppfører du deg som en hund, så får du heller ikke større status enn en hund.
FoxyFish Skrevet 11. mai 2009 #9 Skrevet 11. mai 2009 Jeg er dessverre enig med de andre her, om at du virker som en skikkelig tøffel overfor denne jenta. Jeg la også merke til at du kun poengterte utseende hennes, og ikke sa noe om verken personlighet eller oppførsel overfor deg. Jeg fikk inntrykk av at dette er en situasjon hvor hun vet at hun er "bedre" enn deg, og at hun kan bruke deg til alt hun måtte Spørsmålet er om dette er noe du kan leve med. Jeg for min del hadde ikke giddet å prøve engang. Man vet når man er verdsatt, og det er du tydeligvis ikke her. Det finnes jo også mange superpene jenter som også er trofaste, lojale og morsomme!
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2009 #10 Skrevet 11. mai 2009 Oppfører du deg som en hund, så får du heller ikke større status enn en hund. Den beste beskrivelsen jeg har hørt. Denne skal jeg ta til mitt bryst!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå