Gå til innhold

Store selskaper som ikke bryr seg om kundene sine.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja titteln sier vel sitt

Kan begynne med GET har hatt litt problemer med div ting og får ikke mye hjelp av å ringe dem. de leser opp ca det du finner på nettsiden deres og det eneste de kan tilby er å sende e teknikker, som jeg må betale dersom han ikke finner noe feil på deres utstyr.

men uansett skal klage min sak litt mer konkret kjøpte getbox hd pvr ble lovet at det ikke var noe etablerings gebyr. fikk en kvitering der det var mulig å krysse av for bla egenandel 299 og bindingstid 12mnd men det skule altså ikke gjelde meg. men fikk regning på det. ringte og om du ringer om noe annet ringer de tilbake men faktura avdelingen kan ikke det så må sitte i telefon kø 45min og det koster flere kroner i minuttet å ringe dem. å de kan "desverre ikke helpe deg" det er sånn å sånn og ingen ting de kan gjøre noe med! og du kan heller ikke få snakke med noen som kan gjøre noe med noe!

Også NETCOM da, de ringer og tilbyr meg 1800kroner lavere teleskritt og lavere sms pris og ingen måneds avgift. Liker ikke at de ringer å prakker på meg noe men tilbudet hørtes så godt ut og det var jo pga jeg var en meget god kune 10år. spurte om jeg ikke kunne få tilbudet på mail eller et brev. nei hun måtte ha svar nå. ok hun gjentok betingelsene og jeg spurte to ganger om det faktisk var 0kr i månedsavgift. joda 0 kroner i måneds avgift uhørt salgs metode men for godt tilbud til å si nei så takket ja til 1800kroner og 12mnd binding.

får første regning og blir trukket over 100 kroner i måneds avgift. blir poette sur skjønte jo at det var for godt til å være sant, men de må jo nesten holde det de lover!? ringte kundeservice også her dyrere enn vanlig teleskritt og lang ventetid, nei dette viste de ingen ting om. kunne ikke gjøre noe med det skule sende det til sjefen sin så får vi se om jeg hører noe.

kan jo like gjærne gi meg 12600 og ta 1000kr i måndes avgift!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjeste Blondie65
Skrevet

Når du kjøper noe enten ved telefonsalg eller over nett skal du få en skrifltig bekreftelse på hva det er du har bestilt og til hvilken pris. Har du fått dette? Inneholder denne bekreftelsen noe annet enn det telefonselgeren solgte?

Ellers kan jeg trygt si at dette er en av mange grunner til at jeg helst ikke kjøper på telefonsalg. Når jeg en gang i mellom likevel gjør det er det fordi jeg kjenner leverandøren svært godt, har god erfaring med dem og vet at de selger det samme som de senere fakturerer.

Jeg ville klaget begge disse tilfellene inn for forbrukerrådet - etter at jeg først hadde sendt en skriftlig klage med svarfrist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...