Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Hei. Jeg har et spill som heter New super Mario Bros. Finnes det en side hvor en kan gå å se fasit / tips til løsninger osv ? Sønnen min på 6 vil gjerne komme videre, og jeg prøver så godt jeg kan. Vet det er ulike snarveier osv. Noen tips ?
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Gamefaqs.com har walkthrough til det spillet vet jeg. Bare søk så kommer det opp.
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2009 #3 Skrevet 11. mai 2009 Takk skal du ha. Har vært der og sjekket, men grønn som jeg er har jeg ikke klart å finne noe. hvordan gjør du det ? Tusen takk
Involvert Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 Takk skal du ha. Har vært der og sjekket, men grønn som jeg er har jeg ikke klart å finne noe. hvordan gjør du det ? Tusen takk Prøv å google New super Mario Bros DS Walkthrough
Involvert Skrevet 11. mai 2009 #5 Skrevet 11. mai 2009 Takk skal du ha. Har vært der og sjekket, men grønn som jeg er har jeg ikke klart å finne noe. hvordan gjør du det ? Tusen takk Prøv å google New super Mario Bros DS Walkthrough
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå