Gjest lkl Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Er en sang jeg ikke vet hvem som synger eller hva den heter.... men i refrenget tror jeg de synger "everythings gonna be allrightm everythings gonna be okay...", en mann som synger, tror sangen er ganske gammel, er kansjke litt sånn reggae... Noen som har peiling???????
Gjest & Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Er en sang jeg ikke vet hvem som synger eller hva den heter.... men i refrenget tror jeg de synger "everythings gonna be allrightm everythings gonna be okay...", en mann som synger, tror sangen er ganske gammel, er kansjke litt sånn reggae... Noen som har peiling??????? Bob Marley. http://www.youtube.com/watch?v=UsUxnAKlJWQ
Pingting Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 Hørest ut som No woman, no cry. Orginalen er av Bob Marley, men har covret den.
Gjest Reveal ii Skrevet 11. mai 2009 #5 Skrevet 11. mai 2009 Hverken reaggae eller mannlig sanger- men her har du en versjon; Sweetbox
Gjest Reveal ii Skrevet 11. mai 2009 #6 Skrevet 11. mai 2009 Korrigerer meg selv- her har du i allefall en mannlig sanger.Everything is gone be allright- Al Green
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2009 #7 Skrevet 11. mai 2009 Tror jeg vet hvilken sang du mener, men husker dessverre ikke noe mer enn det du skriver... Tror de synger "everything's gonna be allright en gang til etter "everything's gonna be ok", men ellers er jeg blank! Dette er refrenget eller en del av det tror jeg (og synges, i motsetning til versene som rappes). Lurer på om det kanskje er en rap-låt fra 90-tallet? Dette var trolig ikke til mye hjelp, men kanskje det gir deg noen googling-tips =)
Gjest hogwash Skrevet 12. mai 2009 #9 Skrevet 12. mai 2009 takk for svar! men det er ingen av de sangene! Men kan du i det minste si om det er riktig tekst...? Betraktelig lettere å hjelpe om vi vet det er en versjon av no women no cry eller en helt annen sang.
Gjest lkl Skrevet 12. mai 2009 #10 Skrevet 12. mai 2009 Nei det er en helt annen sang en de, er ikke noen andre versjoner av de heller nei. Som jeg skrev i første innlegget så er det eneste jeg vet at de synger "everythings gonna be allright, everythings gonna be okay...", i refrenget. Har søkt på youtube, men finner den ikke.
Gjest hogwash Skrevet 12. mai 2009 #11 Skrevet 12. mai 2009 Nei det er en helt annen sang en de, er ikke noen andre versjoner av de heller nei. Som jeg skrev i første innlegget så er det eneste jeg vet at de synger "everythings gonna be allright, everythings gonna be okay...", i refrenget. Har søkt på youtube, men finner den ikke. Results 1 - 10 of about 62,800 for "everything's gonna be alright" lyrics. Huff... Dette var visst ikke noen lett nøtt
Gjest Gjest_ann_* Skrevet 12. mai 2009 #12 Skrevet 12. mai 2009 Er en sang jeg ikke vet hvem som synger eller hva den heter.... men i refrenget tror jeg de synger "everythings gonna be allrightm everythings gonna be okay...", en mann som synger, tror sangen er ganske gammel, er kansjke litt sånn reggae... Noen som har peiling??????? Det eneste jeg kan komme på som er "ganske gammel" og litt sånn reggea er en sang som heter "Raising My Family" Refrenget er ikke helt likt, men ganske.... Guess I'm gonna be OK guess, I'm gonna be alright with my family here beside me my family's here to guide me
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #13 Skrevet 12. mai 2009 Tror jeg vet hvilken sang du mener, men husker dessverre ikke noe mer enn det du skriver... Tror de synger "everything's gonna be allright en gang til etter "everything's gonna be ok", men ellers er jeg blank! Dette er refrenget eller en del av det tror jeg (og synges, i motsetning til versene som rappes). Lurer på om det kanskje er en rap-låt fra 90-tallet? Dette var trolig ikke til mye hjelp, men kanskje det gir deg noen googling-tips =) Da er det sikkert denne du tenker på, men den har jo allerede blitt linket til og trådstarter sa at det ikke var den, så... Sikker på at du ikke hoppet over et innlegg der, ts? Jeg var så sikker på at det var den du mente, pokker og.
Gjest lkl Skrevet 12. mai 2009 #14 Skrevet 12. mai 2009 Det eneste jeg kan komme på som er "ganske gammel" og litt sånn reggea er en sang som heter "Raising My Family" Refrenget er ikke helt likt, men ganske.... Guess I'm gonna be OK guess, I'm gonna be alright with my family here beside me my family's here to guide me JAAA!! Den er det! Tusen takk! JIPPI!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå