Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Mitt lengste forhold har vært i rett under tre år. Lysten forandret seg aldri verken hos jeg eller noen av partnerene mine i løpet av disse årene. Men jeg leser stadig at dette er noe som skjer i omtrent alle forhold. Da lurer jeg på, når skjedde det med deg? Og hvor lang tid tok det før lysten kom tilbake? Takker for svar
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Beskrivelse av mitt 3-årige forhold: Veldig kåt på han første året, dabbet av det andre, for så å ende ut i null sex tredje året(bortsett fra masse onanering da..). Fikk ny partner da bruddet kom, og var dritkåt igjen på den nye, og er det fortsatt på andre året.
minemor Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 Samme fyr i 8 år, masse deilig sex og det blir bare bedre...)
lovenemo Skrevet 10. mai 2009 #4 Skrevet 10. mai 2009 Jeg og kjæresten har vært sammen i 5,5 år og jeg har fortsatt like lyst på han, om ikke enda mer :D Men han har nok mistet lysten på meg, tror jeg.. Han er ikke like intr ihvertfall, og det har dabbet av i takt med at jeg, dessverre, har lagt på meg en del kg de siste årene. Synd, men sant.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå