Gjest gjest1 Skrevet 10. januar 2006 #41 Skrevet 10. januar 2006 Enig, kunne aldri latt meg bli slått med annet enn en hånd, da ville jeg begynt å lure hva dette var for noen greier.
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2006 #42 Skrevet 10. januar 2006 Liker litt "dasking" og/ eller gjerne at jeg blir holdt litt fast. En annen ting jeg liker er å bli bitt (litt forsiktig da) i brystvortene (er ikke så veldig følsom der) og skulle vel ønske at mannen kunne bite litt forsiktig under oralsex også da jeg synes det ofte blir litt "slafsete" (unskyld uttrykket).
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2006 #43 Skrevet 11. januar 2006 En ting jeg liker, som også er litt vågalt, er å bli dratt baklengs inn i fuglekassa. ←
Phantasy Skrevet 16. januar 2006 #44 Skrevet 16. januar 2006 Jeg er vel litt "slik" jeg og. Liker ett dask i kombinasjon av at han stryker. Men jeg er solgt hvis det blir tatt ett godt tak om rumpa mi og jeg blir dratt mot han eller noe slik. *grøsse* Det er digg det. Synes iallefall jeg.
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2006 #45 Skrevet 2. februar 2006 En ting jeg liker, som også er litt vågalt, er å bli dratt baklengs inn i fuglekassa. ← :grine2:
Gjest Jalileh Skrevet 2. februar 2006 #46 Skrevet 2. februar 2006 Nja. Både og. Kanskje et lite klaps? Så lenge han ikke tar skikkelig fart og mæler til tror jeg det er helt ok.
Ginen Skrevet 2. februar 2006 #47 Skrevet 2. februar 2006 Hadde nok tålt et klaps og to, men jeg kan styre meg for å si det sånn. Men litt sånn "holde fast"-ting er bare gøy...
Gjest Jalileh Skrevet 2. februar 2006 #48 Skrevet 2. februar 2006 Men litt sånn "holde fast"-ting er bare gøy... ← Jeeeeeg eeeelsker å bli holdt fast. Spesielt når jeg blir tatt bakfra.
mito Skrevet 2. februar 2006 #49 Skrevet 2. februar 2006 Det har alltid vært min innstilling. I senga er det av med silkehanskene
ashera Skrevet 3. februar 2006 #50 Skrevet 3. februar 2006 Mest tragikomiske spankingscene jeg vet om: Når John tar fram hårbørsten for å overraske Nelle med spanking i Ally McBeal...
Gjest lolman Skrevet 29. mars 2010 #51 Skrevet 29. mars 2010 Jeg tenner på å daske menn... vet du hva jeg tenner på å bli dasket av kvinner og er mann
Gjest MikeWaters Skrevet 30. mars 2010 #54 Skrevet 30. mars 2010 Det er deilig å daske..... :rødme: Jaggu er det deilig å bli dasket også, og jeg er mann (dog med liten m).
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mars 2010 #55 Skrevet 30. mars 2010 Ris på stumpen er spennende, men det må være ordentlig ris og ikke bare en dask eller to. Aller best er det å bli lagt over knærne og rist grundig og lenge. En stund gjør jeg motstand men så slapper jeg av og bare tar i mot. Noen gang blir jeg bundet først slik at risingen blir enda mer ekte. Da kan jeg ikke komme vekk fra risningen uansett hva jeg prøver. Skummelt og spennende.
HelenaR Skrevet 30. mars 2010 #56 Skrevet 30. mars 2010 Røff sex er helt digg, vil gjerne bli holdt fast, spanket og lugget, tatt hardt og uhemmet.. Ikke alltid hele tiden, men det er da jeg blir mest kåt og hemningsløs, når jeg ikke får bestemme selv..
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mars 2010 #57 Skrevet 30. mars 2010 Jeg pleier å terge mannen min i en stund, det fører ofte til "hevnsex". Daske til med pisker og hender, jeg elsker det!
Gjest Koala Skrevet 30. mars 2010 #58 Skrevet 30. mars 2010 Utrolig fint at stadig flere velger å freake ut litt på det seksuelle området. Dette var tabu for noen få år siden, og kanskje litt ennå. Liker man spanking eller bondage eller litt røff sex så er det ingen ting å være flau for i hvert fall. Jeg synes sånt er spennende selv og liker å høre om at andre også synes det. Ofte er de forholdene hvor mannen riser damen som man hører om. Det er like ofte omvendt, altså at det er mannen som får gjennomgå. Men det snakker man kanskje ikke så ofte om.
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mars 2010 #59 Skrevet 30. mars 2010 Jeg liker også litt røff sex, så du er ikke alene Men, det tok nok et par forsøk før jeg klarte å ta det seriøst også. Den første gangen, så ble jeg så sjokkert at jeg satte meg opp og bare stirret sjokka på han, og vel.. fikk latterkrampe. Lo nok mest fordi jeg var sekundet fra å denge til han. Ble ikke noe mer på meg den kvelden. Hehe..
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mars 2010 #60 Skrevet 31. mars 2010 Bjørkeriset skal frem i løpet av påsken sies det fra kvinnen i huset, det vil si at jeg må plukke det selv. trolig fredag eller lørdag. Hvis jeg oppfører meg pent når hun riser meg blir det en liten belønning etterpå, i motsatt fall må jeg i seng uten kveldsmat
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå