Gå til innhold

Dasking på stumpen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Sex er alltid best når det går på stumpene løs..

Videoannonse
Annonse
Gjest seroxata
Skrevet

litt dasking er da bare godt det :sjarmor: gjerne kombinert med lugging i håret!

Skrevet
Masse syke folk her inne. Folk som faktisk liker å slå/daske på partneren. Jeg hadde fortatt hu om hun begynnt med noe slikt tull. at folk faktisk kan like noe slikt? må være noe galt!!

:o

Hvorfor skjer dette alltid? Hvorfor er det noe galt med oss som liker dask på rumpa? Ja, for jeg liker det jeg også. :wink:

Skrevet

VEl, min kjære og jeg har prøvd oss på "spanking" 2-3 ganger for å prøve å ikke være så veldig A4 liksom.. Men det ender altid med latterkrampe og det er en elendig kobiasjon med sex.. :ler:

Men for all del, de som blir tennt av det må jo bare holde på!!

Skrevet
litt dasking er da bare godt det :sjarmor: gjerne kombinert med lugging i håret!

YEAH!

Gjest Anonymous
Skrevet

Litt dasking er kjempekinky. Lugging virker litt mystisk på meg, men hadde vel gjort et unntak for Spivey :)

Gøyalt bilde forresten!

Skrevet
Jeg liker også litt "røff" sex. Litt hardt, litt dasking, litt lugging... mmmm, det tenner meg.  

Et tips: Jenter, ligg med hodet litt utenfor sengekanten mens dere har sex (gjerne med en pute eller to under baken) Det er bare deilig!

:Nikke:

Skrevet

En ting jeg liker, som også er litt vågalt, er å bli dratt baklengs inn i fuglekassa.

Gjest Anonymous
Skrevet

..og du her trolig sett for få....

Et problem med dasking og lignende aktiviteter er at de høres litt for godt inn til naboen. Klaskelyder er jo også godt gjenkjennelige. Hvis den stakkaren som blir utsatt for risingen i tillegg protesterer høyt nok (og det er jo halve moroa..) er sjansen for uniformert besøk avgjort tilstede.

• 7 måneder senere...
Gjest Kjedelig
Skrevet

Jeg tror nok dette foregår i ganske stort omfang rundt om kring, men mange av de som driver med det vil jo ikke fortelle det til noen da.

Litt synd at noen skal føle seg som rare eller annerledes fordi de driver med noe som egentlig er helt greit.

Gjest gjest1
Skrevet

Det skjer ofte ja, senest i dag, muhahah.

Jeg skulle øsnke jeg kunne ha sex døgnet rundt, er det noen yrker som gjør dette mulig?

(:P)

Gjest Catwoman
Skrevet
Jeg skulle øsnke jeg kunne ha sex døgnet rundt, er det noen yrker som gjør dette mulig?

jepp, men du vil neppe ha det yrket tror jeg. :wink:

Skrevet

Man skal ikke plage andre, man skal være snill og grei, og forøvrig kan man gjøre hva man vil...

Skjønner ikke hvorfor noen må rakke ned på andres seksuelle preferanser. Hva er vitsen med det? Noen liker det, noen ikke. Det er ikke noe riktig eller feil med noen av delene.

Slutt å være så fordømmende!

Trådstarter: Deilig å finne ut noe man blir skikkelig opphisset av. Stå på! (hehe, nesten bokstavelig :D)

Gjest Christoffer
Skrevet

Til Smidja!

Kunne ikke vært mer enig med deg! Skjønner ikke hvorfor folk skal rakke ned hele tiden. Liker man noe så liker man noe....

Gjest Gjest2
Skrevet

Jeg liker det veldig godt. Tror det er mange som gjør det. Det jeg er redd for er at mange av de som liker det ikke tør og prøve fordi de tror de er veldig veldig annerledes.

Norge er et moralsk land hvor alt blir veid og målt ut ifra moralske spilleregler. Tror det legger en demper på seksuell utfoldelse hos mange mennesker.

Gjest Gjest jeg og
Skrevet

Det er utrolig opphissende å bli spanket litt.. :sjarmor:

Jeg tenner overhodet ikke på mer enn akkurat det, som i rollespill, at det skal påfølges av noe dirty snakk etc, er overhodet ingen SM'er.

Men å f.eks bli tatt i doggy-stilling og så få noen strategiske dask på rompa er HOT. Eller når jeg ligger på toppen..

Tennner noe helt vannvittig på det, sukk - ble ikke nøden i det heele tatt nå nei :ironi:

• 6 måneder senere...
Skrevet
..og du her trolig sett for få....

Et problem med dasking og lignende aktiviteter er at de høres litt for godt inn til naboen. Klaskelyder er jo også godt gjenkjennelige. Hvis den stakkaren som blir utsatt for risingen i tillegg protesterer høyt nok (og det er jo halve moroa..) er sjansen for uniformert besøk avgjort tilstede.

Hvis lydene er problematisk bruk bjørkeris, det er nærmest lydløst bortsett fra at det svir skikkelig så den som får smake det ofte gir lyd fra seg

Skrevet

Litt uskyldig spanking er utrolig opphissende!!

MEN, det er kun det for meg, ikke noe mer som at vi tar det videre.

Det skjer når vi bare ikke kan få nok av hverandre, når vi er sprengkåte :sjarmor:

Jeg visste overhodet ikke at jeg likte det før han jeg er med nå gjorde det. Innbiller meg at den eneste måten jeg kan like dette på er viss det skjer av seg selv, helt "naturlig". Kunne feks aldri planlagt det, eller bedt om det. Da blir det kunstig for meg.

Det er uansett et poeng å skille mellom sado greier og et og annet forsiktig dask på rumpa syns nå jeg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...