Gå til innhold

Dasking på stumpen

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bare lurer på om det er noen som tenner på dette? Jeg oppdaget for ikke så lenge siden at jeg blir kjempekåt av det. Ikke bare sånn enkelt dask, men å bli riset litt. Sånn at jeg kjenner at jeg blir litt rød, og det småsvir litt. Jeg vet ikke hvorfor det var godt, men det var ganske pirrende.. Han strøk hånda over rumpa, dasket litt, også kanskje kjente på den våte f**tta mi.. Ble kjempekåt jeg! Noen som har opplevd lignende?

- Mira

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det er en del av folks seksuelle preferanser som jeg har litt vanskelig for å bli klok på, det må jeg si.... men hver sin smak..

Er det liksom det å bli litt fornedret som tenner deg?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg ble litt flau da jeg oppdaget det. Er ikke av den frigjorte personen egentlig... Du ser ikke meg på no swingers-klubb, SM-klubb e.l. Men det var litt godt.. Ikke sånn at jeg ikke klarte å sitte på rumpa etterpå, men nok til at jeg ble rød..

Jeg tror kanskje det er tanken på å bli dominert. Litt rollespill-aktig kanskje..

-Mira

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er i alle fall ikke uvanlig! Søk på "spanking" på nettet, så finner du UTROLIG mye! Det er en litt uforklarlig fetish, men tross alt helt ufarlig. Mange spiller dette helt ut i rollespill med streng "lærer" eller "far" og slem pike. Noen har hatt fetishen siden de var små, andre oppdager den som voksne. For meg var dette en av de første seksuelle preferansene jeg oppdaget, kanskje som 10-åring (og jeg fikk aldri ris som barn, så det er helt uforståelig hvor dette kom fra).

Du finner masse likesinnede på http://www.thespankingpage.com, så kan du se at du ikke er alene. Mange forteller som meg, at de ikke vet hvorfor. Noen fikk ris som små, andre ikke. Noen lever i forhold der ris er en kjempeviktig del av seksuallivet, andre bruker det som krydder.

hilsen meg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Så fint å se at jeg ikke er alene! icon_smile.gif

Jeg fikk jo ris da jeg var liten, men for meg var det ALDRI snakk om no seksuell tenning da.. Høres merkelig ut! Så jeg tror ikke (vet) at det har noe med barndommen å gjøre. Men det har nok noe med at man vil bli dominert, få straff e.l. Litt rart egentlig. Men folk tenner jo på så mye rart. Å bli bundet, suge på føtter, være den dominerende parten, ha trekanter/firkanter osv... Det er jo litt dyrisk da...

-Mira

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg liker også litt "røff" sex. Litt hardt, litt dasking, litt lugging... mmmm, det tenner meg.

Et tips: Jenter, ligg med hodet litt utenfor sengekanten mens dere har sex (gjerne med en pute eller to under baken) Det er bare deilig!

Gjest Anonymous
Skrevet

Mira: Men tenker du tilbake på når du fikk ris som liten? Eller er det bare en helt annen del av deg? Jeg tror kanskje jeg hadde skapt det om til en fantasi, men vet jo ikke.

Men rompa er jo en kjempeerogen sone, og kombinert med følelsen av å få litt "straff", være litt "slem pike", så er det nærmest uslåelig, spør du meg. Fatter ikke at det ikke er mange flere som tenner på det, jeg.... Men hver sin smak! icon_smile.gif

Skrevet

Jeg tror at litt 'dasking' og tilsvarende er ganske grunnleggende i det rollespillet som eksisterer mellom mann og kvinne. Dermed ikke sagt at det trenger ta form av noen reell dasking (spanking), bare litt ekstra holding og trykk kanskje... icon_wink.gif

I tillegg har vi det faktum at seksualitet alltid har vært forbundet med synd, og med synd kommer avstraffelse. Dette er typisk for vår vestlige, kristne kultur. Det er ikke helt bra. På den annen side, jeg undrer om vi ikke med vilje har det slik, for å gjøre det hele mer spennende ... bare en tanke.

Elefanten

Skrevet

Jeg forstår ikke den spankingen helt da... Har vært sammen med en som prøvde seg, og jeg visste ikke om jeg skulle flire eller slå tilbake! icon_rolleyes.gif

Prøvde å like det etterhvert også, bare for å se hva det var som tenner andre ved det, men nei! Det tenner meg definitivt ikke.

Derimot å bli bundet fast? bli fratatt muligheten til å ha full kontroll? YESS!!!

Så, ta fra meg kontrollen, og jeg er frelst, men "straff" meg, og jeg har problemer med å fullføre... icon_wink.gif12

Skrevet

Aline, jeg måtte flire lit av den første delen av innlegget ditt,hehe..

Flott at du er så åpen at du i det minste gir ting en sjanse, selv om det ikke er akkurat ditt område. Så lenge det er harmløse saker da, og du stoler på partneren din.

Noen liker å få ris, noen liker å gi ris.

Noen liker å bli bundet, og noen liker å binde.

Heldigvis, ellers ble det ikke spennende icon_wink.gif

Flott at det finnes forskjeller, særlig når man finner er partner som matcher.

Det man frivillig gjør sammen med ham/henne er det ikke noe galt med. Det er bare når den ene parten blir tvunget til noe mot sin vilje at det går over til å bli overgrep, ikke sant?

Kos dere med god samvittiget icon_wink.gif12

Skrevet

Jeg kan ikke dy meg... men hele "scenen" med at en mann denger løs på rompa til en voksen kvinne, er faktisk veldig komisk. Hvis jeg sjøl skulle bli bedt om å gi min kjære juling på rompa, ville jeg ledd meg skakk... og ville ikke klart å gjennomføre det med "seriøsitet"..

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er bra vi alle er forskjellige! icon_smile.gif

Til maverick: jeg syns også det var ganske komisk å tenke seg en som slår på stumpen min. Og når vi så vidt prøvde det før, brøt jeg ut i et fniseanfall. Men plutselig en dag, tente det meg skikkelig. Tror jeg var i et litt spesielt humør! hihi.. icon_biggrin.gif

-Mira

Skrevet

Heheheh......jeg har opplevd det ja...

En som slo meg på rumpa, dro meg i håret og ropte "din lille tøs"

Jeg vurderte også om jeg skulle rappe til mannen...12

Skrevet

Hmm, spanking? Nei. Men det er ikke til å nekte for at litt røff behandling under sexakten tenner ekstra!!! icon_wink.gif MEN, det har mye med settingen å gjøre. Noen ganger er "kosesex" absolutt best!!!12

• 3 uker senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Stumpen vår er som noen her sa tidligere en (kjempestor) erogen sone icon_wink.gif

Så når min kjære "spanker" meg til jeg blir litt rød og det svir litt, så øker det følsomheten på stumpen oxo. Når han da innimellom stryker forsiktig over stumpen så er følelsen helt intenst deilig.

En annen ting med SM og underkastelse er at noen masochister ikke klarer å slippe sine hemninger uten å bli dominert.

Ved dominans har de liksom ikke noe valg, da kan de liksom ikke holdes ansvarlige for sine lyster, begjær og aktiviteter, de blir liksom tvunget til det.

Jeg er selv masochist, men vi holder det på "krydder" nivå. Det er ikke noe som er 24/7.

Jeg vet ikke helt hvorfor noen liker dette så godt, hvorfor noen tenner på det.

Men vi er så forskjellige. Jeg hadde selv problemer med å få orgasme før jeg fant ut at jeg var masochist.

Kanskje fordi jeg til vanlig er kontrollfreak, og sitter med en hel masse stort ansvar. Det er deilig å bare legge seg i armene på noen og slippe kontrollen for en liten stund. La noen andre styre meg, og dulle med meg. For en orntli sadist passer virkelig godt på sin sub. (submissive).

Det er deilig å la ham bade meg, smøre meg, massere meg. Og forvente at jeg gjør mitt ytterste for å tilfredstille ham. Men det er jo et rollespill, et deilig rollespill.

Lykke til til dere som nettopp har funnet ut av dette. Et lite tips, les boken; Historien om O. En orntli klassiker innen SM. Den er i salg igjen nå på norsk så jeg for to uker siden.

-zadine

Skrevet

Mange forskjellige meninger ang sex her iallefall.

Jeg må si jeg har aldri vært borti ei jente som har likt noe sånt, rettere sagt jeg har aldri prøvd noe sånt på ei jente. Men en ting vil jeg si deg, tenner du på det og liker det, Stå på.

Hva er så farli men noen dasker, eventuelt litt ris, jeg ser bare ikke det negative i det.

Synest det er arti og høre om folk som tør og prøve ut ting jeg og som deler sine erfaringer icon_smile.gif

Lykke til Videre vennlig hilsen Stein.

• 2 år senere...
Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg fikk jo ris da jeg var liten' date=' men for meg var det ALDRI snakk om no seksuell tenning da.. Høres merkelig ut! Så jeg tror ikke (vet) at det har noe med barndommen å gjøre.-Mira[/quote']

Jeg er SMer og kjenner mange andre som er det. Mange forteller det samme, de fikk ris da de var små men hatet det. Når de har blitt store, derimot, blir de sinnsykt tent av det.

Kanskje det er slik at vi ønsker å gjenoppleve noe utrygt og farlig, men innenfor trygge rammer ?

Egentlig vet jeg ikke hvorfor jeg tenner på den typen opplevelser, men jeg er veldig glad jeg har det sånn. Kunne ikke tenkt meg noe annet. Er heldig og har funnet noen jeg kan leve det ut med også.

"meg"

Skrevet

Masse syke folk her inne. Folk som faktisk liker å slå/daske på partneren. Jeg hadde fortatt hu om hun begynnt med noe slikt tull. at folk faktisk kan like noe slikt? må være noe galt!!

Gjest annen kvinne
Skrevet

Jeg har aldri blitt rist (hverken som barn eller osm voksen), men tenner utrolig på tanken. Ja, akkurat den scenen trådstarter beskriver tenner meg...

Men det er klart man må tre veldig inn i noen roller, for det kan jo lett bli komisk. Jeg ville ikke vært den som skulle gi ris...

For meg handler det ikke så mye om ydmykelse som selve følelsen i daskingen (endorfiner?).

Kanskje det er noe i det der med å få litt grensesetting også. Men jeg er ingen sub heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...