Gjest Gjest_mann_* Skrevet 21. mai 2009 #41 Skrevet 21. mai 2009 De fleste gutter liker pupper, og har jentene så små pupper at overkroppen minner mer om en pubertal gutt så blir det ofte uattraktivt. Min kvinne har såvidt B-cup, en ganske stor håndfull (vet ikke tallet), og de er akuratt innenfor toleransegrensa. De er fine, men kunne gjerne vært mye større. Hadde jeg møtt ei jente som hadde altfor små pupper så tror jeg ikke at jeg kunne ha vært seksuelt trofast resten av livet i vissheten om at det fantes så mange deilig duvende kåte pupper der ute. Når jeg ronker så ronker jeg utelukkende til fyldige deilige jenter med store pupper og deilige former. Men elsker man noen, så elsker man noen tross deres små skavanker. Men som sagt, hadde puppene vært for små, så hadde jeg nok ikke kunne se for meg en fremtid sammen med vedkommende! Slik tenker nok mange mange gutter..sorry to say. Føler du trenger litt reality check innimellom alle de positive innleggene her.
Gjest Gjest Skrevet 21. mai 2009 #42 Skrevet 21. mai 2009 De fleste gutter liker pupper, og har jentene så små pupper at overkroppen minner mer om en pubertal gutt så blir det ofte uattraktivt. Min kvinne har såvidt B-cup, en ganske stor håndfull (vet ikke tallet), og de er akuratt innenfor toleransegrensa. De er fine, men kunne gjerne vært mye større. Hadde jeg møtt ei jente som hadde altfor små pupper så tror jeg ikke at jeg kunne ha vært seksuelt trofast resten av livet i vissheten om at det fantes så mange deilig duvende kåte pupper der ute. Når jeg ronker så ronker jeg utelukkende til fyldige deilige jenter med store pupper og deilige former. Men elsker man noen, så elsker man noen tross deres små skavanker. Men som sagt, hadde puppene vært for små, så hadde jeg nok ikke kunne se for meg en fremtid sammen med vedkommende! Slik tenker nok mange mange gutter..sorry to say. Føler du trenger litt reality check innimellom alle de positive innleggene her. av ren nysgjerrighet og for å få en viss forståelse, hvor gammel er du?
Gjest Gjest_Lars_* Skrevet 21. mai 2009 #43 Skrevet 21. mai 2009 For all del ikke putt noe falskt inn i puppene dine. Jeg synes små pupper er deilig sexy, om de også sitter på en slank kropp så er det bare deilig. Flere menn jeg kjenner liker det samme. Tror jenter har en formening om at alle gutter/menn liker store pupper. Det mener jeg er bare tull. Regner med det er fordelt 50/50% der og. Slik du beskriver deg selv. Ser jeg for meg en deilig jente/kvinne. Hilsen Lars som liker små pupper :gjeiper:
Gjest Cipheria Skrevet 21. mai 2009 #44 Skrevet 21. mai 2009 Trodde kvinner har bryster for å kunne fòre babyen sin med melken som puppene selv produserer jeg.. Berre 1/3 av brystet er nødvendig for det. Man trur at dei resterande 2/3 er meint for at mannen skal bli tiltrekt. Når det er sagt, så er det likevel ein logisk kortslutning det brutal_mann seier om å ta omsyn til mannens perspektiv fordi brystet skulle vere meint for det. Når det gjelder tema; eg har sikkert små bryster sjølv (75a), men det bryr meg fint lite. Eg er opptatt av å ha ein velfungerande kropp, og det har eg. Har ikkje perfekte proporsjonar eller noko, men eg kan faktisk ærleg seie at eg likar heile meg. Har ingen kroppsdelar eg kunne tenkt meg å endre på. Har bestemt meg for å akseptere meg for den eg er. Operasjon er pengar ut vindauget og vitnar om mangel på ryggrad, syns eg. Har man litt bein i nasa, så greier man å akseptere sine "feil". Som eigentleg ikkje var feil før vi vart fortalt at det var det. Der er sikkert enkelte unntak, men ikkje i den grad vi ser no til dags. Dersom man bestemmer seg for at dette er ein big deal, så mister man nok sjølvtillita, ja.
Gjest brutal_mann Skrevet 21. mai 2009 #45 Skrevet 21. mai 2009 Jeg bare lurer litt på hva the big deal er om en dame har lagt inn litt silikon i puppene. Noen her sier at de IKKE ville blitt sammen med en dame som har silikon i brystene sine... Hvorfor ikke? Selv om hun velger å legge inn litt ekstra for å føle seg hel og være fornøyd med seg selv, så blir jo ikke personligheten (forhåpentligvis) no anderledes. Om dere gutter hadde vært sammen med en dame som etter noen år sammen med dere hadde lagt inn silikon, hadde dere da plutselig sett ned på henne og dumpa henne på grunnlag av operasjonen????? Ja. Jeg kunne under sterk tvil leve med et brystløft, silikon er oppsigelsesgrunn. Jeg er like glad i silikon som hun ville vert i meg uten pikk. Foøvrig så er silikonpupper det ultimate symbolet for overfladiskhet. En overfladiskhet som gjennomsyrer vår vestlige verden og som skaper ett råttent samfunn. Jeg gjør unntak for kvinner som har fjernt et bryst eller to pga sykdom.
Gjest Gjest_Småtten_* Skrevet 20. juni 2009 #46 Skrevet 20. juni 2009 En skal ihvertfall ikke gjøre noen operasjon for å bli likt en må ville det selv! Jeg digger store bryster .....men jeg digger også små bryster utrolig nokk så tenner jeg sinnsykt på super små bryster også uff bryster er herlige i alle størrelser og fasonger hilsen en mann på 39
Caracal Skrevet 20. juni 2009 #47 Skrevet 20. juni 2009 Hei. Personlig liker jeg best små bryster. Er du slank og stram ellers så er det sikkert veldig bra slik du er. Jeg har hatt damer med store bryster som venner og kollegaer har bemerket at "det må være helt fantastisk", men for meg gav det ingen ting ekstra. Jeg liker ikke dama noe mer pga store bryster ..jeg kan ikke gjøre noe mer ut av det.. Det har ingen praktisk funksjon osv.. For noen er det kanskje av stor betydning, men ikke for meg. ....smått er godt..)) Caracal.
robotkalle Skrevet 20. juni 2009 #48 Skrevet 20. juni 2009 Jeg er en jente i 20 årene som ikke har store bryster. Og da snakker jeg om en størrelse 75A, som ikke engang blir fyllt ut når jeg bruker bh. Det er ikke engang en håndfull. Jeg har greie former ellers og er egentlig veldig fornøyd med kroppen min, men de små brystene mine ødelegger alt. Det jeg lurer på da, og vil gjerne høre fra dere menn, blir dette litt for lite? Jeg føler jeg er kvinne nedentil, og barn oventil, og det sliter noe sinnsykt på selvtilliten. Jeg tenker på å opperere inn silikon, men jeg har absolutt IKKE lyst på store bryster. Tenker på en liten B-cup. Jeg synes det er pent med små bryster selv, men det er da grenser for hvor små de skal være... Hadde dere gutter likt så små bryster??? Jeg håper på ordentlige svar, og vil bare si at jeg ønsker IKKE å opperere inn silikon for å være forfengelig, men kun for min egen del, og endelig kunne føle seg hel, og som en kvinne. For å svare direkte på det du spør om; ja, jeg liker jenter som har B-cup. Med riktig kroppsfasong, så ser B-cup veldig deilig ut. Men det er et spm om hva du vil. Jeg vet jo ikke hvilken bryststørrelse som de aller aller fleste gutter ser på som optimale på din kropp. Derfor: hvor mange gutter må sikle etter deg for at du skal være fornøyd? Det går da an å være litt spesiell også? Bare noe å tenke på.
kristian82 Skrevet 20. juni 2009 #50 Skrevet 20. juni 2009 Jeg er en jente i 20 årene som ikke har store bryster. Og da snakker jeg om en størrelse 75A, som ikke engang blir fyllt ut når jeg bruker bh. Det er ikke engang en håndfull. Jeg har greie former ellers og er egentlig veldig fornøyd med kroppen min, men de små brystene mine ødelegger alt. Det jeg lurer på da, og vil gjerne høre fra dere menn, blir dette litt for lite? Jeg føler jeg er kvinne nedentil, og barn oventil, og det sliter noe sinnsykt på selvtilliten. Jeg tenker på å opperere inn silikon, men jeg har absolutt IKKE lyst på store bryster. Tenker på en liten B-cup. Jeg synes det er pent med små bryster selv, men det er da grenser for hvor små de skal være... Hadde dere gutter likt så små bryster??? Jeg håper på ordentlige svar, og vil bare si at jeg ønsker IKKE å opperere inn silikon for å være forfengelig, men kun for min egen del, og endelig kunne føle seg hel, og som en kvinne. Små pupper kan være veldig sexy og turn on for meg i alle fall Men om du føler deg mindre kvinnelig og det plager deg, så er det jo kanskje ikke så stor hjelp i om en kjæreste syns de er fine..?
Stefan Skrevet 20. juni 2009 #51 Skrevet 20. juni 2009 Puppestørrelse betyr pent lite for min del. Det er som når jeg skal kjøpe bil. Jeg kjøper ikke en bil fordi den har lekre frontlykter. Jeg kjøper den fordi helheten tiltaler meg.
Gjest brutal_mann Skrevet 21. juni 2009 #52 Skrevet 21. juni 2009 Må bare si det en gang til, det er følsomheten i pupper som betyr noe!
Gjest Purple Haze Skrevet 21. juni 2009 #53 Skrevet 21. juni 2009 Må bare si det en gang til, det er følsomheten i pupper som betyr noe! Akkurat det sier kjæresten min også. Han bryr seg lite om at mine ikke er like "oppe der" som før....
firewater Skrevet 21. juni 2009 #54 Skrevet 21. juni 2009 Puppestørrelse betyr pent lite for min del. Det er som når jeg skal kjøpe bil. Jeg kjøper ikke en bil fordi den har lekre frontlykter. Jeg kjøper den fordi helheten tiltaler meg. Stygge frontlykter på en bil er en god grunn til å kjøpe den. -- En jente jeg holder på med snakker om å ta silikon. Jeg har ikke tenkt å presse henne til å gjøre det, da det virker litt drittsekk å oppfordre til sånt og hun sikkert tror jeg blir skuffet hvis hun velger å ikke gjøre det. Men jeg håper egentlig hun gjør det.
Gjest Jente 23 Skrevet 21. juni 2009 #55 Skrevet 21. juni 2009 Hva menn og andre kvinner mener om silikon må du bare gi blanke i. Det vil alltid være noen som liker det, noen som er likegyldig og noen som misliker det. Det er kun deg selv du må ta en prat med. Hvis det er så ille at det går ut over selvtilliten din, så kan det være en god grunn til å få silikon, men du må være sikker på at det er det som er grunnen til den eventuelt lave selvtilliten. Det er mye å tenke over når det gjelder å få silikon. Man må først og fremst lære seg alt som er om risikoer og slike ting, for en ting er sikker, det følger med risikoer, men heldigvis så tilhører det sjeldenheten. Man må bare tenke på at det er kun de mislykkede operasjonene som kommer i media, ikke alle de vellykkede. De hører man aldri om. Det er mange flere der ute enn man skulle tro som har operert brystene. De aller fleste som har operert, har gjort det for å føle seg vel med seg selv, mens noen har gjort det for oppmerksomhet i media (modeller osv) Jeg tror det er veldig mange som har vært borti folk med silikon som ikke er klar over det selv. Jeg har silikon selv, men er ikke overfladisk av den grunn. Tror ikke det er mange som vil tro at jeg har silikon heller. Jeg valgte å gjøre det av to grunner: Jeg hadde ulik strl på brystene, såpass mye at bhen og topper trekte seg mot høyre fordi høyre bryst var størst, og så ønsket jeg å ha større bryster. Det er nå seks mnd siden jeg tok operasjonen og jeg elsker mine nye pupper. Føler meg så mye selvsikker og bhen og klær sitter rett på istedenfor til side. Jeg har ikke fått en eneste kommentar fra noen om at jeg har falske, stygge bryster eller noe lignende, antakeligvis fordi ingen ser det Det er lurt å ta deg god tid til å tenke over saken, ikke bare hoppe rett i det. Jeg bestilte operasjonstime seks mnd etter konsultasjonen, så da fikk jeg god tid til å tenke på saken Lykke til med avgjørelsen din!
Gjest gjest_m24 Skrevet 21. juni 2009 #56 Skrevet 21. juni 2009 Er mange svar her så håper ikke mitt drukner helt. Jeg syns at mindre pupper kan være like fine og "tennende" som litt større og fyldige. (Veldig store pupper er jeg ikke særlig glad i) Men endte opp hos ei jente starten av 20årene engang som hadde pupper som var såpass små at de minna meg om en unge, noe som funka svært dårlig for min del. Er ikke meningen å virke overfladisk her, men hvis jeg var sammen med ei med så små pupper så kan jeg ikke se for meg at sexlivet hadde fungert i det hele tatt og jeg hadde støttet henne hvis hun ønsket å gjøre noe med det. Når det er sagt så må jeg også si at jeg blir sinnsykt tent av mindre "strutte pupper". Alt i alt så er det opp til deg selv hva du velger å gjøre og jeg anbefaller det å ta det valget som du føler er det beste for deg.
Gjest brutal_mann Skrevet 21. juni 2009 #57 Skrevet 21. juni 2009 Det er mye å tenke over når det gjelder å få silikon. Man må først og fremst lære seg alt som er om risikoer og slike ting, for en ting er sikker, det følger med risikoer, men heldigvis så tilhører det sjeldenheten. Man må bare tenke på at det er kun de mislykkede operasjonene som kommer i media, ikke alle de vellykkede. De hører man aldri om. Men om en er villig til å ofre puppene sine etter eventuelle komplikasjoner (det skjer oftere enn hva det bør) så vær så god. Men jeg vil aldri berøre en kvinne med plastpupper. Ene og alene fordi det er så ulidelig kjedelig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå