Gjest brutal_mann Skrevet 11. mai 2009 #21 Skrevet 11. mai 2009 Jeg er i samme "problemstilling". Holder på å spare til brystforstørring ettersom jeg deler samme størrelse i BH som deg og generelt hater formen på brystene mine. Jeg vet at dette ødelegger for selvtilitten og man mister følelsen av å være kvinnelig! MEN ikke gjør dette for hva ANDRE vil tenke om det, det er din kropp så ikke tenk på hva andre gutter/menn vil tenke Tenk på deg selv og ditt velvære Nå er det da en gang slik at den esnete grunnen kvinner har bryst er for å tenne og tiltrekke seg menn. Slik sett bør menn sin mening definitivt legges til grunn. Homofile klesdesignere og waco plastkirurger har for lenge fått lov å bestemme hva som er kvinnelig. Nei til silikon, ja til myke ekte bryst!
Gjest Gjest_naja_* Skrevet 11. mai 2009 #22 Skrevet 11. mai 2009 Har det samme problemet jeg og... Brede hofter og smal midje, og fyller ikke en gang opp 70a i bh-størrelse. I utgangspunktet har jeg absolutt ikke lyst til å ta silikon, selv syns jeg ikke det er så stygt med bittesmå bryst, men så er jeg jo ikke mann da. Og når man ikke stemmer med idealet, er det veldig lett å få dårlig selvtillit. Én negativ kommentar setter seg mye dypere enn ti positive. Syns det er vakkert med mennesker som utståler selvtillit selv om de skiller seg fra det som blir vurdert som "best" og "riktigst", f.eks kvinner med veldig små eller veldig store bryst eller menn som er lavere enn gjennomsnittet.
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2009 #23 Skrevet 11. mai 2009 Har det samme problemet jeg og... Brede hofter og smal midje, og fyller ikke en gang opp 70a i bh-størrelse. I utgangspunktet har jeg absolutt ikke lyst til å ta silikon, selv syns jeg ikke det er så stygt med bittesmå bryst, men så er jeg jo ikke mann da. Og når man ikke stemmer med idealet, er det veldig lett å få dårlig selvtillit. Én negativ kommentar setter seg mye dypere enn ti positive. Syns det er vakkert med mennesker som utståler selvtillit selv om de skiller seg fra det som blir vurdert som "best" og "riktigst", f.eks kvinner med veldig små eller veldig store bryst eller menn som er lavere enn gjennomsnittet. Har akkurat slik kropp selv. Bortsett fra at jeg bruker 75a. Er også ekstremt enig når det gjelder kommentarer. Har hørt fra mange gutter at jeg har søte, skjønne og nusselige pupper uten klær. I utgangspunktet ikke noe å bli glad for egentlig, føler det mer blir sagt som medlidenhet. "Du har flotte, sexy bryster" er noe jeg aldri vil høre, nettopp fordi slike utsagn er indikert til store, eller ihvertfall middels store pupper. Så ser jeg jo over alt på alskens programmer om hvordan udyret ble til skjønnheten ved å skaffe seg en solid brystkasse. Ikke akkurat et godt budskap til oss som er udyret. Må si jeg føler mer press av å lese over alt om brystforstørrelser, der de fleste er en a eller b. Nå er det snart ikke fler igjen av oss. Føler meg som en utdøende rase. Når det gjelder operasjon er det noe jeg har tenkt på i over et tiår nå, men kanskje aldri vurdert seriøst. Mye fordi jeg hadde sett bimbo og falsk ut (lyst hår, høy, tynn osv). Veier litt mer opp å mislike meg selv enn å skulle se ut som noe jeg overhodet ikke er. Har endelig godtatt at folk blir overrasket når de blir kjent med meg fordi jeg er alt annet enn en bimbo. Tror silikon hadde gjort det mye mye verre.
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2009 #24 Skrevet 11. mai 2009 Èn ting til; blir ganske irritert over alt dette selvmotsigende snakket fra folk flest og kvinnemagasiner at "har du selvtillit er du vakker". Når media, kjendismarkeder og div sier klart og indirekte ifra at idealkroppen er sånn og sånn, hvordan skal man da klare å utstråle denne selvtilliten om man er det stikk motsatte?
Gjest Wacmoc Skrevet 11. mai 2009 #25 Skrevet 11. mai 2009 Nå er det da en gang slik at den esnete grunnen kvinner har bryst er for å tenne og tiltrekke seg menn. Slik sett bør menn sin mening definitivt legges til grunn. Trodde kvinner har bryster for å kunne fòre babyen sin med melken som puppene selv produserer jeg..
Kissin Skrevet 11. mai 2009 #26 Skrevet 11. mai 2009 Jeg bruker 70B, men ville aldri tatt silikon. Jeg skulle noen ganger ønske at de var litt større, men jeg er veldig fornøyd med formen. Noe jeg faktisk synes er viktigere enn størrelsen... Men det aller viktigste er hva du selv synes! Du vil alltids møte på en mann som foretrekker store eller en som foretrekker små. Men i bunn så er han vel ikke verdt å samle på dersom han velger deg bort pga puppene?!? Nei, takke seg til små pupper som ikke henger! Jeg er straks 30år og de står like fint rett ut som de gjorde når jeg var 20 - og faktisk synes jeg de har blitt finere med årene! Så tenk deg godt om - og i hvertfall ta beslutningen ut fra hva du selv synes - ikke hva kirurgen sier!
Kissin Skrevet 11. mai 2009 #27 Skrevet 11. mai 2009 Trodde kvinner har bryster for å kunne fòre babyen sin med melken som puppene selv produserer jeg.. hahaha! det er ikke alle mannfolk som har fått det med seg...
Gjest Gjest_naja_* Skrevet 11. mai 2009 #28 Skrevet 11. mai 2009 Huff, jeg har hørt dette med små, nusselige bryster jeg og - og det føles som medlidenhet. Tenker ofte at jeg må slutte å være så selvopptatt og ikke bry meg om hvordan andre vurderer meg hele tida. Men med en gang jeg klarer å bli litt fornøyd, er det et eller annet som minner meg på at det burde jeg jo ikke være Kommer nok ikke til å ta silikon, selv om jeg ikke har noe problemer med å forstå de som gjør det. Syns helt ærlig at de fleste andre med små pupper er fine slik, men det er noe med det å føle seg kvinnelig og. Og så er det virkelig ikke artig når man stadig hører at andre, med større bryster enn en selv er misfornøyde og føler at de må gjøre noe med det. Det med selvtillit blir en ond sirkel. Man føler at man er "feil", oppfører seg etter det og sånn understreker man for alle andre også at det er noe galt. Jeg har hatt lyst til å stille det samme spørsmålet som ts gjør i tråden her mange ganger, men har ikke vært sikker på om jeg ville høre svaret.
Kissin Skrevet 11. mai 2009 #29 Skrevet 11. mai 2009 Måtte bare si et par ting til.... Nå vet jeg ikke hvor gamle dere andre her er, men jeg var mye mer usikker på kroppen min generelt når jeg var yngre. Så mulig det å bli mer selvsikker og akseptere sin egen kropp kan komme litt med alderen også... En annen sak som jeg tror flere av dere gjør er å alltid fokusere på det negative. Ikke stå i speilet å si til deg selv at du har små pupper. Prøv å heller tenke og si til deg selv: så fine pupper du har i dag! Det å alltid prøve å tenke positivt hjelper faktisk!
~Minni~ Skrevet 11. mai 2009 #30 Skrevet 11. mai 2009 Jeg bruker 70B, men ville aldri tatt silikon. Jeg skulle noen ganger ønske at de var litt større, men jeg er veldig fornøyd med formen. Noe jeg faktisk synes er viktigere enn størrelsen... Men det aller viktigste er hva du selv synes! Du vil alltids møte på en mann som foretrekker store eller en som foretrekker små. Men i bunn så er han vel ikke verdt å samle på dersom han velger deg bort pga puppene?!? Nei, takke seg til små pupper som ikke henger! Jeg er straks 30år og de står like fint rett ut som de gjorde når jeg var 20 - og faktisk synes jeg de har blitt finere med årene! Så tenk deg godt om - og i hvertfall ta beslutningen ut fra hva du selv synes - ikke hva kirurgen sier! Som om jeg skulle ha skrevet det selv (spesielt det som er uthevet), bortsett fra at i likhet med TS er jeg str 75A
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2009 #31 Skrevet 11. mai 2009 Jeg er 23 år, og kan nok se langt etter noen særlig naturlig forrandring. Har vært på konsultasjon hos plastikkirurg. Det første han sa når jeg tok av topp og bh var "Ja, jeg skjønner godt at du vil fikse på de". Kan ikke akkurat si at det hjalp så veldig på selvtilliten nei. Nå er jo dette jobben og kirurgen sin måte og tjene penger på.husk på og ha det i bakhodet. når jeg var på alderen din brukte jeg 70a.nå ti år senere bruker jeg 75b. og det er kun alder og ett par kg opp i vekt som har gjort det utslaget. vi jenter blir vel aldri fornøyde. du er antagelighvis ganske slank og lita? Brystene står kansje til resten av kroppen din? Jeg personlig hadde aldri tørt og tatt ett sånt inngrep når man ser hva slags komplikasjoner det kan få. Prøv og være fornøyd med den kroppen du har. Puppestørrelsen din teller lite i hverdagen og i det generelle liv
Gjest gninnot Skrevet 11. mai 2009 #32 Skrevet 11. mai 2009 Jeg har selv en str 75A. Har lenge følt meg mindre sexy enn andre med større pupper, men aldri selv ønsket å gå så langt som en brystforstørrelse. Det som har vært det avgjørende for meg er at jeg har tenkt "vil livet mitt bli annerledes med større pupper?" svaret for meg var nei. Jeg tror nok at jeg da bare ville funnet noe annet jeg ønsket å fikse på etter at puppene var "perfekt" størrelse. Blant guttene i vennegjengen min er det stor enighet om at det er bedre med en fin flat mage, enn store pupper. For meg har det også hjulpet å finne en type utringing (f eks firkantet) som fremhever puppene mer enn andre utringinger. Høyhalset genser gir også en forstørrende effekt. Om dette stemmer for alle eller at jeg er et unntak så har også massering av puppene gjort dem litt større, de har fått bedre form også. Dersom du selv absolutt ikke liker det du ser i speilet, synes jeg det er riktig av deg å vurdere en operasjon. Min erfaring er at størrelsen på puppene ikke har så mye å si når alt kommer til alt. Og husk at Keira Knightley heller ikke har store pupper, men likevel ligger på listene over mest sexy kvinner, og menn verden over ville gjerne høvla over henne.
Gjest brutal_mann Skrevet 11. mai 2009 #33 Skrevet 11. mai 2009 Trodde kvinner har bryster for å kunne fòre babyen sin med melken som puppene selv produserer jeg.. Nope. Det er melkekjertlene sin funksjon. Legg merke til at det ikke finnes pattedyr, utenom mennesket, som har pupper utenom ammeperioder.
Gjest brutal_mann Skrevet 11. mai 2009 #34 Skrevet 11. mai 2009 hahaha! det er ikke alle mannfolk som har fått det med seg... Tenk det måtte en manlig forsker til for å påpeke det faktum at ingen andre pattedyr har pupper utenom ammeperioder... Dumme dumme mennene...
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2009 #35 Skrevet 11. mai 2009 Tenk det måtte en manlig forsker til for å påpeke det faktum at ingen andre pattedyr har pupper utenom ammeperioder... Dumme dumme mennene... kuer? hester? dumme, dumme mann så menn gitt....
Gjest brutal_mann Skrevet 11. mai 2009 #36 Skrevet 11. mai 2009 kuer? hester? dumme, dumme mann så menn gitt.... Du mener kyr? De vi får melken i butikken fra? Mens kvigene, du vet de som ennå ikke har blitt satt kalv på, bare har spener...
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2009 #37 Skrevet 11. mai 2009 Hei! Er jente men vil likevel svare... jeg har kun fått ros for mine pupper (av menn), og mine er akkurat slik du beskriver dine. Fine i formen, men smååå... Tror faktisk det er bare en av mine "beilere" som IKKE har sagt noe om de, de andre har sagt de likte de... Så disse karene har gjort at jeg sjøl også har godtatt dem og faktisk like dem selv! (slet litt med dette i mine enda yngre dager). En trøst er også at selv etter en graviditet (de vokste ca en liten str. og er nå tilbake i sin gamle str.) så er de forholdsvis spenstige og fine-... ingen hengepupper i alle fall Så... om du skal gjøre det- som mange andre her sier- så gjør det IKKE for mannfolka sin skyld... som du ser over, du vil miste like mange beundrere som du vil få... for å si det sånn...
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #38 Skrevet 12. mai 2009 Du mener kyr? De vi får melken i butikken fra? Mens kvigene, du vet de som ennå ikke har blitt satt kalv på, bare har spener... ekstrem avsporing: ja, jeg mener kuer. sjekk på google hva som gir deg mest svar av kyr eller kuer. og spener er det som er "brystvorten" på selve juret, det sier seg selv at en kvige ikke har utviklet jur, på lik linje som en pike ikke har utviklet pupper før puberteten, men hun er vel likevel født med brystvorter. når kroppen til jenta er klar for å bli gravid, så har hun strengt tatt også utviklet pupper. OG DET SAMME GJELDER EI KU! hvis du ikke snakker fullt så nedlatende her inne så kan det hende at noen liker deg litt bedre - noe du sannsynligvis gir blaffen i - i know your type.
Gjest brutal_mann Skrevet 12. mai 2009 #39 Skrevet 12. mai 2009 ekstrem avsporing: ja, jeg mener kuer. sjekk på google hva som gir deg mest svar av kyr eller kuer. og spener er det som er "brystvorten" på selve juret, det sier seg selv at en kvige ikke har utviklet jur, på lik linje som en pike ikke har utviklet pupper før puberteten, men hun er vel likevel født med brystvorter. når kroppen til jenta er klar for å bli gravid, så har hun strengt tatt også utviklet pupper. OG DET SAMME GJELDER EI KU! hvis du ikke snakker fullt så nedlatende her inne så kan det hende at noen liker deg litt bedre - noe du sannsynligvis gir blaffen i - i know your type. Om du ikke setter kalv på en kvige så vil ikke kvigen utvikle jur. Mao, den får ikke pupper!!! Det er, fremdeles, kun mennesket som utvikler bryter uten å amme. Why? For å tenne menn... Og det virker Ekstrem O.T. : Jeg er ikke her for å bli likt, men for å gi alternative synspunkt på verden.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 21. mai 2009 #40 Skrevet 21. mai 2009 Jeg bare lurer litt på hva the big deal er om en dame har lagt inn litt silikon i puppene. Noen her sier at de IKKE ville blitt sammen med en dame som har silikon i brystene sine... Hvorfor ikke? Selv om hun velger å legge inn litt ekstra for å føle seg hel og være fornøyd med seg selv, så blir jo ikke personligheten (forhåpentligvis) no anderledes. Om dere gutter hadde vært sammen med en dame som etter noen år sammen med dere hadde lagt inn silikon, hadde dere da plutselig sett ned på henne og dumpa henne på grunnlag av operasjonen?????
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå