Gjest Gjest_usikker_* Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Jeg er en jente i 20 årene som ikke har store bryster. Og da snakker jeg om en størrelse 75A, som ikke engang blir fyllt ut når jeg bruker bh. Det er ikke engang en håndfull. Jeg har greie former ellers og er egentlig veldig fornøyd med kroppen min, men de små brystene mine ødelegger alt. Det jeg lurer på da, og vil gjerne høre fra dere menn, blir dette litt for lite? Jeg føler jeg er kvinne nedentil, og barn oventil, og det sliter noe sinnsykt på selvtilliten. Jeg tenker på å opperere inn silikon, men jeg har absolutt IKKE lyst på store bryster. Tenker på en liten B-cup. Jeg synes det er pent med små bryster selv, men det er da grenser for hvor små de skal være... Hadde dere gutter likt så små bryster??? Jeg håper på ordentlige svar, og vil bare si at jeg ønsker IKKE å opperere inn silikon for å være forfengelig, men kun for min egen del, og endelig kunne føle seg hel, og som en kvinne.
Gjest Gjest_Gulli_* Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Hvor langt opp i 20årene er du? Hvis du fortsatt er tidlig i 20årene, kan det godt tenkes at brystene dine fortsatt ikke er ferdig utviklet.. Hvis du feks har tenkt å begynne på p-piller en gang (dersom du ikke allerede gjør det) kan dette gjøre at de vokser, det gjorde de i hvert fall i mitt tilfelle... Og kroppen generelt utvikler seg mye i løpet av 20årene.
Cuckold Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 Jeg er en jente i 20 årene som ikke har store bryster. Og da snakker jeg om en størrelse 75A, som ikke engang blir fyllt ut når jeg bruker bh. Det er ikke engang en håndfull. Jeg har greie former ellers og er egentlig veldig fornøyd med kroppen min, men de små brystene mine ødelegger alt. Det jeg lurer på da, og vil gjerne høre fra dere menn, blir dette litt for lite? Jeg føler jeg er kvinne nedentil, og barn oventil, og det sliter noe sinnsykt på selvtilliten. Jeg tenker på å opperere inn silikon, men jeg har absolutt IKKE lyst på store bryster. Tenker på en liten B-cup. Jeg synes det er pent med små bryster selv, men det er da grenser for hvor små de skal være... Hadde dere gutter likt så små bryster??? Jeg håper på ordentlige svar, og vil bare si at jeg ønsker IKKE å opperere inn silikon for å være forfengelig, men kun for min egen del, og endelig kunne føle seg hel, og som en kvinne. Jeg synes så små bryster er noe av det fineste som finnes. Men det er meg, jeg vet det finnes nok av menn med forkjærlighet for store. Men hvis du var min dame ville jeg ikke at du skulle gjort noe med dem.
Frk Johansen Skrevet 10. mai 2009 #4 Skrevet 10. mai 2009 Her vil du vel få like mange svar som det finnes menn... Noen menn er helt fasinert av digre pupper og for andre spiller det ingen rolle hvordan brystene ser ut så lenge dama liker seg selv og kroppen sin.
Gjest Gjest_Gulli_* Skrevet 10. mai 2009 #5 Skrevet 10. mai 2009 Så du egentlig var ute etter svar fra menn, men jeg tok sjansen på å svare deg for det...
Gjest hogwash Skrevet 10. mai 2009 #6 Skrevet 10. mai 2009 Hadde dere gutter likt så små bryster??? Små bryster kan være fine de, så lenge de sitter på en veltrent kropp
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2009 #7 Skrevet 10. mai 2009 Hei Jeg var i samme situasjon som deg. Hadde heller ikke serlig store bryster, å etter å ha fått to barn bestemte jeg meg for at jeg skulle legge inn litt . Ikke for at alle andre skulle se hva jeg hadde gjort, men for min egen del. Jeg var en B og gikk opp til C. Passer akkurat til kroppen min og jeg angrer ikke i det hele tatt. Synes det er helt greit å gjøre noe med det så lenge det er for din egen del og for økt selvtillitt. Så lenge det ikke er for å se ut som en oppblåsbar haha Lykke til
Gjest TS Skrevet 10. mai 2009 #8 Skrevet 10. mai 2009 Jeg er 23 år, og kan nok se langt etter noen særlig naturlig forrandring. Har vært på konsultasjon hos plastikkirurg. Det første han sa når jeg tok av topp og bh var "Ja, jeg skjønner godt at du vil fikse på de". Kan ikke akkurat si at det hjalp så veldig på selvtilliten nei.
Gjest Gjest_Gulli_* Skrevet 10. mai 2009 #9 Skrevet 10. mai 2009 Mine pupper har i hvert fall vokst mye siden jeg var 23 år, men det er jo selvfølgelig ikke sikkert at det skjer med deg for det....
Cuckold Skrevet 10. mai 2009 #10 Skrevet 10. mai 2009 Jeg er 23 år, og kan nok se langt etter noen særlig naturlig forrandring. Har vært på konsultasjon hos plastikkirurg. Det første han sa når jeg tok av topp og bh var "Ja, jeg skjønner godt at du vil fikse på de". Kan ikke akkurat si at det hjalp så veldig på selvtilliten nei. Det var fryktelig dumt sagt. Han burde jo vite at det faktisk finnes menn som liker dem akkurat sånn.
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 10. mai 2009 #11 Skrevet 10. mai 2009 Du beskriver fysikken til drømme dama mi! Små pupper som kombineres med "fruktbare hofter" er perfekt. Det jeg ikke synes noe om er jenter som har like smale hofter som gutter. (Les: Victoria Beckham) Når det er sagt så hadde jeg IKKE I SATAN blitt sammen med deg hvis du hadde tatt silikon. Det er det verste ei jente kan gjøre. Hva synes du hvis en gutt bruker parykk eller tar hårtransplantasjon? Man lurer ikke noen andre enn seg selv. Konklusjonen er at fysikken du beskriver tiltaler mange gutter!
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2009 #12 Skrevet 10. mai 2009 Personlig er ikke store bryster noen dealbreaker for meg, det er mye annet som utgjør en atraktiv kvinne. Andre menn har sikkert andre synspunkt på dette. MEn få menn jeg kjenner mener små pupper er en dealbreaker, men en nice bonus hvis de har store pupper. MEN, jeg forstår også hvorfor du føler det sånn. Media, Hollywood, skjønnhetsidealer osv. er ting som bevisst og ubevisst påvirker oss. Det er jævlig enkelt å bare si "bare vær fornøyd med deg selv som du er så blir alt OK", dessverre ikke lite lett i praksis dette. Dessuten er det jo et forholdsvis enkelt inngrep som kan fixe på mye. Kan relatere dette til meg selv fordi jeg selv er ganske kort(168cm) Alle sier jeg skal bare være happy med dette og ikke bry meg, men jeg vet jo at mange kvinner vil ha høye menn. Hvis det var ett enkelt inngrep for å bli høyere så hadde jeg sikkert vurdert det, og jeg kan derfor ikke bare si at du ikke skal operere og elske deg selv som du er nå osv. Press fra skjønnhetsnormer er sterke saker, kanskje særlig for kvinner. Men til syvende og sist er det faktisk du selv som bestemmer hvordan du skal se på deg selv og føle deg og det er jævlig attraktivt. Men det krever en del jobbing med seg selv hvis du er villig til å ta den jobben. MEn spør deg selv: Gjør jeg det fordi jeg virkelig vil det, eller fordi eksterne samfunnsnormer dikterer meg det? Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2009 #13 Skrevet 10. mai 2009 Jeg er en jente i 20 årene som ikke har store bryster. Og da snakker jeg om en størrelse 75A, som ikke engang blir fyllt ut når jeg bruker bh. Det er ikke engang en håndfull. Jeg har greie former ellers og er egentlig veldig fornøyd med kroppen min, men de små brystene mine ødelegger alt. Det jeg lurer på da, og vil gjerne høre fra dere menn, blir dette litt for lite? Jeg føler jeg er kvinne nedentil, og barn oventil, og det sliter noe sinnsykt på selvtilliten. Jeg tenker på å opperere inn silikon, men jeg har absolutt IKKE lyst på store bryster. Tenker på en liten B-cup. Jeg synes det er pent med små bryster selv, men det er da grenser for hvor små de skal være... Hadde dere gutter likt så små bryster??? Jeg håper på ordentlige svar, og vil bare si at jeg ønsker IKKE å opperere inn silikon for å være forfengelig, men kun for min egen del, og endelig kunne føle seg hel, og som en kvinne. Hei jeg er ingen mann men jente.. jeg har selv 70 c men tenker egentlig ikke særlig over pupper med mindre noen tar det opp..en veninne av meg har litt mindre har også tanker om det.. jeg er helt fornøyd-eller bryr meg ikke særlig men må si at hvis jeg ville se anderledes ut ville jeg vært helt flat,, syns det ser drit kult ut! man ser slnkere og kan worke så mange stiler! man kan både se feminin og androgyn ut..
firewater Skrevet 10. mai 2009 #14 Skrevet 10. mai 2009 Jeg liker små pupper og store pupper, men akkurat det du beskriver er litt i minste laget.
Gjest brutal_mann Skrevet 10. mai 2009 #15 Skrevet 10. mai 2009 Vil du ha MIN personlige mening? IKKE FINN PÅ Å ØDELEGGE BRYSTENE DINE MED PLASTIKK!!! Plast er så turnoff at jeg har takket nei til kvinner pga av det. Det eneste som betyr noe for denne mannen når det gjelder bryster er at de er følsomme. Jo større glede eieren har av at jeg leker med dem, jo bedre. Om du vil få menn til å tenne på deg må du begynne å like deg selv. Bli venn med brystene dine og finn alt som er flott med dem. Ring meg om du trenger hjelp
Gjest brutal_mann Skrevet 10. mai 2009 #16 Skrevet 10. mai 2009 Jeg er 23 år, og kan nok se langt etter noen særlig naturlig forrandring. Har vært på konsultasjon hos plastikkirurg. Det første han sa når jeg tok av topp og bh var "Ja, jeg skjønner godt at du vil fikse på de". Kan ikke akkurat si at det hjalp så veldig på selvtilliten nei. Og hvorfor sa han dette? Jo, fordi han tjener penger på at du legger deg under kniven. Tror du virkelig at en plastikkirurg vil si noe annet?
Gjest Gjest_hmm_* Skrevet 11. mai 2009 #17 Skrevet 11. mai 2009 Jeg er 23 år, og kan nok se langt etter noen særlig naturlig forrandring. Har vært på konsultasjon hos plastikkirurg. Det første han sa når jeg tok av topp og bh var "Ja, jeg skjønner godt at du vil fikse på de". Kan ikke akkurat si at det hjalp så veldig på selvtilliten nei. Ja selvfølgelig sa han det. Han skal jo tjene penger. Ikke bry deg om sånne kommentarer.
Lady in Red Skrevet 11. mai 2009 #18 Skrevet 11. mai 2009 Jeg er i samme "problemstilling". Holder på å spare til brystforstørring ettersom jeg deler samme størrelse i BH som deg og generelt hater formen på brystene mine. Jeg vet at dette ødelegger for selvtilitten og man mister følelsen av å være kvinnelig! MEN ikke gjør dette for hva ANDRE vil tenke om det, det er din kropp så ikke tenk på hva andre gutter/menn vil tenke Tenk på deg selv og ditt velvære
Lady in Red Skrevet 11. mai 2009 #19 Skrevet 11. mai 2009 Ja selvfølgelig sa han det. Han skal jo tjene penger. Ikke bry deg om sånne kommentarer. Da jeg var på konsultasjon og tok av BH sa kirurgen "nei jeg synes jo de er fine, men dette er jo ikke meg som skal bestemme". Så er nok forskjell på kirurg til kirurg
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2009 #20 Skrevet 11. mai 2009 Da jeg var på konsultasjon og tok av BH sa kirurgen "nei jeg synes jo de er fine, men dette er jo ikke meg som skal bestemme". Så er nok forskjell på kirurg til kirurg Han her hørtes mer profesjonel ut vil jeg si...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå