Gjest Flekken Skrevet 20. juli 2003 #1 Skrevet 20. juli 2003 Jeg har oppdaget en rar føflekk og holder på å bekymre vettet av meg. Vil ha time FORT på et privat legesenter i Oslo. Noen som vet om et der det er mulig å få akuttime eller der det er veldig kort ventetid (gjerne et som har hudspesialist men dette er ingen forutsetning). Takker for all hjelp.
punkyB Skrevet 20. juli 2003 #2 Skrevet 20. juli 2003 Jeg fikk fjernet 3 føflekker hos min fastlege da - så du kan jo kanskje få gjort det der? Privatelegesentre - slå opp i gulesider - finnes jo ved byporten/Oslo City/Aker Brygge / Røde kors klinikken o.l.
Gjest Flekken Skrevet 20. juli 2003 #3 Skrevet 20. juli 2003 Takk for hjelpen. Fastlegen min har flere ukers ventetid, men det stod på nettet at det skulle være mulig å få time på dagen i Byporten eller Oslo City.
Junebug Skrevet 20. juli 2003 #4 Skrevet 20. juli 2003 Jeg anbefaler Centrum legesenter ved Rådhusplassen, der får du time på dagen.
Desemberbrud Skrevet 20. juli 2003 #5 Skrevet 20. juli 2003 Jeg anbefaler Omnia på Aker Brygge, har alltid fått time på dagen der. Det er heller ikke så dyrt.. Veldig hyggelige leger der. Walk-in på Aker Brygge er det ingen timebestilling, men du må automatisk ut med ca 500!
Gjest Lady-M Skrevet 21. juli 2003 #6 Skrevet 21. juli 2003 Hudklinikken i Operapassasjen. Dit går jeg jevnlig. De har noen av de beste hudlegene. Hadde en rar føflekk for litt siden og fikk time på dagen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå