Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan møtte du din kjære første gang, var det kjærlighet med en gang? har dere møtt noen fra nette?

jeg møtte min fra nette sol alias,

var veldig gode venner først, så kom kjærligheten, så nå går vi på det 4 året sammen å er samboere

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_ida_*
Skrevet

Tja. Vi moettes i World of Warcraft og spilte sammen i et aar. Jeg hentet han paa Gardermoen nar han besoekte meg ! :) 2, 5 aar sammen naa.

Skrevet (endret)

Vi møttes i en organisasjon hvor han jobbet i sentraladministrasjonen og jeg var tillitsvalgt. Vi kjente hverandre et par år før vi ble sammen.

Nett-dating er for øvrig ikke noe for meg. Har prøvd, men syns det var fælt.

EDIT: Vi har vært sammen 6 år til sommeren.

Endret av Wadjet
Skrevet
Tja. Vi moettes i World of Warcraft og spilte sammen i et aar. Jeg hentet han paa Gardermoen nar han besoekte meg ! :) 2, 5 aar sammen naa.

haha

vi møttes i wow vi og:P

jeg var guild masteren hans i 9 mnd, han var min øverste officer:P

jammen glad jeg ikke er den eneste

Gjest Gjest
Skrevet

haha, min måte å møte min kjære var vel kanskje ikke veldig elegant..

jeg datet(egentlig rett å slett bare knullet) en god venn av han, og vi var på fest sammen. jeg kom meg ikke hjem, og trengte en plass å sove. det endte med at jeg sov hos min nåværende kjærlighet. han jeg rotet med ble selvsagt kjempesint, og raste rundt i mange dager. det gjentatte seg og det ente med at vi ble kjærester :yvonne: men var jo selvsagt ikke fair mot kompisen hans, men vi har alle skrævet opp og er venner igjen. så dette var jo ikke veldig planlagt, men jeg er glad det skjedde! litt over 3 år siden nå :)

Gjest Complex
Skrevet

Ble kjent via felles kjente, snakket første gang sammen via facebook. Første møte var på byen, veldig dååårlig! Absolutt ikke kjærlighet ved første blikk da nei. Møttes vel i ca 2 min, jeg var på vei på bussen hjem.

Bestemte meg uansett for å møte han igjen og da var det kribling i magen for min del :)

Skrevet

Vi møttes første gangen på skolen, var litt ungdoms kjærester. Så flyttet han og vi møttes igjen noen år senere, nå har vi 2 barn og vært sammen i 7 år.. :rødme:

Skrevet

Han er storebroren til ei venninne :sjenert:

Jeg var vel 13-14 og han var 17-18 første gang vi møttes, og det var absolutt ingen kjærlighet ved første blikk for noen av oss.

Så ble vi litt eldre, og vanket på stadig flere fester sammen. Vi ble så begge single nesten samtidig, og begynte så smått å fatte interesse for hverandre. Interessen vokste, og nå har vi vært kjærester/samboere i litt over 4år. Har en nydelig sønn sammen=)

Gjest Gjest_mann_*
Skrevet

Møttes på nettet. Gift nå.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg satt alene og lei meg på et utested, etter å ha se han jeg hadde noe på gang med kline med ei annen jente...

Han som nå er mannen min kom å satte seg. Vi sa ikke stort, han bare holdt meg i hånda og var der for meg. Hadde aldri sett ham før, men derfra utviklet det seg og nå er jeg altså gift med verdens herligste, snilleste mann <3

Gjest Gjest_Vanija_*
Skrevet

Jeg var på en overlevelsestur hvor min kjære også var deltaker. Vi var på ulike lag, men møttes mot slutten av turen. Vi hadde gått uten annet å spise enn en pakke flatbrød (som skulle deles på 6 personer) siden fredag, og vi hadde fått høre at søndag morgen skulle vi få frokost. Jeg så det som skulle bli min forlovede høyt oppe på et fjell. Jeg trodde han var den som kom med den etterlengtede frokosten. Kan ikke si jeg var særlig glad i ham da jeg fant ut at det ikke var slikt det hang sammen:P Det fine med dette var det at han så meg på mitt verste med en gang. Skittne klær, bustete hår, svett, sulten og gretten - og han la fremdeles merke til meg. :rødme: Dette var august, og november samme år ble vi sammen. Det er 3 1/2 år siden nå.

Skrevet (endret)

Me vart kjent på ei datingside på internett (Spraydate), for ca 6 1/2 år sidan. No er me gift, og har ei dotter på 6 månader saman. :)

Endret av Mirabella76
Skrevet

På nettstaden Topp20 Backstage faktisk. Me diskuterte musikk og fann ut at me hadde ein heil del felles. Eg utfordra han til å reise opp til Haugesund slik at me kunne møtast på "halvvegen". No har me vore saman i litt over 2 år, og skal verte sambuarar om nokre få veker:)

Skrevet

Vi møttes da vi begge tok allmennfaglig påbygning og gikk i samme klasse :jepp:

Vi holder forsatt sammen, gifter oss neste år og har en nydelig sønn :)

Gjest Gjest_my_*
Skrevet

Vi møttes første gang på et møte på jobb. Han som kunde. Møttes ett år etter dette på byen og kom i prat. Dro hjem til meg, pratet i timesvis og hadde sex i timesvis.

Dagen etter ringte han meg og sa at han hadde tenkt på meg konstant hele tiden, og vi bare MÅTTE møtes igjen snart! Etter ca. en måned med dype samtaler, fantastisk sex og klissete kvelder med stirring og håndholding var vi begge så forelsket at vi brølte det til hverandre på telefonen, med ekstremt dårlig dekning.

Han var på ferie med broren sin og jeg var på telttur. Jeg satt ute i skogen og ropte "jeeeeg eeeeeelsker deeeeeg" på telefonen, og fikk samme brølet tilbake. "Eeeeer duuu kjææææresten min daaaa?" ropte han. "Jaaaaaa!" ropte jeg, og så ble vi brutt.

Da han kom hjem fra ferien ringte han meg og sa at kom til å ta taxi rett til meg, han klarte ikke å å dra hjem å skifte først en gang.

And the rest is history - til sommeren gifter vi oss!

Skrevet

Jeg og kjæresten min, vi møttes på nettby :) Jeg hadde vært å snoket på profilene til samtlige mannfolk i en gruppe for langt-hår-på-menn-entusiaster...Han var en av dem..Så plutselig en dag hadde jeg fått et brev fra han. Så vi snakket sammen rundt en uke der. Så gikk vi over til msn, og i den første msn-samtalen spurte han om vi skulle møtes dagen etter :fnise:

Jeg spurte om han seriøst mente det, siden det var såpass fort. Jeg har ikke pleid å møte noen før etter ganske lang tid, nemlig.

Så kom vi begge frem til: tja, hvorfor ikke? og så avtalte vi tid og sted.

Jeg var relativt nervøs den mandagen, for å si det sånn, for jeg hadde jo sett på bildene hans at han var jo slett ikke fæl å se på. Så hele skoledagen gikk med på at ei venninne av meg prøvde å roe meg ned, og sa at det sikkert kom til å gå bra. Hadde god tid etter skolen, så jeg og venninna mi bare tuslet rundt i butikker sålenge. Han ble desutten forsinka pga trafikken, så jeg er glad for at hun var med så jeg slapp å vente alene.. Jeg hadde nok vært et vrak da, hehe.

Så dukket han opp til slutt da, og venninna mi sørget for å si høyt nok "Ha en fin date da".. Jeg ville jo ikke at han skulle tro at jeg så på det som en date :sjenert:

Men iallefall, det gikk veldig bra, og vi hadde en veldig god tone.

etter daten, så spurte han om vi kunne finne på noe igjen i løpet av uken...Han sa vi godt kunne være hjemme hos han og se en film eller noe..Da var jeg usikker på hva jeg skulle si til det, for jeg ville ikke gå i den fella jeg alltid hadde gått i tidligere, med at han skulle prøve seg på noe, og jeg bare skulle gi etter som en billig tøs...Men jeg gikk med på det, og tenkte for meg selv at hvis han prøvde på noe, så skulle jeg si nei, rett og slett.

Så ble det onsdag, og vi møttes nok en gang. Vi dro hjem til han og så film.

Han prøvde seg ikke, og jeg tenkte at enten var han en sånn en som faktisk hadde litt vett i huet og ikke ville gjøre noe før man var bedre kjent, eller at han ikke var ute etter mer enn vennskap. Håpet på det første, regnet med det siste.

Etter dette var ble det noen flørtende samtaler på msn og sms, og det hele toppet seg da jeg var på hyttetur med venner i helgen den uken. Han var hjemme, og full, mens jeg var på den hytta, full. Han skrev plutselig en sms hvor han kalte meg kjæresten sin. Da begynte selvfølgelig jeg å lure litt, og så snakket vi på telefonen om hvor fint vi kom til å få det sammen osv... rent fylleprat, ingenting var offisielt.

Dagen etter, møtte jeg han igjen etter at jeg kom hjem fra hytteturen. Da skulle vi på konsert sammen. vi tok en pils på en pub først, da satt han og hadde armen rundt meg. og jeg med hodet på skulderen hans...

Da oppvarmingsbandet begynte å spille, sto vi helt foran, og veldig tett inntil hverandre. Så etter et par minutter, så han meg inn i øynene, og så kysset han meg. litt senere, mellom oppvarmingsbandet og hovedbandet, ved veggen helt innerst ved baren på john dee, hvisket han i øret mitt "du er kjærsten min", og jeg gliste som fy... Om en uke er det et og et halvt år siden :rødme:

Dæven, ble hele livshistorien nesten dette...

Skrevet

Vi hadde mye felles venner og jobbet en kort periode sammen. Det startet med litt tullete og frekke smser, så ble vi såkallte pulevenner før vi begge innsåg at vi ikke klarte være uten hverandre...

Har vært sammen i 11/2 år nå :)

Skrevet

Traff min kjære over nett for mange år siden. Det var dog ikke før i fjor sommer at jeg faktisk ønsket å møte ham irl, og da ble jeg også forelsket i ham. Ved første møte sa det litt "pang", om jeg skal være så banal, og etter tredje daten ble vi sammen. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg møtte min kjære på fest i jula for 10 år siden - og det sa PANG ;) :rødme:

Jeg var 16 år og han 3 år eldre. Jeg gikk i parrallell-klassen til bestekompisen hans, og satt derfor på samme bord som bestekompisen hans og noen andre kamerater av han, siden det var "kjentfolk".. Jeg trodde jeg skulle falle av stolen da han kom å satte seg, for han var det KJEKKESTE jeg noen gang hadde sett gå på 2 bein ;)

fjasete å beskjeden satt jeg og små-rødma som en ekte 16-åring på andre sida av bordet leeeeenge.... Han var litt småfull og satt bare å så ned i bordet og hikka, og jeg hadde så lyst til å sankke med han - men turte ikke :gjeiper: helt til bestekompisen hans pusha på meg og sa at jeg måtte få ut fingern og spørre om en dans.

......jeg tusla usikkert bort til han med gelé i knærne og stamma fram "ehmh..vil..vil..jeg lurte på om du ville..skal vi danse..?", hvorpå han svarte "KLART DET!" ;) og vi satt sammen resten av kvelden og snakka.. Samme natta fikk jeg mld fra han. Han takket for dansen, sa det var koselig å treffe meg - og sa vi måtte møtes igjen... det gjorde vi :) holdt kontakten og ble etterhvert et par. I dag - 10 år etter, er vi fortsatt et par og eeeer så forelska :rødme:

Gjest single lesbe
Skrevet
Vi møttes første gang på et møte på jobb. Han som kunde. Møttes ett år etter dette på byen og kom i prat. Dro hjem til meg, pratet i timesvis og hadde sex i timesvis.

Dagen etter ringte han meg og sa at han hadde tenkt på meg konstant hele tiden, og vi bare MÅTTE møtes igjen snart! Etter ca. en måned med dype samtaler, fantastisk sex og klissete kvelder med stirring og håndholding var vi begge så forelsket at vi brølte det til hverandre på telefonen, med ekstremt dårlig dekning.

Han var på ferie med broren sin og jeg var på telttur. Jeg satt ute i skogen og ropte "jeeeeg eeeeeelsker deeeeeg" på telefonen, og fikk samme brølet tilbake. "Eeeeer duuu kjææææresten min daaaa?" ropte han. "Jaaaaaa!" ropte jeg, og så ble vi brutt.

Da han kom hjem fra ferien ringte han meg og sa at kom til å ta taxi rett til meg, han klarte ikke å å dra hjem å skifte først en gang.

And the rest is history - til sommeren gifter vi oss!

Herlig historie! :-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...