Gjest Laksen Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Har en vanvittig strømpebukse fetisj:) Hva hadde Dere damer syns om en mann hadde kommet bort til Dere og sagt at bena Deres var vannvittig pene i strømpebukser? Hadde dere blitt sinte eller smigret?
Frk Johansen Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Dersom jeg hadde en pen kjole og pen/sexy strømpebukse hadde jeg tatt det som et komliment, dersom det var en "vanlig" strømpebukse tror jeg kanskje jeg hadde sendt deg et skjevt blikk...
Ethereal Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 Jeg hadde blitt smigret. Ingenting galt i det. Personlig er jeg mer fan av strømper enn strømpebukser
Gjest Ludvig Skrevet 12. mai 2009 #4 Skrevet 12. mai 2009 Jeg hadde blitt smigret. Ingenting galt i det. Personlig er jeg mer fan av strømper enn strømpebukser Deilig å høre! Særlig hvis du er villig til å la skjørtekanten skli litt opp slik at vi andre også kan få gleden av en litten titt!!
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2009 #5 Skrevet 14. mai 2009 merker dere jenter at vi gutta kikker dere opp skjørtet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå