Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Kjøpte meg en GHD rettetang hos frisøren for noen måneder siden. Den funket helt fint til å begynne med, men for noen uker siden begynte den plutselig å knitre når jeg bruker den. Det høres ut som det er noe galt med ledningen, for det virker som det har sammenheng med hvilken vei jeg holder tangen. Den piper også veldig mens jeg bruker den, dette har den egentlig gjort hele tiden, men det virker som det har blitt verre nå etter at denne knitringen startet. Den virker fremdeles helt fint på å rette ut håret, men disse knitrelydene høres litt skumle ut, synes jeg, pluss at pipingen er ganske så irriterende. Noen som har vært borti lignende? Tror dere jeg får byttet den?
LukaFrost Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Hadde jeg vært deg hadde jeg reklamert på rettetangen så snart som mulig.
Gjest Christabelle Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 Elektriske apparater skal man være forsiktig med. Ta den med tilbake sporenstreks.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå