Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Hungle
Skrevet

Hei!

Lurte på om noen hadde handlet fra denne nettsiden?

Lurte på om de og "nedgraderte" verdien på varen(e), slik at en slapp å betale toll/moms? :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har satt ned verdien de gangen jeg har handlet der (to ganger). Ene ganger satte de ned fra 170 til 70 dollar så jeg måtte tolle likevel, men da bare av 70 dollar, andre gangen handlet jeg kun et produkt for nesten 300 kr og slapp å tolle.

Husk at det er ikke sikkert de gjør det og dessuten kan tollvesenet kontrollere innholdet i pakken/be deg om å vise ordrebestillingen din for å se hvor om verdien stemmer.

Så jeg hadde ikke villet handlet i massevis og gått ut fra at du slipper å fortolle.

Skrevet

Yes, de satte ned verdien når jeg handlet der også. Men som Cilla sier er jo ikke det noen garanti da postens fortollingssenter kan åpne pakken og beholde den til du har dokumentert hva du har betalt for den.

Like greit å bestille lite og flere ganger synes jeg. De har jo ikke så høye fraktomkostninger.

Skrevet

Jeg fikk en pakke fra Essentialdayspa i går. De hadde satt ned verdien fra 65 til 35 canadiske dollar.

Og produktet er DØDSBRA. Pluss at jeg fikk en del prøver. Er kjempefornøyd :D

Skrevet
Hva bestilte du da Nala?

Jeg bestilte Dermalogica Daily microfoliant. Etter tips fra dere her inne. Liker det kjempegodt. Lurer bare på hvorfor jeg ikke har visst om det før :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...