Gjest romantikk Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 tenkte vi skulle dra vekk en helg og lurer på noen har tips til steder vi kan reise i hordaland. Utgangspunktet er Bergen og vi skal kjøre så vi begrenser oss til hordaland tror jeg. Pliiis kom med tips! Vi vil kose oss ,spise god mat og gjerne se flott natur.
Gjest Gjest_Bergenser_* Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Rosendahl i Hardanger=) Både baroniet, stenpark og tur opp til breen er utrolig romantisk. Alexandria i Loen. Utrolig romantisk, med spa og god mat. Leie rorbu på Austevoll en fin sommerhelg. Havets festbord i Kalvåg. Flåmsbanen+sykkeltur. Indre sogn - mange utrolig romantiske fjellturer. Aurland, Årdal, Lærdal, Sogndal.... Stord - Sommarøyo på en varm dag, er heller ikke å forakte. Dagstur til Øygaarden eller Aboreet...
Gjest Gjest_Bergenser_* Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 Rosendahl i Hardanger=) Både baroniet, stenpark og tur opp til breen er utrolig romantisk. Alexandria i Loen. Utrolig romantisk, med spa og god mat. Leie rorbu på Austevoll en fin sommerhelg. Havets festbord i Kalvåg. Flåmsbanen+sykkeltur. Indre sogn - mange utrolig romantiske fjellturer. Aurland, Årdal, Lærdal, Sogndal.... Stord - Sommarøyo på en varm dag, er heller ikke å forakte. Dagstur til Øygaarden eller Aboreet... Beklager at jeg ikke klarte å begrense med til Hordaland=) Hadde bare tenkt å anbefale Baroniet, men så kom jeg på alle de andre romantiske blåturene min kjære har tatt meg med på
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2009 #4 Skrevet 10. mai 2009 Det går bra. Begrenser meg til Hordaland fordi jeg ikke orker å kjøre så langt men jeg er åpen for det meste så lenge det ikke er kjeeempelangt å kjøre. Takk for mange bra tips!! Sitter og surfer etter hotell men det er søren dyrt! Bor aldri på hotell i Norge og ante ikke at det var så dyrt!
Gjest romantikk Skrevet 11. mai 2009 #6 Skrevet 11. mai 2009 Solstrand, Os Ja jeg har egentlig veldig lyst hit men det er så dyrt. Billigste rommet jeg finner er 2000 kr natten...
Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 11. mai 2009 #7 Skrevet 11. mai 2009 Hei! Ullensvang i Hardanger er en romantisk plass. En venninne av meg giftet seg der nettopp. her er hotellet: http://www.ullensvanghotel.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå