Gjest gjest! Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 hei jeg lurer litt på hva forhold dere har til dette. av å til når sambo. ikke vil ha sex eller har mesen blir jeg så kå at jeg alikevel ligger på sidenav henne og runker. av og til runker hun meg, men føler ofte hun blir litt utilpass. noen erfaringer eller synspunkt?
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Jeg har ingenting i mot det, men det har kanskje hun siden du skriver at hun virker utilpass. Du kan jo ta det opp med henne, spørre henne rett og slett.
Gjest Gjest_Ling_* Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 wow. ingen ting er deiligere enn en mann som ronker:) kanskje hun er usikker på om hun gjør det riktig?
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2009 #4 Skrevet 10. mai 2009 Vel, kanskje hun føler seg utilstrekkelig når du gjør det??? For min del har jeg ikke noe imot det hvis typen runker fordi jeg ikke er tilgjengelig, psykisk eller fysisk. Men jeg foretrekker å gi han en hjelpende hånd når jeg har mensen! Det er også en form for nærhet :rødme:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå