Gå til innhold

Lyst på franske negler og forsterket negler

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Undrende_*
Skrevet

Jeg har aldri egentlig vært særlig opptatt av neglene mine, men har lyst å prøve.

Har hatt juksenegler, men de falt av samme dagen jeg tok de på til og med. Kan ikke en gang dusjes med nesten jo!

Så jeg tenkte nå får jeg oppsøke et sted hvor dem forsterker neglene om det er mulig og lager fransk manikyr på dem.

Er det noen som har litt oversikt eller vet ca pris jeg må ut med for å få gjort dette?

Og om eventuelt neglene knekker eller hvor lenge de varer osv...

Hvor ofte må man tilbake for å vedlikeholde osv osv.

Hvordan vedlikerholder man dem hjemme?

Kunne trengt et par tips osv.

Videoannonse
Annonse
Gjest Christabelle
Skrevet

Jeg betaler 800 kroner første gang, deretter 550 for påfyll. Dette er fransk manikyr.

Jeg har aldri opplevd at de knekker, men hvis de bøyes eller hvis du slår borti noe, gjør dette ubeskrivelig vondt! Det kjennes ut som neglen brenner .. *huff*

Vedlikehold kommer an på hva du gjør selv. Etter tre-fire uker har de vokst såpass at du får et mellomrom mellom der neglesengen slutter og der den hvite tippen begynner. Ikke pent.

Når neglen har vokst ut slik at gelèen har kommet et stykke opp på neglen din, filer du oppå, slik at du får en "smooth" overgang fra din negl og geleen, og påfører blank neglelakk. Gjerne to lag. Du kan også bruke neglebåndsolje, men det bør man jo gjøre uansett. Ha oljen stående på nattbordet slik at det blir en del av kveldsrutinen. Da vasker du den heller ikke av med en gang.

Gjest Gjest_Tina_*
Skrevet
Vedlikehold kommer an på hva du gjør selv. Etter tre-fire uker har de vokst såpass at du får et mellomrom mellom der neglesengen slutter og der den hvite tippen begynner. Ikke pent.

Tippen setter man jo på første gangen man er hos negldesigner. Deretter så "fyller" man jo bare på. Og etterhvert så har neglen vokst slik at tippen vokser ut og files naturlig vekk. Jeg har ikke tipp lenger. Dvs. at støpen bare legges oppå mine naturlige negler. Ikke noe mellomrom da!

Gjest Gjest_adina_*
Skrevet

prisen kommer veldig ann på hvor du bor, alt fra 550,- utenfor oslo til oppunder 1000 i oslo....

Anbefaler gele, det er ikke mange som legger det, men det ser mer naturlig ut,-)

Neglene faller ikke av.... og jeg gjør alt med mine!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...