Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Hvis en mann går rundt i Oslo splitter naken så vil jo han bli straffet for blotting og sikkert sett på som en gris. Men hva om en superheit dame gjør det samme? Vil hun bli straffet, og hvordan? Og hvorfor reagerer folk så forskjellig om ei dame gjør det? De fleste blir vel også redd om en mann hadde gjort det. ---- Spørsmål to. 1 Hvordan hadde du reaghert om du var alene på tur og du møtte på en helt naken mann? Hadde du anmeldt det? 2 Hvordan hadde du reagert om du var alene på tur og du møtte på en helt naken dame? Hadde du anmeldt det? Hadde det vært mer greit enn om det var en mann? Og er det sånn for folk flest at de ser på en naken mann som farlig, men at det er helt greit med ei naken dame?
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Hvis en mann går rundt i Oslo splitter naken så vil jo han bli straffet for blotting og sikkert sett på som en gris. Men hva om en superheit dame gjør det samme? Vil hun bli straffet, og hvordan? Og hvorfor reagerer folk så forskjellig om ei dame gjør det? De fleste blir vel også redd om en mann hadde gjort det. ---- Spørsmål to. 1 Hvordan hadde du reaghert om du var alene på tur og du møtte på en helt naken mann? Hadde du anmeldt det? 2 Hvordan hadde du reagert om du var alene på tur og du møtte på en helt naken dame? Hadde du anmeldt det? Hadde det vært mer greit enn om det var en mann? Og er det sånn for folk flest at de ser på en naken mann som farlig, men at det er helt greit med ei naken dame? Det er klart at en burde anmeldt blotteren i begge tilfeller. Loven er lik for kvinner og menn. Grunnen til at en får inntrykk av at denne loven kun gjelder mannlige blottere, er at disse er i et overveldende flertall.
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 Det var en gang en mann som blottet seg for meg. Så jeg tok et balltre og stappet det opp i baken på han.... Var det galt av meg ?
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2009 #4 Skrevet 10. mai 2009 Det var en gang en mann som blottet seg for meg. Så jeg tok et balltre og stappet det opp i baken på han.... Var det galt av meg ? Så du går med balltre i veska? Vel, ja, det var galt av deg. Men mannen gjorde jo også noe galt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå