Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2009 #1 Del Skrevet 10. mai 2009 Vi er et par som skal ut å reise i juni. Vi har ferie fra midten av juni, og ønsker å komme oss bort fra Norge iallefall. Vi har sett på reiser til London etc, men lurer på om der blir for varmt i juni?Noen som vet? Ellers er vi ute etter forslag til hvor man kan reise i noen dager, ikke så veldig dyrt, litt kultur/ting å se på/finne på, og drømmen hadde vært en plass med strand i tillegg til storby. Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gard Skrevet 10. mai 2009 #2 Del Skrevet 10. mai 2009 Hei Når det gjelder vær så kan du kikke på vær statistikk på http://www.weatherbase.com . En annen plass dere kan vurdere er Amsterdam. Jeg var der for noen år siden og vi koste oss. Da jeg var tilbake på en firmatur nylig hadde jeg nesten helt glemt hvor sjarmerende byen er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agnese Skrevet 12. mai 2009 #3 Del Skrevet 12. mai 2009 Den værstatistikken kan ikke være spesielt god når den påstår at gjennomsnittstemperaturen i Oslo i juli er 17 grader celcius, og 32 grader som høyeste målte temperatur!? Forøvrig er jo London, og England generelt veldig uforutsigbart på vær, jeg har vært der i april og det har vært 25 grader, mens i juni har det vært 15. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 12. mai 2009 #4 Del Skrevet 12. mai 2009 Vi er et par som skal ut å reise i juni. Vi har ferie fra midten av juni, og ønsker å komme oss bort fra Norge iallefall. Vi har sett på reiser til London etc, men lurer på om der blir for varmt i juni?Noen som vet? Ellers er vi ute etter forslag til hvor man kan reise i noen dager, ikke så veldig dyrt, litt kultur/ting å se på/finne på, og drømmen hadde vært en plass med strand i tillegg til storby. Noen tips? Anglofil som jeg er vil jeg selvsagt alltid anbefale London Når det gjelder temperatur er det veldig skiftende, jeg har opplevd alt fra 15 grader og striregn til 32 grader og knallsol om sommeren...været i London lever sitt eget liv. Men direkte grusomt varmt blir det neppe - om selve byen blir for svett er det fint å ta en tur i Hyde Park eller evt hoppe på toget til Brighton og slenge seg på stranda Når du nevner strand+storby er Barcelona det første som slår meg, men tipper det er flere med gode tips på lur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gard Skrevet 12. mai 2009 #5 Del Skrevet 12. mai 2009 Den værstatistikken kan ikke være spesielt god når den påstår at gjennomsnittstemperaturen i Oslo i juli er 17 grader celcius, og 32 grader som høyeste målte temperatur!? Tja, ikke vet jeg. Men en kan også se på statistikk på http://www.yr.no/sted/Norge/Oslo/Oslo/Oslo...statistikk.html og det avviker vel ikke så veldig mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå