mari4ever Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 ......... synes den var god men nå har jeg fått utbrudd av denne tror jeg. ellers får jeg kanskje to små kviser under mensen, pga p-pillene. men nå jeg fått svære, og synlige på haken og til og med på kinnene der jeg ellers aldri får. det ser helt forferdelig ut kan det være at denne ikke er så mild og den er for sterk for meg?
En som vet Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Merkelig... Jeg synes denne rensen er fantastisk god og har aldri reagert på den selv om huden min kan være litt sensitiv. Men den finnes jo i forskjellige utgaver for forskjellige hudtyper da. Jeg brukte den for kombinasjonshud. Hvilken er det du har brukt?
Neytiri Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 denna har eg brukt i mange år, aldri hatt noe problemer og føler det er den eneste som funker(reagerer fort på feil produkt). Syns det er rart at du har reagert, den er jo såå mild. Men er du sikker på at det er den??? Har du byttet noe annet i rutinen?sminke?reaksjon mot mat????? Hvis ikke du har gjort noe annet anarledes, så kan man jo bare prøve å kutte ut den og se om huden blir bedre, da får du svaret
En som vet Skrevet 10. mai 2009 #4 Skrevet 10. mai 2009 Så nå at det er to for kombinasjonshud. Jeg bruker den for tørr kombinasjonshud!
mari4ever Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. mai 2009 Merkelig... Jeg synes denne rensen er fantastisk god og har aldri reagert på den selv om huden min kan være litt sensitiv. Men den finnes jo i forskjellige utgaver for forskjellige hudtyper da. Jeg brukte den for kombinasjonshud. Hvilken er det du har brukt? ja det er merkelig. jeg bruker den for normal til kombinert hud, altså den flytende såpen. jeg har aldri hatt problemer med noe sensetiv hud. reagerer aldri på produkter, utenom selvbruning. sluttet å bruke denne nå og ikke fått noe mer kviser.
mari4ever Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #6 Skrevet 11. mai 2009 denna har eg brukt i mange år, aldri hatt noe problemer og føler det er den eneste som funker(reagerer fort på feil produkt). Syns det er rart at du har reagert, den er jo såå mild. Men er du sikker på at det er den??? Har du byttet noe annet i rutinen?sminke?reaksjon mot mat????? Hvis ikke du har gjort noe annet anarledes, så kan man jo bare prøve å kutte ut den og se om huden blir bedre, da får du svaret åja okei. ja eg og trodde denne var relativt mild. er helt sikker på det er denne såpen siden, det er det eneste nye kosmetiske produktet jeg har begynt på. kuttet den ut nå og blitt bedre ja. det må være den jeg reagerer på ja noen som har tips til god ansikts rens til normal/kombinert hud? har normale kinn men litt blank i t-zonen. ellers veldig sjeldent kviser
Hilde Christina Skrevet 11. mai 2009 #7 Skrevet 11. mai 2009 Har ikke spesielt gode erfaringer med hudpleie fra Clinique så ser det ikke som umulig at du kan reagere på denne
mari4ever Skrevet 11. mai 2009 Forfatter #8 Skrevet 11. mai 2009 Har ikke spesielt gode erfaringer med hudpleie fra Clinique så ser det ikke som umulig at du kan reagere på denne ok flott=) da kaster jeg denne med en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå