Gjest Anonymous Skrevet 20. juli 2003 #1 Skrevet 20. juli 2003 Etter 3 graviditeter ganske så tett, har jeg en god del kilo igjen til klærne i klesskapet mitt passer Nå har det seg sånn at jeg skal i bryllup til neste helg, og lurer på om noen der ute vet om butikker i Oslo-området som selger fine klær i store str. Jeg er 29 år, så det må være klær som passer til "alderen" min... Så det var en artikkel i Shape-up om akkurat dette evnet, men jeg har rotet bort dette bladet. Er det noen som kan hjelpe meg med dette? Håper virkelig det, har akkurat vært gravid og er så misfornøyd med kroppen at det er til å grine av, og har nesten ikke lyst til å gå i bryllupet siden jeg ikke har noe å ha på meg :cry: Tjukkebolla.
Cilla Skrevet 20. juli 2003 #2 Skrevet 20. juli 2003 Her er de butikkene som ble nevnt i det bladet: BIG LADY (skippergata 23) BIB H&M SIMPLY 4 YOU (akersgata 34) CHRISTINES STORMOTE (Haakon VIIs gate 10) LILLA DESIGN (Sjøskogenveien 7, Vinterbro senter) Det sto også tipset om en nettside www.overvektige.no Lykke til i jakten etter kjole!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå