mee mee Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Jeg elsker Lush butikkene, var innom de hele tiden da jeg bodde i utlandet. Har enda ikke fått testet ut så mange av produktene, så vil gjerne at dere anbefaler meg noen dere har hatt gode erfaringer med Mine favoritter så langt: Håndklemen - Smitten Sjampobaren- ultimate shine
Lady Lovelylocks Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 Hudkrem - Celestial Dusjgreie - Butterball
Gjest Christabelle Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 Jeg har hørt mye bra og Yummy Yummy Yummy. Jeg har prøvd mange av produktene, bl.a. badebomber, showerjelly, en håndkrem og Buffy. Husker dessverre ikke navnene, men jeg har skrevet de ned i dagboken min hvis du gidder å lete
Tusle Skrevet 11. mai 2009 #4 Skrevet 11. mai 2009 Jeg har også lest mye positivt om Yummy Yummy Yummy, så jeg bestilte den. Jeg ble skikkelig skuffa, jeg takler overhodet ikke lukta. Honey I Washed The Kids såpa lukter så godt Den er min favoritthåndsåpe. Honey Trap lip balm gjør ingenting for leppene.
LukaFrost Skrevet 11. mai 2009 #5 Skrevet 11. mai 2009 Honey I Washed The Kids er min favoritt for øyeblikket. Kjempefint at Lush har åpnet butikk i Trondheim, men det er jo grisedyrt da.
Hilde Christina Skrevet 11. mai 2009 #6 Skrevet 11. mai 2009 Honey I Washed The Kids er utrolig yum!! Perfekt håndsåpe. Elsker også Yummy Yummy Yummy dusjsåpen deres. Angels on bare skin liker jeg også godt, men den ble noe for uttørrende til min fuktfattige hud. Bruker den iblant som peelingprodukt, veldig god!
IloveNY Skrevet 11. mai 2009 #7 Skrevet 11. mai 2009 Jeg har prøvd yummy yummy yummu dusjsåpen, og jeg HATER lukten, så den endte jeg opp med å gi bort... Jeg har også prøvd lettuce mask, som forøvrig også luktet ganske ubehagelig, men den funket så bra på huden min at jeg vil absolutt anbefale den! Buffy funket bra å bruke på overarmene og lårene, men den kan være litt for "hardhendt" i blant... Ocean salt er veldig grov, så jeg har egentlig bare brukt den på hender og føtter... Men der funker den fantastisk bra! Du får silkemyke føtter:) Jeg har også prøvd den hvite massasjebaren som har en "utvekst" he he, kommer ikke på navnet... Den taklet jeg overhodet ikke lukten på! Måtte gå rett i dusjen og skrubbe huden, men lukten satt godt i gitt! Honey I washed the kids såpen er derimot fantastisk både på lukt og ellers:) Så alt i alt, synes jeg de har noen få gode produkter, men jeg er ikke enormt imponert... Du må like den type lukter for å kunne like produktene:)
Mischa Skrevet 11. mai 2009 #8 Skrevet 11. mai 2009 Jeg liker Ocean Salt skrubben, Sultana-såpen, Honey I washed the kids-såpen, Mask of magnaminty, Sympathy for the skin body lotion..
Alsana Skrevet 11. mai 2009 #9 Skrevet 11. mai 2009 Eg er kjempenøgd med: Honey I Washed the Kids-såpa Godmother-såpa Buffy Soak and Float, sjampo The Olive Branch, parfyme på boks Whoosh Temple Balm (funker faktisk) Soft Coeur massasjebar French Kiss boblebit Har prøvd ein del andre ting også, men det er desse eg verkeleg likar. Får nok hamstre litt i ferien, ser eg!
Gjest Gjest_maya76_* Skrevet 11. mai 2009 #10 Skrevet 11. mai 2009 Honey I Washed The Kids er min favoritt for øyeblikket. Kjempefint at Lush har åpnet butikk i Trondheim, men det er jo grisedyrt da. Ikke for å kuppe tråden, men hvor i Trondhim har Lush butikk? Har tenkt meg en tur til trønderland snart, og kunne tenkt meg en tur innom Lush:-)
LukaFrost Skrevet 11. mai 2009 #11 Skrevet 11. mai 2009 Lush ligger i Dronningens gt 14. Websida: Lush
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå