Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

*

Endret av Michelin
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet
Jeg og kjæresten, dusjer svært sjelden sammen. Har vel gjort det en gang før, for å spare tid, for å rekke en avtale. Men nå spurte han om vi ikke skulle dusje sammen, jeg skal på jobb om noen timer, han har fri resten av dagen. Så dette er ikke for å spare tid, men så ulikt han.

Hva er problemet?

Om du ikke liker det er det bare og si nei.

Gjest Complex
Skrevet

Jeg og typen har ikke dusjet sammen på lenge! Og har bare gjort det et par ganger.. Satt og tenkte her en dag at det vil jeg snart, for det er så koselig!

Håper VIRKELIG han ikke tror det er noe galt når jeg spør ;)

Grunner til at han spør:

- han husket det var koselig og vil igjen

- overhørte/snakket med noen som gjør det ofte og synes det er digg

- han vil ha sex i dusjen

- han vil gjøre noe annet sammen med deg enn det "vanlige"

ELLER det kan være noe helt forferdelig, tenk å foreslå å dusje sammen da :lol:;)

Gjest Gjest_ida_*
Skrevet

Hva er problemet ?

Vi dusjer sammen flere ganger i uken.. er da helt vanlig?

Skrevet
Hva er problemet?

Det lurte jeg også litt på men jeg hadde synes det var en koselig tanke. Eksen min pleide også å spørre om det på beg. av forholdet. Det forsvant etter hvert men ekstra koselig når han spurte igjen da.

Gjest brutal_mann
Skrevet

En mann foreslår noe smart, det bare MÅ være noe galt! Og dere lurer på hvorfor vi aldri kjøper blomster til dere?

Fortsett å misstenkeliggjøre typen din på denne måten og du er snart singel og kan finne deg en bedre mann.

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
Gjest Wacmoc
Skrevet

Han ville nok bare være hyggelig, Michelin :)

Skjønte ikke helt hva du mente med inlegget, men tror ingen mener noe negativt med å dusje sammen :) Det er jo kjempehyggelig! :)

Skrevet
Han ville nok bare være hyggelig, Michelin :)

Skjønte ikke helt hva du mente med inlegget, men tror ingen mener noe negativt med å dusje sammen :) Det er jo kjempehyggelig! :)

Nå er det alt for lenge siden jeg har dusjet med gutten min! det er fordi vi har et knøttlite dusjkabinett her i leiligheten. Så de eneste gangene vi dusjer sammen er når vi er hjemme aleine hos foreldrene mine, der har de stor dusj=)

Gjest Gjest_heidi_*
Skrevet
Jeg og kjæresten, dusjer svært sjelden sammen. Har vel gjort det en gang før, for å spare tid, for å rekke en avtale. Men nå spurte han om vi ikke skulle dusje sammen, jeg skal på jobb om noen timer, han har fri resten av dagen. Så dette er ikke for å spare tid, men så ulikt han.

Merkelig innlegg. Hva er det du finner saa merkelig ved det? Det virker da helt uskyldig og som en hyggelig greie aa faareslaa.

Skrevet
Kanskje han vil ha kos? :) Eller vil bli skrubbet på ryggen?

Jeg og kjæresten dusjer sammen hver dag, noen ganger rent praktisk dusj om morgenen, andre ganger etter trening og andre ganger etter sex. Noen ganger når vi er fyllesyke er det godt å bare sitte på gulvet i dusjen og prate og synes synd på oss selv og "krangle" om hvem som må hente pizza ;)

Hvis du lurer fryktelig mye på om hvorfor han vil at dere skal dusje sammen, er vel det enkleste å spørre ham?

Ååååh hørtes kjempekoselig ut det med å sitte på gulvet i dusjen. :-)

Gjest Gjest
Skrevet
Ååååh hørtes kjempekoselig ut det med å sitte på gulvet i dusjen. :-)

Haha, første jeg og tenkte!

Hørtes ut som et godt forhold og fine dusjrutiner:)

Lyst til å dusje mer sammen med kjæresten min, synes det er koselig, deilig og intimt selv når man ikke har sex. Men det blir jo ofte sex da :lur:

Dessverre bor vi begge i kollektiv og deler bad med flere, så det blir helst bare når en av oss er "hjemme alene".

Synes alle burde dusje mer sammen, det er noe spesielt med å være nakne sammen under rennende vann. Så hopp i dusjen ts! Skrubb han på ryggen, gi han en hodebunnsmassasje med din beste shampo, la han få gleden av å se deg såpe deg selv inn :)

Skrevet

Jeg ser ikke helt problemet? Gjør det ofte selv med min kjære, synes det er kjempekoselig, men det er meg. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg klarer ikke helt å se at det er tidsbesparende å dusje sammen. Å være to i dusjen e ri utgangspunktet bare trangt og klønete.

De gangene vi har dusjet sammen så har det ikke vært av praktiske grunner.

Skrevet

Jeg og min kjære dusjer ofte sammen, til og med da vi hadde et dusjkabinett som var halvparten så bredt som vanlige dusjkabinett. Syns det er deilig å bare være nakne sammen uten at det trenger å være seksuelt alltid. Dessuten er det kjedelig å dusje alene...

Skrevet

hehe vi liker å dusje sammen men vi har ett problem. Jeg liker å skålde huden min nesten, mens han liker pisselunkent vann. Men vi dusjer nå sammen en gang i blant uansett ja :lur:

Skrevet
Hva er problemet ?

Vi dusjer sammen flere ganger i uken.. er da helt vanlig?

Vanlig for dere, men det er ikke det for alle. Men jeg ville ikke reagert negativt på noe slikt, men heller tatt det som en positiv overraskelse. Eller så hadde jeg sagt at det vil jeg ikke, om jeg ikke ville det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...