Gå til innhold

Hjelp til vinterhud!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg aldri har brukt spesielt mye tid eller penger på å ta vare på huden min(på kroppen), men nå er jeg lei av vinterblek og gusten hud på armer og ben. Kan noen tipse meg om gode kremer for kroppen? Den er utrolig nok ikke tørr da(flasser sjelden)

Men gode produkter fra skuldre til tær er ønsket :) Til ansiktet bruker jeg clinique peeling, fuktighet og makeup, så der er jeg fornøyd.

Pga hobbyen min som er hest, hund og katt så har jeg fått noen skrammer her og der, har blant annet noen tørre "arr" som trenger litt ekstra..

Det er jo en jungel der ute! hjelp!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Christabelle
Skrevet

Hvis du er villig til å investere litt penger i dette, vil jeg anbefale deg kroppsproduktene til Dermalogica eller Declèor.

Jeg er fornøyd med kroppsserien til Dermalogica. Har ikke prøvd Declèor sine kroppsprodukter enda, men jeg gleder meg til det :)

Til føttene (negler generelt) er jeg også fornøyd med produktene til Nailtiques. Disse finner du her.

Det du også kan gjøre, er å gå til hudpleier/fotpleier/dagspa, etc. Du får en kjempefin starthjelp, og det er lettere å vedlikeholde. Dessuten er det himmelsk å bli dullet med. De skrubber og masserer etter alle kunstens regler. Kjempedeilig! Få de til å anbefale produkter, men kjøp på nettet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...