Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Jeg trenger ny mobil da den jeg har synger på siste verset. Har Mac og iPod som jeg er veldig fornøyd med, og vurderer derfor iPhone. Hvilke erfaringer har du med den? Tenker at den vil overta rollen som musikkspiller for iPoden, samt brukes til mail og sms.
amare Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 vel... ehem min iphone skrudde seg av i dag og har fortsatt ikke skrudd seg på igjen og jeg kjøpte den forrige tirsdag! så den lever tydeligvis opp til ryktet sitt:( skal til elkjøp med den i morra!! fader ass
hkarls1 Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Prøv og få noen til å ringe til deg. Høres rart ut,men har en kompis som hadde det samme problemet:)
Gjest Mann på 44 Skrevet 15. juni 2009 #4 Skrevet 15. juni 2009 Jeg trenger ny mobil da den jeg har synger på siste verset. Har Mac og iPod som jeg er veldig fornøyd med, og vurderer derfor iPhone. Hvilke erfaringer har du med den? Tenker at den vil overta rollen som musikkspiller for iPoden, samt brukes til mail og sms. Kjøpte iPhone 3G i påsken og er skikkelig misfornøyd. Ja, den er kul og vennene til guttungen nikker anerkjennede og jeg føler meg litt mindre som en olding:-) Dog er batteriet megadårlig. Er vant til SE P1i og trengte da å lade ca en gang i uken. Jeg har brukt telefonen som modem, webleser og epostleser i stor utstrekning. Fikk inntrykk av at iPhone skulle være enda lettere til det, og det er den på mange måter også. Dog leser man noen nettsider, laster ned epost og hører litt musikk så må den lades. Hver kveld setter jeg telefonen i laderen. Ellers er iTunes ikke helt som jeg ønsker det. Det å synke alt via dette programmet er tungvindt. Er vandt til at enten kan jeg synke informasjon via program eller bruke telefon som en vilken som helst annen stasjon. Det går ikke med iPhone. Med en gang bindingstiden går ut ligger telefonen på Finn og jeg skal igjen få bruke min SE P1i i allefall til at jeg finner en telefon som kan erstatte denne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå