Gjest Gjest_meg_* Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 og kan dette brukes på t-bane også??? anyone???
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 10. mai 2009 #2 Skrevet 10. mai 2009 snakker om tog selvfølgelig.... ikke buss.. sa kanskje seg selv..
Aurela Skrevet 10. mai 2009 #3 Skrevet 10. mai 2009 Måndeskort kjøpt hos ruter kan brukes på tog, buss, trikk, t-bane og båt. Måndeskort kjøpt hos NSB kjenner jeg ikke til..
Gjest Gjest_Bella_* Skrevet 10. mai 2009 #4 Skrevet 10. mai 2009 Månedskort som jeg har med tanke på at jeg reiser fra Moss til Oslo hver dag på jobb funker ihvertfall på t-bane og trikk. Jeg må ta t.banen videre fra Oslo S for å komme på jobb og bruker da samme månedskort.
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 10. mai 2009 #5 Skrevet 10. mai 2009 Månedskort som jeg har med tanke på at jeg reiser fra Moss til Oslo hver dag på jobb funker ihvertfall på t-bane og trikk. Jeg må ta t.banen videre fra Oslo S for å komme på jobb og bruker da samme månedskort. hvor mye betaler du i mnd for dette?
Gjest Bond Skrevet 10. mai 2009 #6 Skrevet 10. mai 2009 Om man kan bruke offentlig transport i Oslo også er jo avhengig av om man kjøper overgang til Ruter eller ikke. Vil du dette, da må du kjøpe NSB månedskort med overgang til Ruter.
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2009 #7 Skrevet 13. mai 2009 Tidligere var det mulig å få kjøpt månedskort som gjaldt buss i Drammen, nsb drm - Oslo samt t-bane/buss/trikk i Oslo. Det kostet selvfølgelig tilsvarende.
Gjest Gjest_Bella_* Skrevet 13. mai 2009 #8 Skrevet 13. mai 2009 hvor mye betaler du i mnd for dette? Moss⁄Rygge – Oslo S⁄Nationaltheatret, kr 2.170,– Men det er ikke sikkert det koster det samme for strekningen Drammen - Oslo. Det går på soner og sånt noe. Ta kontakt med stasjonen i Drammen eller NSB så får du nok vite det.
Gjest Gjest_Bella_* Skrevet 13. mai 2009 #9 Skrevet 13. mai 2009 Bella igjen her: Det kortet jeg har er et såkalt felleskort som gjelder for Oslo Sporveier også. Husk å spørre etter det.
FoxyFish Skrevet 13. mai 2009 #10 Skrevet 13. mai 2009 Nå vet jeg ikke hva det blir med Drammen, men jeg måtte kjøpe kombinert Oslo- og Akershus-kort, og det er det 800,- for, iom. at jeg er student. Dette kan brukes både på tog, trikk, buss og bane.
Gjest Gjest_ELLA_* Skrevet 13. mai 2009 #11 Skrevet 13. mai 2009 Gå inn på NSB også fyller du ut fra og til stasjon. Også haker du av for at du vil ha "Med overgang i hele Oslo". Da får du prisen! Så enkelt!
Gjest Gjest_Bella_* Skrevet 13. mai 2009 #12 Skrevet 13. mai 2009 Bella igjen her: Det kortet jeg har er et såkalt felleskort som gjelder for Oslo Sporveier også. Husk å spørre etter det. ...også heter det ikke Oslo Sporveier nei. Det heter Ruter nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå