Gå til innhold

Oslo Maraton 27. sept. 2009

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå synes jeg det er på tide å dra opp igjen denne. Ferien er over og vi begynner å nærme oss løpsdagen. Det er bare litt over en måned igjen, hvordan ligger folk an?

Jeg løp 1,6 mil i går på 88 min, noe som tilsier at målet som er å komme inn på under 2 timer burde være oppnåelig. Jeg har lagt opp til 4 rene kondisjonsøkter i uka fram til 27. september. 3 løpeøkter og 1 spinningøkt. I tillegg skal jeg ha minst 45 min kondisjon også de dagene jeg trener styrke. (Har ikke helt fått det til, og det blir noen dager det ganske enkelt ikke går, men det er det som er målet).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har skrevet fra meg halvmaraton, men deltar kanskje i 10 km :)

Skrevet

Jeg er lei for å måtte melde forfall, men jeg skal på kurs for en ny arbeidsgiver den helgen, og kan ganske enkelt ikke drive å løpe maraton akkurat denne dagen...

Men formen er nok kanskje god nok til et halvmaraton, for det har blitt mye kondisjonstrening i det siste. Nå blir jeg snart spinninginstruktør også, så til neste år regner jeg med å ha funnet go'formen, og prøver igjen da :)

Masse lykke til til dere som skal delta!

• 1 måned senere...
Skrevet

fikk ikke trent så mye løping som jeg egentlig burde i sommer, men kom nå i mål da:) var ganske hardt og kjenner det i beina i dag!

Skrevet
fikk ikke trent så mye løping som jeg egentlig burde i sommer, men kom nå i mål da:) var ganske hardt og kjenner det i beina i dag!

Hva løp du?

Jeg nådde begge målene mine, under 2 timer (endte på 1:52:33) og slo begge mine mannlige kollegaer. Absolutt greit fornøyd med det :)

Skrevet

Så bra, enigma!:) Jeg løp halvmaraton også. Tiden ble 2.13... Har noe å forbedre siden det var min første halvmaraton også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...