CarmenM Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 I dag skal jeg starte dagen med en rask gå tur før frokost. har en fin runde jeg går som varer i ca 45 min. merker at jeg egentlig har lyst til å bli i sengen, men slikt blir det ikke resultater av. Mat: videre i dag må jeg innom butikken og kjøpe inn grønnsaker til suppen jeg spiser om dagen. den blir faktisk ganske god, og det kommer fra meg som ikke er den som elsker grønnsaker. er på dag 6, siste dag i morgen, så i dag kan jeg ha biff og grønnsaker til middag. gleder meg litt til jeg er ferdig med denne kuren, sånn at jeg kan ha litt mer variert kosthold. men det er en liten motivasjon at jeg har greid det så langt denne gangen. Trening: tenker også å få til en treningsøkt i dag. har veldig lyst til å få til en tur til svømmehallen for å svømme og øve på stup. svømming er en ekstremt god trening. du bruker virkelig hele kroppen og er veldig bra for ryggen, noe som står i fokus hos meg. men regner egentlig med at det blir trening på treningstudio, og da skal jeg trene bryst, skuldre, triceps og mage. jeg pleier å dele muskelgruppene i kroppen opp, sånn at jeg får trent alle musklene bra i løpet av uken. viktig å trene hele kroppen og ikke bare de områdene du jar lyst til å forbedre! sånn deler jeg opp: - bryst skuldre triceps - rygg biceps - ben - mage prøver jeg å trene nesten hver gang begynte å trene for et par mnd siden og da greide jeg så vidt å løpe i 7 min, men det som da er gøy er når du merker en fremgang. nå begynner jeg hver treningsøkt med å løpe i 30 min. begynner rolig og legger på intensitet flere ganger. i starten ble jeg veldig sliten av å se på tiden, for det gikk så sykt sakte, så da begynte jeg heller å sette meg mål i km. da gikk det bedre. prøv det og se om det funker bedre for dere. begynn feks med å gå 1 km og så løpe 1 km. Øvelser: - brystpresse, 5x12 begynne lett og legg på. tenk alltid på muskelen du trener når du utfører øvelsen - nedtrekk (triceps), 5x12 - manualer. med manualer har du mange fine øvelser til både triceps, skuldre og bryst. 3x12 - dip, dette er en maskin der du bruker din egen kroppsvekst, ser skummel ut, men den er veldig bra. du har beina dine oppå en plate og senker deg sakte opp og ned. 5x10 - push ups, 5 på tå og 5 på knær. repeter 3 ganger. en god måte og forbrenne fett på, er å avslutte treningsøkten med 30 min rask gange på mølle. uten at jeg kan alle faguttrykkene, er det noe med glykogen lagrene dine som blir ganske tomme etter en styrke økt, så da forbrenner du av fettlagrene dine i stede.. det er ikke alltid jeg orker det bare dessverre;) ha en fin dag! ps. jeg er sulten!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå