Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dama/eksen har vært sur og grinete i lang tid. Selvsagt har hun bedret humøret noe ved å være skikkelig avvisende som damer ofte kan være.

Så ved en tilfeldighet fikk jeg kikket litt på historyloggen og sjekket ut hva er det hun søker på når hun er alene, - for seg selv?

på redtube var søkeordene mastrubate public, forced sex, licking pussy, oral og threesome. Blant sidene hun var inne på var for eksempel daisy get raped and a facial.

Okay, hvordan skal jeg handle opp med dette da? Jeg liker jo helst ikke å tiltvinge meg sex, og føler at det er noe som skal være gjenytelser på lik nivå. Men hva når dama faktisk tenner på å "få utførelser og betingsløs sex"? Det er ikke bare tanken på doggy hun tenner på, men at gutten holder fast og helst har kveletak. Hva gjør en gutt da med sine enkle fantasier og enkle drømmer om vennskapelighet og respekt? Hvordan skal gutters flest lettvinte tankerekker noen gang kunne måle seg med kvinners avanserte lyst?

Man kan fremkalle og lokke frem de egenskaper man ønsker og foretrekker hos partneren. Skal jeg som ønsker kos og klem påkalle en hydra når jeg vil ha en kvinne? Noen ganger skulle jeg som gutt ønske at kvinners fantasiliv var noe vi slapp å ta hensyn til, slik dere slipper å bry dere om hva vi tenner på.

Tror vi gutter har enda mye å lære når det kommer til kvinners brunst, - hva med dere da, - hvilkene ord og strofer er dere ettersøker når dere er på redtube?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

er jo ikke sikkert hun virkelig vil gjøre disse tingene da, bare at hun tenner på å tenke på det?

*edit: typo

Endret av solsikkesøndag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...