Gjest ja, ja Skrevet 10. mai 2009 #1 Skrevet 10. mai 2009 Har lenge elsket David Suchets Poirot, og heldig som jeg er så fikk jeg hele fem av DVD'ene til bursdagen. Men det jeg ser nå, er at den norske utgaven har utgitt serien helt hulter til bulter! Eksempel så er første DVD-collection med tre episoder: episode 1 fra sesong 7, episode 2 fra sesong 8 og episode 1 fra sesong 9! Og mer rotete blir de. De følger ikke utgivelsene til serien i det hele tatt! Så utrolig frustrerende. Hva i helsike har SF Norge tenkt på? Jeg hadde faktisk aldri ønsket meg den DVD-samlingen om jeg visste om dette. Men samtidig nå når jeg først har fått dem, så vil jeg ikke bytte de inn heller, for det finnes jo ingen andre norske utgivelser... gjør det?
Anglofil Skrevet 13. mai 2009 #2 Skrevet 13. mai 2009 Hmm, jeg egentlig ikke tenkt så mye over det for å være ærlig (har den ene norske utgaven, men da med 6 dvd'er). Har ikke merket at det har gjort det helt store utslaget, da episodene er avsluttende for hver gang. Mvh Yvonne
Visiter Skrevet 13. mai 2009 #3 Skrevet 13. mai 2009 Jeg har et par av dem, og synes også det er irriterende. Men, for å være ærlig, jeg bryr meg ikke så mye ettersom det, som Yvonne påpeker, er avsluttende episoder basert på hver enkelt bok. En enkel løsning for dere som vil ha Suchets Poirot på DVD uten å få det i vill rekkefølge, er å kjøpe den komplette boksen i stedet for de enkelte boksene med tre-åtte DVD-er i hver.
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2009 #4 Skrevet 13. mai 2009 Jeg skjønner ikke hvorfor de har gjort det sånn. Jeg har en engelsk boks fra en samling der alt kommer i rekkefølge, men da uten norsk tekst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå